Citat:
Ursprungligen postat av
GTFO-Foreigner
Hade han en massa metallskrot i ansiktet, alltså mycket piercings, han brukade vi kalla för krigaren, det var på 90talet, han brukade börja veva mot folk sen om han åkte i backen så skulle han polisanmäla vilket var småroligt då det alltid var han som började veva mot folk när inte fick några pengar och var på dåligt humör för han inte hade tillräckligt med stålar till knarket, riktig blandmissbrukare, han brukade gömma valium på Södra Station upp på kanten som är på pelarna där typ 2 meter upp, han gick och visade sina gömmor en gång.
Han har jag dock inte sett sen 90talet, förhoppningsvis kom han ur skiten men mer troligt att han avlidit det är trots alltöver 20 år sedan.
Såg däremot en av Stockholms heroinmissbrukare original för bara någon dag sedan, Micke som är en finsk zigenare, han lever fortfarande och verkar fortfarande vara heroinmissbrukare, han har en son som inte knarkar som är bra på kampsport, han är jättestolt över sin son (tror han vunnit SM eller i någon kampsport?). Den här Micke måste vara en av de mest seglivade heroinmissbrukarna han måste varit heroinmissbrukare i åtminstone 40 års tid nu.
Jo, piercings hade han, men jag såg aldrig att han vevade. Han vart bara jävligt jobbig och påstridig. Men kanske beroendet började gå honom på nerverna. Vore nog bäst för honom själv om han va död.
En finsk zigenare som horsat i 40 bast och fortfarande lever? Det var till och med imponerande.
Stockholm har varit infesterat av horse sen 60-talet, tror jag. No good.