Citat:
Ursprungligen postat av
Azdz
Sluta tramsa nu och bemöt mina frågor istället. Jag har inte sagt något om att pappan knarkar och anser dessutom att han ska hållas utanför det här. Jag ställer frågan igen: Vet du något som vi andra inte vet om pappan?
Lite tröttsamt att se hur både BO:s & MGM:s familjer ska dras in i diskussionen, även deras ursprung....
BO är så svensk man kan bli. Både mamma & pappa & deras generationer före dom är från Överkalix. Hon är INTE adopterad. Hennes pappa är död sedan flera år tillbaka, låt honom vila i frid & strunta i hur han levde. Hennes mamma är en helt vanlig svensk mamma utan några missbruksproblem.
MGM har vuxit upp i en normal svensk familj utan våld eller missbruk. Han har dock själv missbrukat i många år. Han har haft perioder när han hållit sej ren.
Dessa 2 personer har hamnat snett, i fel sällskap i tidig ålder. Genom åren har deras snett vuxit & blivit ett allt större snett, tyvärr. Mycket tragiskt när unga människor hamnar så snett & det slutar så här....
Det jag skriver är inga spekulationer utan fakta. Så nu kan ni släppa detta med Hennes ursprung.