2021-08-01, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.D.
Inte en middag med vin, utan alkoholen är ett ganska frekvent förekommande inslag på hans bilder.

Jo, en bild 15 maj och en på midsommar är väl vad som syns på senaste 15-20 posterna.
Måste ju vara djupt missbruk.
Citera
2021-08-01, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Ambitioner har ju sonen uppenbarligen då¨han både tränar kampsport och tagit flygcertifikat för skärmflyg.

Att skaffa licens, certifikat eller vad som nu krävs för att flyga skärm kräver knappast någon högre ambition och målmedvetenhet.

Han verkar ju däremot haft framgång på enhjulingen men det är ju en liten sport och kanske inte har så hård konkurrens.
Hur framgångsrik var han som kampsportare? Såg bara någon grupp bild från Ashihara men inte mer än så, gick inte urskilja om han ens var med på bild, än mindre bältesfärg. Eller andra framgångar.

Vad jobbade han med? Eller jobbade han ens?

Vid 30-års ålder vill jag inte riktigt tycka att man räknas som ambitiös bara pga en framgång på enhjuling.
Men jag håller samtidigt med om att han inte passar in i bilden som pundare heller.
Senast redigerad av L.D. 2021-08-01 kl. 18:01.
Citera
2021-08-01, 17:16
Medlem
Vet inte om detta kommit upp här innan;

Vittnet Anders Gustavsson, som tidigare pratat med NSD, säger att han såg tre bilar köra från platsen i hög fart.
– Vi satt och tittade på tv och hörde tre eller fyra skott. Sedan tittade jag ut genom fönstret och såg tre bilar därifrån.
En av bilarna åkte i riktning mot gångtunneln, som polisens tekniker undersökte på lördagskvällen, säger han. Enligt Aftonbladet hittade polisen en pistol vid gångtunneln
Citera
2021-08-01, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Vem då? Den Ismail som du pratat om?

Ismail är enligt uppgifter tidigare i tråden en gängkriminell från Rinkeby som har bott hos BO. Han blev skjuten för drygt en månad sedan i Rinkeby. Jag tror att det är Niinow från FLG som menas. Om detta är sant eller ej vet jag inte men det låter inte helt orimligt.
Citera
2021-08-01, 17:19
Medlem
zzahirs avatar
Om dom var flera stycken är jag förvånad över att inte fler blivit anhålla för ”medhjälp till mord”.
Citera
2021-08-01, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Sluta tramsa nu och bemöt mina frågor istället. Jag har inte sagt något om att pappan knarkar och anser dessutom att han ska hållas utanför det här. Jag ställer frågan igen: Vet du något som vi andra inte vet om pappan?
Lite tröttsamt att se hur både BO:s & MGM:s familjer ska dras in i diskussionen, även deras ursprung....

BO är så svensk man kan bli. Både mamma & pappa & deras generationer före dom är från Överkalix. Hon är INTE adopterad. Hennes pappa är död sedan flera år tillbaka, låt honom vila i frid & strunta i hur han levde. Hennes mamma är en helt vanlig svensk mamma utan några missbruksproblem.

MGM har vuxit upp i en normal svensk familj utan våld eller missbruk. Han har dock själv missbrukat i många år. Han har haft perioder när han hållit sej ren.

Dessa 2 personer har hamnat snett, i fel sällskap i tidig ålder. Genom åren har deras snett vuxit & blivit ett allt större snett, tyvärr. Mycket tragiskt när unga människor hamnar så snett & det slutar så här....

Det jag skriver är inga spekulationer utan fakta. Så nu kan ni släppa detta med Hennes ursprung.
Citera
2021-08-01, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Vet inte om detta kommit upp här innan;

Vittnet Anders Gustavsson, som tidigare pratat med NSD, säger att han såg tre bilar köra från platsen i hög fart.
– Vi satt och tittade på tv och hörde tre eller fyra skott. Sedan tittade jag ut genom fönstret och såg tre bilar därifrån.
En av bilarna åkte i riktning mot gångtunneln, som polisens tekniker undersökte på lördagskvällen, säger han. Enligt Aftonbladet hittade polisen en pistol vid gångtunneln

Han kan ju inte gärna ha kört alla tre bilar själv.
Men lämnade han platsen i bil är det ännu konstigare att dumpa vapnet där.
Det sinkar ju flykten.
Faktiskt helt obegripligt om det är så.
Citera
2021-08-01, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdemokrat1990
Det sinkar ju flykten.

Ja lite egendomligt 🤔
Citera
2021-08-01, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tittut14
Lite tröttsamt att se hur både BO:s & MGM:s familjer ska dras in i diskussionen, även deras ursprung....

BO är så svensk man kan bli. Både mamma & pappa & deras generationer före dom är från Överkalix. Hon är INTE adopterad. Hennes pappa är död sedan flera år tillbaka, låt honom vila i frid & strunta i hur han levde. Hennes mamma är en helt vanlig svensk mamma utan några missbruksproblem.

MGM har vuxit upp i en normal svensk familj utan våld eller missbruk. Han har dock själv missbrukat i många år. Han har haft perioder när han hållit sej ren.

Dessa 2 personer har hamnat snett, i fel sällskap i tidig ålder. Genom åren har deras snett vuxit & blivit ett allt större snett, tyvärr. Mycket tragiskt när unga människor hamnar så snett & det slutar så här....

Det jag skriver är inga spekulationer utan fakta. Så nu kan ni släppa detta med Hennes ursprung.
Du ska ha ett stort tack för ditt klargörande . Hoppas folk kan släppa det tjafset nu så vi kommer vidare i tråden.
Citera
2021-08-01, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdemokrat1990
Det sinkar ju flykten.
Tycker det känns som om de(?) drabbats av panik när de droppat vapnet i en gångtunnel. Varför inte göra sig av med det på en helt annan plats?
Citera
2021-08-01, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.B.G.
Medgives att svenska brudar nuförtiden gör allt för att se utländska ut men även med det tagit i beaktande undrar jag om den här kvinnan verkligen är helsvensk? För mig ser hon ut att komma från någonstans i Sibirien.

Ja hon är helsvensk och jävligt lik sin morsa som också är helsvensk!
Citera
2021-08-01, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sdoko
Källa? Låter som rent skitsnack, om Simon brukade få stryk hemma hade det garanterat märkts på något sätt. Har många gemensamma vänner och ingen verkar veta något om något sådant.

NU KLARAR JAG INTE LÄNGRE I TRÅDEN UTAN EN HEL JÄVLA BURK BLÅBÄR.

Ja Simon åkte på stryk hela uppväxten.

Simon är från samma by som Fridas farbror bodde i kring när Simon bodde hemma/flyttade hemifrån och när ni väl kommer fram till vilka bröderna halsius är så kommer ni förstå att Simon är inte rädd för någon jävla wannabe gangster ismael som knappt får handla själv på bolaget(vet fan inte ens vem det är) jämfört med vad han vet att farbrodern gör med sina barndomskompisar från Överkalix med han, för dom kompisarna kommer åt han vilken anstalt han än handlar för.

MEN, Simon har inte det i sig att varken ha deltagit aktivt i misshandeln dom åkte dit för i samförstånd för dom inte rett ut vem som gjort vad och han skjuter absolut inte Ante Halsius dotter. För spelar ingen roll vilken anstalt han sitter på då. Han kommer bli misshandlad och våldtagen duktigt.

Nu ska ni få lista ut hur det kommer sig själva 🥰
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in