2021-08-01, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sdoko
Gick grundskola med Simon har och några gemensamma vänner. Mitt intryck av honom i mer vuxen ålder är att han är periodare, så vitt jag vet har han missbrukat sedan gymnasiet men skött sig i perioder. Han var även lite adrenalinjunkie när han var yngre.

Mesig kille som kunde få lite utbrott ibland, men sprang som mest till lärare.

Förvånar mig inte att han hamnar i skit som misshandel, förvånar mig däremot om han skjutit någon.
Skönt att få lite insiderinformation. Uppiggande efter alla spekulationer utan grund.

Hur pass väl känner du honom? I så fall drogs du in i hans missbruk? Förlåt för OT men jag blir nyfiken
Citera
2021-08-01, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Man frågar sig vad som hände, då 17 dagar är en lång tid. Blev de andra misstänkta också släppta i avvaktan på domen?

Alla blev släpota den 11/6. Alla släppta med en känsla av att dom kommer gå fria. SV kanske inte hanterade det bakslaget vidare väl.

Kanske fler blir anhållna än. Att polisen efter några få timmar går ut med att de är en isolerad händelse tar jag med en klackspark.
Citera
2021-08-01, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Skönt att få lite insiderinformation. Uppiggande efter alla spekulationer utan grund.

Hur pass väl känner du honom? I så fall drogs du in i hans missbruk? Förlåt för OT men jag blir nyfiken

Jag kan inte påstå att jag känner honom idag, senast jag ens stötte på honom var säkert 10 år sedan. Vi gick grundskolan ihop och umgicks lite då, allt jag hört om honom efter det är egentligen via gemensamma vänner eller rykten på byn.
Har aldrig själv missbrukat.
Citera
2021-08-01, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sdoko
Jag kan inte påstå att jag känner honom idag, senast jag ens stötte på honom var säkert 10 år sedan. Vi gick grundskolan ihop och umgicks lite då, allt jag hört om honom efter det är egentligen via gemensamma vänner eller rykten på byn.
Har aldrig själv missbrukat.
Skönt att höra att du inte själv drogs in i missbruket. Mitt intryck av hans FB-profil att döma är att han ser ut att vara snäll och schysst under ytan och gillar äventyr . Men onekligen står något inte rätt till.
Citera
2021-08-01, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomSvenskDude
Kolla hur hon ser ut...svensk mamma ev, men sen tar den svenska DNA-stegen slut, farsan var väl jamaican va?

Vad fan yrar du om? Sen när ligger Jamaica i överkalix? BÅDA hennes föräldrar är pursvenska infödda överkalixbor, jag har känt båda i 30 år. Hennes pappa hette Andre*s Hals*us och försvann kring Söderhamn för ett antal år sen, hittades avliden i skogen året efter.
* = a
* = i

Så du kan sluta spekulera om utlandsfödda jamaicaner nu..
Citera
2021-08-01, 11:19
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luminator
Vad fan yrar du om? Sen när ligger Jamaica i överkalix? BÅDA hennes föräldrar är pursvenska infödda överkalixbor, jag har känt båda i 30 år. Hennes pappa hette Andre*s Hals*us och försvann kring Söderhamn för ett antal år sen, hittades avliden i skogen året efter.
* = a
* = i

Självmord?
Citera
2021-08-01, 11:22
Medlem
PorrePonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Självmord?

Han hade tagit Ecstasy och sprang ut i skogen i vad man tror var en drogutlöst psykos.
Citera
2021-08-01, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Googlar man det namnet får man upp en bild på honom, ser ut som en riktig flåbuse. Hur många generationer kriminellt avfall är det?

Han har varit lite stökig och hållit på en hel del med droger, men i grunden en snäll och omtänksam person har då jag alltid uppfattat honom som.
Var drogerna som till slut tog livet av honom.
Citera
2021-08-01, 11:50
Medlem
Så vi har en påtänd hora död och en påtänd svenne anhållen.
Kan väl bara handla om droger…
Citera
2021-08-01, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Självmord?

Nej, droger troligen i kombination med psykos. Kroppen kollapsade nog till slut.
Citera
2021-08-01, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Det går att se de 2 som kommenterat.. även om man inte är vän med han..

Vad i hela helvete är det man får höra 🤢🤢🤢

samt;

... Ska bli intressant att höra din historia, om du ljuger ska jag signera din tandrad.

Det är ju inte direkt Cosa Nostra som kommenterar, utan en fet tjej och en medelålders no name med meme-häst-mask.
Citera
2021-08-01, 11:57
Medlem
Svennis7254s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luminator
* = a
* = i

På en av de länkade Facebooksprofilerna såg man bild på en kista, det var alltså pappan som hade dött
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in