Citat:
Ursprungligen postat av
Regulus
Alla fyra dömdes för grov misshandel eftersom de uppenbarligen samarbetade. Jag ville bara klargöra vem som gjorde vad. Samt att pistolhotet mot kvinnan också kom från de här busarna.
Ruggigt lodisbrott i alla fall. Varför begick man ens de där brotten?
Känns som extremt dåligt och meningslöst.
Å andra sidan var det väl något miffo som torskade med 24 000:- i dåligt förfalskade femhundringar för att han skulle köpa öl på macken.
Det är ju direkt efterblivet och dessutom är ju 24 000:- rena struntsummor om man inte är riktigt risig.
Verkar inte vara några större kriminella genier i alla fall.