2021-07-31, 22:13
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarryBlunt
Har du några belägg för att damerna har tycker något?

Bevisen finns i konspirationen på Facebook, i vad de skall vittna om, i generalfullmakten

Citat:

Ebba har sagt det. Däremot har hon ändrat ändamål för vad pengarna ska täcka.

EB har aldrig sagt att hon har tagit 300k för att röja upp Esbjörns skit, det är bara ditt påhitt.
2021-07-31, 22:14
Medlem
MarryBlunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Hon blev varnad på Pernroth Lüllmaas Facebook och hon synade hotet. Problemet för er är att när det blir livesändning så kan inte Brännström ”framställa” något. Då blir det äntligen Majkgårds egna ord som kommer att presenteras. Det kommer att bli ett halleluljamoment.
Ja den som lever får se. Jag tror inte att betten på att Ebba ska få pressens sympatier är speciellt hög.
Inte många hejar på Goljat i sagan om David och Golijat. Alla sympatiserar med underdogen och det är inte Ebba.
2021-07-31, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Kan du fetlägga var jag resonerar om styrkeförhållandet köpare och säljare emellan, för jag hittar det inte:

Så gör jag detsamma med ditt inlägg för att demonstrera hur du ska göra:
Du lyfter styrkeförhållandet mellan Ebba och Esbjörn som något besvärande, men du ser det inte när en superkänd miljardär kliver in hos någon och säger att de bor i hans hus. Det är ett helt godkänt förfarande hos er Binningeanhängare.
2021-07-31, 22:15
Medlem
MarryBlunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q6
Bevisen finns i konspirationen på Facebook, i vad de skall vittna om, i generalfullmakten

EB har aldrig sagt att hon har tagit 300k för att röja upp Esbjörns skit, det är bara ditt påhitt.
Nej det är inget bevis och Nej det är inte mitt påhitt.
Medlem
Citat:
Fast han sa ju Nej! Det har ju Ebba själv sagt.

Har hon sagt det? När, kan du länka till någonstans där det finns dokumenterat?
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Du menar att den totala media slakten av Ebba Busch kommer att ske live! Kom inte och säg att ni inte kunde föreställa er att Ebba skulle kunna framställas så i pressen sen. För då är det bara rätt och lagom åt henne. Hon har blivet varnad.

Vad har du för anledning att varna henne?
2021-07-31, 22:17
Medlem
Citat:
Ja den som lever får se. Jag tror inte att betten på att Ebba ska få pressens sympatier är speciellt hög.
Inte många hejar på Goljat i sagan om David och Golijat. Alla sympatiserar med underdogen och det är inte Ebba.
Du glömmer barnmisshandlaren som kluddade till det och som fortfarande enligt egen uppgift är Esbjörns ombud. I alla fall om vi får tro på hans språkrör (cykelmannen) i tråden. Han kan med andra ord höras om sin inblandning.
2021-07-31, 22:17
Medlem
Citat:
Jo, faktiskt så har du dragit upp det ur hatten.
2021-07-31, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Hade det varit ok om de hade gått igenom kontraktet tillsammans och läst upp innehållet högt?

Det finns väl inte något som säger att det ej har skett? Det kan ju mycket väl har varit så att det var precis så det gick till, Ebbas väninna kanske var med under påskrivande för att kunna högläsa för Esb.
2021-07-31, 22:21
Medlem
Q6s avatar
Citat:

Smit nu inte iväg med dina lögner.

Visa var EB har sagt att hon har dragit av 300k för att städa upp efter Esbjörn.
2021-07-31, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
det är ju bara i dina fantasier detta tjat har förekommit...
Du måste skilja på vad som är konstaterat och vad du fantiserat ihop. Vi andra kn inte hänga med i din egna lilla värld förstår du. Så det kan vi lämna därhän.
Ebba skrev själv att hon varit hos Esbjörn citat: många gånger". Vad tror du Ebba ville hos Esbjörn, knulla?
2021-07-31, 22:24
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaspuh
Det finns väl inte något som säger att det ej har skett? Det kan ju mycket väl har varit så att det var precis så det gick till, Ebbas väninna kanske var med under påskrivande för att kunna högläsa för Esb.

Det normala är att man läser ett fastighetskontrakt tillsammans så att båda parter är överens om innehållet, varefter man signerar sida för sida.
Jag är övertygad om att det har skett även i detta fallet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in