Citat:
Ursprungligen postat av
Azdz
Om du inte tror mig så kan du själv gå in på Josefs FB-profil och läsa kommentarerna . Kan lova dig att han inte har många vänner kvar efter vad han utsatt sin tjej för.
Flashback är fantastiskt. Först klagas det över att det inte görs något åt brottsligheten och att kvinnomisshandlare och våldtäktsmän samt mördare får gå fria. Och sedan när brottsoffren själva berättar om sina upplevelser då är det helt plötsligt ett jävla daltande

Du läser in alltför mycket. Allt jag skrev var att hon skrev tårdrypande men att hon tyckte det var värt att få stryk. Det måste hon ju få tycka, men själv (och detta skriver jag nu) så tappar jag respekten när jag ser folk som skriver wall of text för att få medkänsla men sedan ändå inte vill göra något åt situationen. Ska hon köra copy paste med samma text varenda gång det händer igen eller skriva nya versioner? Det är frågan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Azdz
Uppgifter i tråden pekar på det ja. Men dessvärre har tråden blivit förstörd av svammel och skitsnack om etnicitet , invandrare osv . Rasisterna i tråden har verkligen gått på högvarv sista timmarna.
Åh ja, så mycket invandring har inte diskuterats. Lite får du tåla.