2021-07-31, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruttenpotatis575
Sorry men av en snabb googling så e de lätt o veta att han heter heikki. Är du hans vän så borde du veta de.

Om du känner honom så vet du att han heter Heike på snap och skriver i alla sms heike.
Citera
2021-07-31, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
usch ja detta påminner om mordet på minna i gångtunneln,hon hette kanske inte minna men liknande..
detta kanske också är en ung kvinna som levde riskfyllt liv och inte förstod att värna om sig själv-
däremot tror jag inte på det som skribenten-intenog
påstår.
intenog.. uttrycker agg mot brottsoffret- men det han skrivits om henne behöver inte stämma.

Nej jag gillar henne, vi umgicks ofta. Hon är min granne. Vi satt och drack i onsdags.
Citera
2021-07-31, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Nu vet vi inte om den här Simon är skyldig men kollade in grabbens FB-profil alldeles nyss. Förutom att jag känner igen honom sen förut på Fejjan så verkar han minst sagt lite bakom flötet. Har lagt 2 eller 3 statusuppdateringar där han både skämtar om och lägger upp konspirationsteorier, propaganda om Coronaviruset. Verkar vara vaccinskeptiker och tar det Coronaviruset med en klackspark vad det verkar.

Inget fel i sig att vara vaccinskeptiker men folk som inte tar viruset på allvar och väljer att skämta om det har jag svårt att ta på allvar .Han verkar minst sagt skum.

Nu överdriver du väl ändå?
Han har lagt upp två ordvitsar om kinesiska namn kopplar till covid.
Därtill redogjort för innehåll från vanliga svenska artiklar om pandemin i ett tidigt skede och kopierat in info om att vissa febernedsättande mediciner haft negativa effekter på covid-patienter.
Det var ju vid tidpunkten för posten konsensus i media, vilket möjligen kvarstår i dag eller har motbevisats.

Hans poster kopplat till covid känns extremt Main stream.
Citera
2021-07-31, 21:20
Medlem
reemkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Om du känner honom så vet du att han heter Heike på snap och skriver i alla sms heike.
Men gud är du en sån där reservdel? 😂
Hur många här tror du har honom på snapchat? Skärp till dig.
Citera
2021-07-31, 21:21
Medlem
zzahirs avatar
Citat:
Nej jag gillar henne, vi umgicks ofta. Hon är min granne. Vi satt och drack i onsdags.

Vet du mer vad som har hänt? Tänker att ryktena går väl i dina kretsar
Citera
2021-07-31, 21:22
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdemokrat1990
Därtill redogjort för innehåll från vanliga svenska artiklar om pandemin i ett tidigt skede och kopierat in info om att vissa febernedsättande mediciner haft negativa effekter på covid-patienter.
Det var ju vid tidpunkten för posten konsensus i media, vilket möjligen kvarstår i dag eller har motbevisats.

Tror att han fått betalt för att avsluta hennes liv.
Citera
2021-07-31, 21:23
Medlem
Citat:

Oavsett vad som är sant och inte så gör han sig lustig över ett dödligt virus som dödat närmare 1 miljard människor . Visst är det väl bra att grabben har humor men särskilt empatisk verkar han inte vara
Citera
2021-07-31, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av highfive

Alternativt fått kvitta en skuld eller whatever.
Citera
2021-07-31, 21:25
Medlem
BuckshotBills avatar
Citat:
Hon verkar fått ganska ordentligt med stryk:
https://www.facebook.com/576086600/posts/10157732365921601/?d=n
Ja fast när man läser snyftstoryn så inte för mycket spö verkar det som. Hon skulle valt likadant igen om hon fick börja om med vetskapen om hur det skulle gå. Hon går alltså plus trots allt tårdrypande.
Senast redigerad av BuckshotBill 2021-07-31 kl. 21:32.
Citera
2021-07-31, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av highfive

Tror inte någon vågar det för hon hade Ismaels och hans gäng som beskydd.
Citera
2021-07-31, 21:30
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Tror inte någon vågar det för hon hade Ismaels och hans gäng som beskydd.

Hur ska Ismael kunna skydda henne när han själv blev mördad?

Och du tror att ett gäng kriminella somalier från Rinkeby skulle bry sig om en tjockis från Luleå?

Herregud, du lever i en jävla fantasivärld.
Citera
2021-07-31, 21:32
Medlem
Citat:
du gillar henne? då är det dags att du ger en bättre positivare beskrivning av hennes person-
du beskriver henne på ett föraktfullt sätt- som att hon förtjänat bli mördad
Så vem var hon rädd för
vem hotade henne?
kände hon den tjejen som blivit misshandlad av din kompis?
när ni satt o drack- var hela banditgänget på plats då- var dina kompisar uppretad på henne
varför ville han skjuta ihjäl henne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in