Citat:
Ursprungligen postat av
Skellhellwell
Eller att mördaren slängt något av bevisvärde där i flykten.
usch ja detta påminner om mordet på minna i gångtunneln,hon hette kanske inte minna men liknande..
detta kanske också är en ung kvinna som levde riskfyllt liv och inte förstod att värna om sig själv-
däremot tror jag inte på det som skribenten-intenog
påstår.
intenog.. uttrycker agg mot brottsoffret- men det han skrivits om henne behöver inte stämma.