2021-07-31, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
● Det går inte, att i detta fallet, enbart nöja sig med att St*fan Davidss*n skulle ha lekt "Hacke Hackspett" på L*na Wesstr*m:s fönsterbleck eller direkt på någon av hennes fönster-rutor under den aktuella Måndagskvällen den 14 Maj 2018 strax före det, att L*na Wesstr*m sedan lämnade sin bostadsrätt klockan 23:23:43.

● Detta handlar om att titta på omständigheterna och därtill sedan göra jämförelser, för att sålunda kunna se vad som är av-vikande, men ditt intresse för just detta vilar nog i en annan skål ?

● Jag har sedan länge varit konnekterad till St*fan Davidss*n:s plötsliga trappinspektion hos sin kamrat JG vilken han gjorde cirka en timme och 15 minuter före det att dödsmisshandeln ägde rum bakom bullerplanket på brottsoffret L*na Wesstr*m.

● Enligt dig, skulle St*fan Davidss*n och under den aktuella Måndagskvällen den 14 Maj 2018 gått fram till L*na Wesstr*m:s bostadsrätt, utan hennes vetskap om detta och sedan lekt "Hacke Hackspett" på L*na Wesstr*m:s fönsterbleck eller ställt sig och hackat på en av hennes fönster-rutor för att sålunda vid det aktuella tillfället göra henne uppmärksam på att nu, och då, hade St*fan Davidss*n:s härlighet ställt sig givakt och ville in i L*na Wesstr*m.

● Nej @Zilvereko, så enkelt var det inte, det vill säga, det finns omständigheter som visar på någonting helt annat i detta fallet.

Mvh/JM.

Jaså? Vad skulle det vara? Pickandet var inget ovanligt. SD hade alltså per telefon eller sms framhärdat att han inte hade tid att träffa henne, trots hjärtformad kaka. Men när hon skickade bilden på loggremsan tappade SD allt. Ingenting fick förstöra hans och HDs (inbillade?) storhet i geofnattande sammanhang. Yta var livsviktig för paret D.

Så då gick SD hem till Lena ändå och lockade ut henne till platsen bakom planket (där de hade varit flera gånger) för att prata ut. Där gick det tilltänkta samtalet över styr och han mördade henne.

Ett av alla slag mot Lenas huvud och ansikte kom bakifrån och jag ser då framför mig att Lena försökte fly, men blev då nedslagen. Kanhända för att Lena såg att en annan person fanns på platsen och begrep vad som var på G att hända?

Om det sen stod en annan person bakom planket och att mordet var noga planerat, det vete tusan. Man fann iaf inga spår efter någon annan vilket inte betyder att det inte var så ändå. Man kan klä sig i skyddskläder för att inte lämna spår, tex såna som finns på sjukhus och inte är så svåra att få tag i.

Observera att detta är mina spekulationer!
Senast redigerad av zilvereko 2021-07-31 kl. 14:43.
Citera
2021-07-31, 14:43
Medlem
Citat:
● Det går inte, att i detta fallet, enbart nöja sig med att St*fan Davidss*n skulle ha lekt "Hacke Hackspett" på L*na Wesstr*m:s fönsterbleck eller direkt på någon av hennes fönster-rutor under den aktuella Måndagskvällen den 14 Maj 2018 strax före det, att L*na Wesstr*m sedan lämnade sin bostadsrätt klockan 23:23:43.

● Detta handlar om att titta på omständigheterna och därtill sedan göra jämförelser, för att sålunda kunna se vad som är av-vikande, men ditt intresse för just detta vilar nog i en annan skål ?

● Jag har sedan länge varit konnekterad till St*fan Davidss*n:s plötsliga trappinspektion hos sin kamrat JG vilken han gjorde cirka en timme och 15 minuter före det att dödsmisshandeln ägde rum bakom bullerplanket på brottsoffret L*na Wesstr*m.

● Enligt dig, skulle St*fan Davidss*n och under den aktuella Måndagskvällen den 14 Maj 2018 gått fram till L*na Wesstr*m:s bostadsrätt, utan hennes vetskap om detta och sedan lekt "Hacke Hackspett" på L*na Wesstr*m:s fönsterbleck eller ställt sig och hackat på en av hennes fönster-rutor för att sålunda vid det aktuella tillfället göra henne uppmärksam på att nu, och då, hade St*fan Davidss*n:s härlighet ställt sig givakt och ville in i L*na Wesstr*m.

● Nej @Zilvereko, så enkelt var det inte, det vill säga, det finns omständigheter som visar på någonting helt annat i detta fallet.

Mvh/JM.

Du kanske leker med tanken att det var JG som fick ut LW för att snacka med henne?
Citera
2021-07-31, 16:09
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Det blir inte mer än en lätt höjda ögonbryn och en huvudskakning över trams, i denna i övrigt beska soppa av svek, hat, lögner, förnedring, mord och självmord.
Vilket jävla patrask!

Som LW var en del av. Det var dessa människor hon valde att umgås med.
Citera
2021-07-31, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VigosRos
Du kanske leker med tanken att det var JG som fick ut LW för att snacka med henne?

Nej, min gode @VigosRos, jag leker absolut inte med mina tankar angående St*fan Davidss*n:s kamrat JG, däremot sagt, så handlar detta om vad St*fan Davidss*n tillfälligt lånade av sin kamrat JG då han gjorde den så kallade trappinspektionen cirka en timme och 15 minuter före själva dödsmisshandeln utbröt bakom bullerplanket.

Leka får man lov att göra i sandlådan med hink och spade, själv har jag växt ifrån den leken.

Jag har tidigare framfört i L*na Wesstr*m-tråden, att jag har ett mycket djupt vilande intresse i det gamla mordfallet L*na Wesstr*m 2018 och med omständigheter, jag är därtill sagt väldigt angelägen om att kunna utröna vissa tidigare omständigheter för att sålunda kunna finna svar på mina frågor.

Det handlar framför allt om Yodinnan [ HD ], och därefter, St*fan Davidss*n:s kamrat JG så och även Skorstenssotaren SOA samt tre stycken personer vid sidan av dessa tre först nämnda vilka i mitt fall är väldigt intressanta.

Mordet på L*na Wesstr*m har engagerat mig på djupet, och kommer fortsättningsvis att göra så, dels på grund av att jag kände brottsoffret L*na Wesstr*m och även för andra speciella saker som berör just detta gamla mordfallet, därtill sagt är det av stor vikt för min del att kunna ta reda på vad som ligger dolt under ytan, för detta, krävs ett stort intresse, vilket jag har, det kräver också att man accepterar och förstår att saker och ting kräver sin tid om det skall göras noggrant, det vill säga, utan slarv och utan att man förhastar sig, dessutom måste man tro med sin fulla kraft på det man gör, utan den tron, kommer man aldrig någon vart.

Tillägg: Jag har tidigare framfört i L*na Wesstr*m-tråden att, det är inte fullständigt säkert att jag kommer att kunna finna något som kan leda polisen och åklagarna vidare i detta gamla mordfallet L*na Wesstr*m 2018 och sålunda sagt, på nya spår, men, om jag finner något av värde, så blir polisen den första som får taga del av det.

Jag sitter på en del information som jag inte kan hantera som jag vill i nuläget, detta på grund av att jag både måste, och vill respektera andra människors önskan och viljor, men jag tillägger, att jag arbetar just med detta, och jag får helt enkelt sagt av-vakta och se vad som händer framöver.

Jag återkommer till L*na Wesstr*m-tråden, antingen under kvällen eller också, under morgondagen där jag framför mina åsikter om en medhjälpare i det tidigare begångna mordet på L*na Wesstr*m (Softpocahontas)

Mvh/JM.
Senast redigerad av JokerMannen 2021-07-31 kl. 16:20.
Citera
2021-07-31, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater

Ja - och detta var explosivt och draget till sin spets! Bara en tidsfråga innan något allvarligt skulle ske.
Citera
2021-07-31, 17:01
Medlem
develis avatar
Citat:
Det blir inte mer än en lätt höjda ögonbryn och en huvudskakning över trams, i denna i övrigt beska soppa av svek, hat, lögner, förnedring, mord och självmord.
Vilket jävla patrask!
Det leker.
De är lika ang hjältedraget också.
Är det inte burkjakt så är det busjakt. Med lite bajsar-på-toa-bilder dess emellan..

Heroiska insatser, ingripanden, mållgans, volontär kvartersbevakning. Det är ju bra med civilkurage och grannbevakning, men det är snudd på nåt civilgarde.
😂

Captain America hade ju LW döpt honom till.

"J ombeds fortydliga det han nämnt i tidigare farhör om att han brukar ingripa och göra envarsgripanden."

Tittade tillbaka men hittar inte vad han påstått tidigare, så vad hänvisar de till?
Citera
2021-07-31, 17:18
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Nej, min gode @VigosRos, jag leker absolut inte med mina tankar angående St*fan Davidss*n:s kamrat JG, däremot sagt, så handlar detta om vad St*fan Davidss*n tillfälligt lånade av sin kamrat JG då han gjorde den så kallade trappinspektionen cirka en timme och 15 minuter före själva dödsmisshandeln utbröt bakom bullerplanket.

Leka får man lov att göra i sandlådan med hink och spade, själv har jag växt ifrån den leken.

Jag har tidigare framfört i L*na Wesstr*m-tråden, att jag har ett mycket djupt vilande intresse i det gamla mordfallet L*na Wesstr*m 2018 och med omständigheter, jag är därtill sagt väldigt angelägen om att kunna utröna vissa tidigare omständigheter för att sålunda kunna finna svar på mina frågor.

Det handlar framför allt om Yodinnan [ HD ], och därefter, St*fan Davidss*n:s kamrat JG så och även Skorstenssotaren SOA samt tre stycken personer vid sidan av dessa tre först nämnda vilka i mitt fall är väldigt intressanta.

Mordet på L*na Wesstr*m har engagerat mig på djupet, och kommer fortsättningsvis att göra så, dels på grund av att jag kände brottsoffret L*na Wesstr*m och även för andra speciella saker som berör just detta gamla mordfallet, därtill sagt är det av stor vikt för min del att kunna ta reda på vad som ligger dolt under ytan, för detta, krävs ett stort intresse, vilket jag har, det kräver också att man accepterar och förstår att saker och ting kräver sin tid om det skall göras noggrant, det vill säga, utan slarv och utan att man förhastar sig, dessutom måste man tro med sin fulla kraft på det man gör, utan den tron, kommer man aldrig någon vart.

Tillägg: Jag har tidigare framfört i L*na Wesstr*m-tråden att, det är inte fullständigt säkert att jag kommer att kunna finna något som kan leda polisen och åklagarna vidare i detta gamla mordfallet L*na Wesstr*m 2018 och sålunda sagt, på nya spår, men, om jag finner något av värde, så blir polisen den första som får taga del av det.

Jag sitter på en del information som jag inte kan hantera som jag vill i nuläget, detta på grund av att jag både måste, och vill respektera andra människors önskan och viljor, men jag tillägger, att jag arbetar just med detta, och jag får helt enkelt sagt av-vakta och se vad som händer framöver.

Jag återkommer till L*na Wesstr*m-tråden, antingen under kvällen eller också, under morgondagen där jag framför mina åsikter om en medhjälpare i det tidigare begångna mordet på L*na Wesstr*m (Softpocahontas)

Mvh/JM.

Så nu plötsligt, efter över tre år, så påstår du att du kände LW. Varför har du inte skrivit det tidigare?

Du skriver att du måste respektera dina källor. Det låter som en journalist som jobbar med en dokumentär. Är det inte tillräckligt dramatiskt att SD mördade LW? Måste du hitta något mer för att det ska bli tillräckligt intressant? För att du ska kunna göra en egen vinkling som allmänheten inte känner till? Kosta vad det kosta vill för människor som redan fått sina liv förstörda av SD och LW.

Det är motbjudande.
Citera
2021-07-31, 19:27
Medlem
Citat:

● Så nu plötsligt, efter över tre år, så påstår du att du kände LW. ● Varför har du inte skrivit det tidigare?

Du skriver att du måste respektera dina källor. Det låter som en journalist som jobbar med en dokumentär. Är det inte tillräckligt dramatiskt att SD mördade LW? Måste du hitta något mer för att det ska bli tillräckligt intressant? För att du ska kunna göra en egen vinkling som allmänheten inte känner till? Kosta vad det kosta vill för människor som redan fått sina liv förstörda av SD och LW.

● Det är motbjudande.

● Jag har långt tillbaka i L*na Wesstr*m-tråden berättat om att jag kände L*na Wesstr*m, det har jag också därtill sagt ganska nyligen ! berättat i ett av mina skrivna inlägg, och då, gällande att L*na Wesstr*m var en mycket duktig kvinna på att ackompanjera med sin stålsträngade och akustiska gitarr, framför allt med öppna ackord, som, E ... A ... D ... C ... G och H = ( B ), detta, både i dur-ackord så som i moll-ackord, L*na Wesstr*m behärskade även så kallade barré-ackord, dessutom hade L*na Wesstr*m en fin sångröst. Det var medlemmen @Zilvereko som svarade på det inlägget.

● När du tidigare skrev i ditt inlägg i L*na Wesstr*m-tråden, att nu först, efter över tre års förfluten tid efter mordet på L*na Wesstr*m, då först, sticker jag fram nosen och berättar om att jag kände L*na Wesstr*m, och i och med ditt tidigare skrivna, har du klart och tydligt, åtminstone för mig, bevisat dels, att du inte har följt med i L*na Wesstr*m-tråden, och, att du inte läst mina tidigare skrivna inlägg.

● Citat: "Det är motbjudande" ... slut citat /

● Vad som verkligen är motbjudande att ha fått läst, är ditt kontinuerliga hat som du riktar mot brottsoffret L*na Wesstr*m.

L*ena Wesstr*m var enligt mig en underbar individ, hon var alltid mycket hjälpsam mot andra människor när hon hade tid över för att hjälpa sina vänner och bekanta. L*ena Wesstr*m var en mycket snäll människa i detta fallet, därför att hon begärda aldrig någonting i gengäld för sin hjälp.

På tal om musik och L*na Wesstr*m, "Deep Purple" kunde inte stå på scenen utan att vara flummande, de, som måste bruka droger, gör det med anledning av att de inte klarar av, att leva i verkligheten och sålunda med hjälp av droger, flyr ifrån den, däremot sagt och beträffande L*na Wesstr*m, hon behövde aldrig använda sig av droger, därför att L*na Wesstr*m klarade av att leva i verkligheten, det vill säga, hon behövde aldrig fly ifrån den med hjälp av droger.

En sak skall du veta @Smokeonthewater, att jag tror och litar fullständigt på vad L*na Wesstr*m:s riktiga vänner och bekanta tidigare har berättat för mig, det finns överhuvudtaget inte någon anledning från deras sidor att koka ihop falska berättelser om L*na Wesstr*m.

Mvh/JM.
Senast redigerad av JokerMannen 2021-07-31 kl. 19:35.
Citera
2021-07-31, 20:05
Medlem
Citat:

Yodinnan [ HD ] hatade L*na Wesstr*m som pesten och var sålunda den individ vilken hade det starkaste motivet till att få bort sin rival L*na Wesstr*m från jordens yta.

Yodinnan [ HD ] imploderade högst troligen Kung Yoda [ SD ] på det mentala planet gällande L*na Wesstr*m och att få bort henne från jordens yta.

St*fan Davidss*n utnyttjade L*na Wesstr*m, endast på det sexuella planet, som en levande sexdocka. Han manipulerad L*na Wesstr*m till den mildaste grad och till råga på allt, till och med mordhotade henne vid ett antal olika tillfällen, till och med använde han L*na Wesstr*m:s yngste son Ar*n som hotelsevertyg.

Tänk på att St*fan Davidss*n:s bäste kamrat, var ingen mindre än skägg-frallan JG, det vill säga, lika barn, leka bäst.

Även St*fan Davidss*n:s kamrat JG, var riktigt elak mot L*na Wesstr*m vid flera tidigare tillfällen.

HD och SOA samt JG är ett släkte för sig, och alla har de varit Kung Yoda:s [ SD:s ] stora följeslagare, alla tre har de gjort allt, för att skydda sin Konung SD.

Dessa individer enligt ovan nämnda, är otroligt märkliga och säregna människor, vilka alla tre bär en konnektion till det tidigare mordet på L*na Wesstr*m.

Yodinnans [ HD:s ] tidigare förtigelser, talar faktiskt ett speciellt språk i detta fallet.

Mvh/JM.
Citera
2021-07-31, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Det leker.
De är lika ang hjältedraget också.
Är det inte burkjakt så är det busjakt. Med lite bajsar-på-toa-bilder dess emellan..

Heroiska insatser, ingripanden, mållgans, volontär kvartersbevakning. Det är ju bra med civilkurage och grannbevakning, men det är snudd på nåt civilgarde.
😂

Captain America hade ju LW döpt honom till.

"J ombeds fortydliga det han nämnt i tidigare farhör om att han brukar ingripa och göra envarsgripanden."

Tittade tillbaka men hittar inte vad han påstått tidigare, så vad hänvisar de till?

De var väl så uppfyllda av sin egen förträfflighet att de faktiskt trodde de gjorde rätt. Det är ju inte så vanligt att folk gör envarsingripande även om de inte är rädda av sig. Men om de gör det så är det nog ändå en engångsföreteelse i de flesta fall.

Men de uppblåsta halvgubbarna JG och SD letade väl noga för att hitta ett sånt tillfälle. T.ex SD som sprang och lyste med sin ficklampa in i folks sovrum och skrämde dem från vettet.

Eller kutade runt i skogen och letade efter fiktiva skurkar, utan att inse att själva var de som var skumma och farliga i andras ögon.

Mannen som rastade sin hund och stötte på SD mitt i natten i skogen dagarna innan mordet kände lätt obehag.
Senast redigerad av zilvereko 2021-07-31 kl. 20:29.
Citera
2021-07-31, 20:35
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
● Jag har långt tillbaka i L*na Wesstr*m-tråden berättat om att jag kände L*na Wesstr*m, det har jag också därtill sagt ganska nyligen ! berättat i ett av mina skrivna inlägg, och då, gällande att L*na Wesstr*m var en mycket duktig kvinna på att ackompanjera med sin stålsträngade och akustiska gitarr, framför allt med öppna ackord, som, E ... A ... D ... C ... G och H = ( B ), detta, både i dur-ackord så som i moll-ackord, L*na Wesstr*m behärskade även så kallade barré-ackord, dessutom hade L*na Wesstr*m en fin sångröst. Det var medlemmen @Zilvereko som svarade på det inlägget.

● När du tidigare skrev i ditt inlägg i L*na Wesstr*m-tråden, att nu först, efter över tre års förfluten tid efter mordet på L*na Wesstr*m, då först, sticker jag fram nosen och berättar om att jag kände L*na Wesstr*m, och i och med ditt tidigare skrivna, har du klart och tydligt, åtminstone för mig, bevisat dels, att du inte har följt med i L*na Wesstr*m-tråden, och, att du inte läst mina tidigare skrivna inlägg.

● Citat: "Det är motbjudande" ... slut citat /

● Vad som verkligen är motbjudande att ha fått läst, är ditt kontinuerliga hat som du riktar mot brottsoffret L*na Wesstr*m.

L*ena Wesstr*m var enligt mig en underbar individ, hon var alltid mycket hjälpsam mot andra människor när hon hade tid över för att hjälpa sina vänner och bekanta. L*ena Wesstr*m var en mycket snäll människa i detta fallet, därför att hon begärda aldrig någonting i gengäld för sin hjälp.

På tal om musik och L*na Wesstr*m, "Deep Purple" kunde inte stå på scenen utan att vara flummande, de, som måste bruka droger, gör det med anledning av att de inte klarar av, att leva i verkligheten och sålunda med hjälp av droger, flyr ifrån den, däremot sagt och beträffande L*na Wesstr*m, hon behövde aldrig använda sig av droger, därför att L*na Wesstr*m klarade av att leva i verkligheten, det vill säga, hon behövde aldrig fly ifrån den med hjälp av droger.

En sak skall du veta @Smokeonthewater, att jag tror och litar fullständigt på vad L*na Wesstr*m:s riktiga vänner och bekanta tidigare har berättat för mig, det finns överhuvudtaget inte någon anledning från deras sidor att koka ihop falska berättelser om L*na Wesstr*m.

Mvh/JM.
Men varför kan du inte svara på att du tidigare skrivit att Lena inte var en bra person, men nu plötsligt var hon en mycker bra människa.
Vill försöka första varför du ändrat din uppfattning så totalt om Lena?
Samma sak med att du ansåg att SD var oskyldig.
Förklara nu snälla, så blir du mer trovärdig.
För just nu framför du mycket intressant i tråden.
Citera
2021-07-31, 20:35
Medlem
Citat:

● 1: ) Jaså? Vad skulle det vara? Pickandet var inget ovanligt. SD hade alltså per telefon eller sms framhärdat att han inte hade tid att träffa henne, trots hjärtformad kaka.

● 2: ) Men när hon skickade bilden på loggremsan tappade SD allt. Ingenting fick förstöra hans och HDs (inbillade?) storhet i geofnattande sammanhang. Yta var livsviktig för paret D.

● 3: ) Så då gick SD hem till Lena ändå och lockade ut henne till platsen bakom planket (där de hade varit flera gånger) för att prata ut. Där gick det tilltänkta samtalet över styr och han mördade henne.

● 4: ) Ett av alla slag mot Lenas huvud och ansikte kom bakifrån och jag ser då framför mig att Lena försökte fly, men blev då nedslagen.

● 5: ) Kanhända för att Lena såg att en annan person fanns på platsen och begrep vad som var på G att hända?

● 6: ) Om det sen stod en annan person bakom planket och att mordet var noga planerat, det vete tusan.

● 7: ) Man fann iaf inga spår efter någon anna

● 8: ) vilket inte betyder att det inte var så ändå.

● 9: ) Man kan klä sig i skyddskläder för att inte lämna spår,

● 10: ) tex såna som finns på sjukhus och inte är så svåra att få tag i.

@Zilvereko, ditt tidigare skrivna inlägg är högintressant. Som du kan lägga märke till, så har jag delat upp ditt inlägg i ( ● 10: ) olika punkter, sett i den gråa citatrutan.

För att det inte skall bli några missförstånd kring den aktuella händelsen under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 gällande L*na Wesstr*m och St*fan Davidss*n samt en medhjälpare, så kommer jag, att svara dig, på en punkt i sänder, och för varje punkt som jag sedan skriver om, vill jag, att vi diskuterar den punkten först innan jag hoppar över och svarar dig på punkt nummer 2 ... och så vidare.

Den viktigast punkten i ditt tidigare skrivna inlägg var punkt nummer ● 7: ) vilken vi kommer att diskutera alldeles speciellt vid sidan av de övriga punkterna.

Mvh/JM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in