Citat:
● Det går inte, att i detta fallet, enbart nöja sig med att St*fan Davidss*n skulle ha lekt "Hacke Hackspett" på L*na Wesstr*m:s fönsterbleck eller direkt på någon av hennes fönster-rutor under den aktuella Måndagskvällen den 14 Maj 2018 strax före det, att L*na Wesstr*m sedan lämnade sin bostadsrätt klockan 23:23:43.
● Detta handlar om att titta på omständigheterna och därtill sedan göra jämförelser, för att sålunda kunna se vad som är av-vikande, men ditt intresse för just detta vilar nog i en annan skål ?
● Jag har sedan länge varit konnekterad till St*fan Davidss*n:s plötsliga trappinspektion hos sin kamrat JG vilken han gjorde cirka en timme och 15 minuter före det att dödsmisshandeln ägde rum bakom bullerplanket på brottsoffret L*na Wesstr*m.
● Enligt dig, skulle St*fan Davidss*n och under den aktuella Måndagskvällen den 14 Maj 2018 gått fram till L*na Wesstr*m:s bostadsrätt, utan hennes vetskap om detta och sedan lekt "Hacke Hackspett" på L*na Wesstr*m:s fönsterbleck eller ställt sig och hackat på en av hennes fönster-rutor för att sålunda vid det aktuella tillfället göra henne uppmärksam på att nu, och då, hade St*fan Davidss*n:s härlighet ställt sig givakt och ville in i L*na Wesstr*m.
● Nej @Zilvereko, så enkelt var det inte, det vill säga, det finns omständigheter som visar på någonting helt annat i detta fallet.
Mvh/JM.
● Detta handlar om att titta på omständigheterna och därtill sedan göra jämförelser, för att sålunda kunna se vad som är av-vikande, men ditt intresse för just detta vilar nog i en annan skål ?
● Jag har sedan länge varit konnekterad till St*fan Davidss*n:s plötsliga trappinspektion hos sin kamrat JG vilken han gjorde cirka en timme och 15 minuter före det att dödsmisshandeln ägde rum bakom bullerplanket på brottsoffret L*na Wesstr*m.
● Enligt dig, skulle St*fan Davidss*n och under den aktuella Måndagskvällen den 14 Maj 2018 gått fram till L*na Wesstr*m:s bostadsrätt, utan hennes vetskap om detta och sedan lekt "Hacke Hackspett" på L*na Wesstr*m:s fönsterbleck eller ställt sig och hackat på en av hennes fönster-rutor för att sålunda vid det aktuella tillfället göra henne uppmärksam på att nu, och då, hade St*fan Davidss*n:s härlighet ställt sig givakt och ville in i L*na Wesstr*m.
● Nej @Zilvereko, så enkelt var det inte, det vill säga, det finns omständigheter som visar på någonting helt annat i detta fallet.
Mvh/JM.
Jaså? Vad skulle det vara? Pickandet var inget ovanligt. SD hade alltså per telefon eller sms framhärdat att han inte hade tid att träffa henne, trots hjärtformad kaka. Men när hon skickade bilden på loggremsan tappade SD allt. Ingenting fick förstöra hans och HDs (inbillade?) storhet i geofnattande sammanhang. Yta var livsviktig för paret D.
Så då gick SD hem till Lena ändå och lockade ut henne till platsen bakom planket (där de hade varit flera gånger) för att prata ut. Där gick det tilltänkta samtalet över styr och han mördade henne.
Ett av alla slag mot Lenas huvud och ansikte kom bakifrån och jag ser då framför mig att Lena försökte fly, men blev då nedslagen. Kanhända för att Lena såg att en annan person fanns på platsen och begrep vad som var på G att hända?
Om det sen stod en annan person bakom planket och att mordet var noga planerat, det vete tusan. Man fann iaf inga spår efter någon annan vilket inte betyder att det inte var så ändå. Man kan klä sig i skyddskläder för att inte lämna spår, tex såna som finns på sjukhus och inte är så svåra att få tag i.
Observera att detta är mina spekulationer!
Senast redigerad av zilvereko 2021-07-31 kl. 14:43.
Senast redigerad av zilvereko 2021-07-31 kl. 14:43.
De var väl så uppfyllda av sin egen förträfflighet att de faktiskt trodde de gjorde rätt. Det är ju inte så vanligt att folk gör envarsingripande även om de inte är rädda av sig. Men om de gör det så är det nog ändå en engångsföreteelse i de flesta fall.