2021-07-31, 00:14
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thibideaux
Amen to that. Det finns några Alprazolam-stavar från Spanien som heter Aristo som ska ligga på 2mg men smakar noll alpra, smular sönder till en redig gegga på några sekunder i munnen och säljs på en viss marknad. I början hade dessa dåligt betyg på typ 3/5 men som av någon konstig anledning ligger de nu på typ 4.7/5.
Ibland undrar man hur betygsystemet på en viss marknad manipuleras

Det var mycket konstigt fick idag tag på ett 50-pack av dessa Aristo som jag hört av alla som provat att de ska vara riktigt bra och det var de verkligen. Smakade enbart jättemycket Alprazolam och slog på som sjutton, kom i blister och enligt mig är det bästa Alpran jag testat i Sverige på mycket länge.

Du måste fått kopior eller liknande för dessa är apoteksvaror från Spanien som funkar mycket bra.
Citera
2021-07-31, 17:15
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Fick idag tag på Spanska Aristo Alprazolam 2mg och jäääävlar vad bra dessa var. Kändes nästan starkare än riktiga U94 stavar. Om ni får möjlighet köp dessa en 2mg kändes fan som typ 4-5 blåa!

Men de blå är ju i regel helt värdelösa. Jag köpte stada 0.5 mg rosa små stavar.
En sån var som minst två ksalol.
Sjukt billiga dessutom. Tror jag gav under 4:- st för dom. Ska köpa på mej några 100 av dessa.
Citera
2021-07-31, 20:41
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Men de blå är ju i regel helt värdelösa. Jag köpte stada 0.5 mg rosa små stavar.
En sån var som minst två ksalol.
Sjukt billiga dessutom. Tror jag gav under 4:- st för dom. Ska köpa på mej några 100 av dessa.

Jo jämfört med Stada som du har 0.5mg av och dessa Aristo så är blåa helt värdelösa, dock så har jag aldrig fått tag på blåa som inte öht. fungerar bara det att de är underdoserade och kanske innehåller ~0.6-0.8mg Alprazolam.

De Rosa Stada på 0.5mg du fått tag i är bra! Har du möjlighet så absolut köp på dig av de! Hade en hel del såna 1mg för nått år sedan och de var riktigt bra!
Citera
2021-07-31, 20:52
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Jo jämfört med Stada som du har 0.5mg av och dessa Aristo så är blåa helt värdelösa, dock så har jag aldrig fått tag på blåa som inte öht. fungerar bara det att de är underdoserade och kanske innehåller ~0.6-0.8mg Alprazolam.

De Rosa Stada på 0.5mg du fått tag i är bra! Har du möjlighet så absolut köp på dig av de! Hade en hel del såna 1mg för nått år sedan och de var riktigt bra!

Jo jag ska som sagt köpa ett lager bara de finns kvar men det hoppas jag 😊

Men de blåa jag pratar om är ju ksalol av galenika. Aristo har jag aldrig hört talas om.
Citera
2021-07-31, 21:06
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Jo jag ska som sagt köpa ett lager bara de finns kvar men det hoppas jag 😊

Men de blåa jag pratar om är ju ksalol av galenika. Aristo har jag aldrig hört talas om.

Jo tack jag vet att Galenika producerar Ksalol från Serbien . Hade heller inte hört om dessa men de har dykt upp nyligen lite överallt och hade hört de skulle vara riktigt bra och köpte ett pack och de var riktigt bra! Går absolut att jämföra med 2mg U94 svenska stavar till min förvåning.

Kommer i blister och ska vara från spanskt apotek. Dessa jag pratar om: https://images.app.goo.gl/zGosrcNJB3iEu4uw5

Kommer ni över dessa så köp om ni letar efter bra Alprazolam!
Citera
2021-07-31, 21:19
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Jo tack jag vet att Galenika producerar Ksalol från Serbien . Hade heller inte hört om dessa men de har dykt upp nyligen lite överallt och hade hört de skulle vara riktigt bra och köpte ett pack och de var riktigt bra! Går absolut att jämföra med 2mg U94 svenska stavar till min förvåning.

Kommer i blister och ska vara från spanskt apotek. Dessa jag pratar om: https://images.app.goo.gl/zGosrcNJB3iEu4uw5

Kommer ni över dessa så köp om ni letar efter bra Alprazolam!
Ok, ja dessa ska jag hålla ögonen öppna efter. Allt som inte är galenika brukar i regel vara bra ju
Citera
2021-07-31, 21:29
Bannlyst
BARA SÅ ATT NI VET!!!

ALL Ksalol och "Xanox-stavar" suger! Ksalolen är svaga och stavarna innehåller troligen en låg dos Etizolam allt någon RC-benso såsom Flubrazolam istället för Alprazolam. De spanska från apotek är dock riktigt bra.
Citera
2021-08-03, 19:45
Medlem
Green-Devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
BARA SÅ ATT NI VET!!!

ALL Ksalol och "Xanox-stavar" suger! Ksalolen är svaga och stavarna innehåller troligen en låg dos Etizolam allt någon RC-benso såsom Flubrazolam istället för Alprazolam. De spanska från apotek är dock riktigt bra.

Kul att du håller med mig i den här tråden men skriver emot mig i den andra
Nåja, jag kan bara instämma.
Håll er borta från Ksalol / Bensedin och allt annat Galenika producerar om ni kan.
Hälften är verkningslösa och andra hälften innehåller något annat i en underdoserad styrka.
Citera
2021-08-03, 19:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Green-Devil
Kul att du håller med mig i den här tråden men skriver emot mig i den andra
Nåja, jag kan bara instämma.
Håll er borta från Ksalol / Bensedin och allt annat Galenika producerar om ni kan.
Hälften är verkningslösa och andra hälften innehåller något annat i en underdoserad styrka.
Definitivt. Och Temesta 2,5 mg var nästan värdelösa när jag testade dem. Skulle tippa på att de innehåller Lorazepam dock, men kanske 0.25-0.5 mg.
Citera
2021-08-04, 02:11
Medlem
Har kommit över en större mängd 0,5mg xanor, aldrig tagit det innan. Tidigare tagit mycket stesolid och även iktorivil. 10mg stesolid brukade oftast funka riktigt bra mot min ångest, men vågar tyvärr inte ta det än på ett bra tag pga haft många (o)regelbundna urinprov efter ett positivt resultat och stesoliden satt i över en månad pga den höga halveringstiden..

Vilken dos borde va rimlig för mig att börja med? Är ganska liten i storleken, 170cm & 40kg. Är ute efter den ångestdämpande effekten och kanske litet skönt rus men inte så jag får minnesluckor el liknande.
Citera
2021-08-04, 06:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sweetbutcrazy
Har kommit över en större mängd 0,5mg xanor, aldrig tagit det innan. Tidigare tagit mycket stesolid och även iktorivil. 10mg stesolid brukade oftast funka riktigt bra mot min ångest, men vågar tyvärr inte ta det än på ett bra tag pga haft många (o)regelbundna urinprov efter ett positivt resultat och stesoliden satt i över en månad pga den höga halveringstiden..

Vilken dos borde va rimlig för mig att börja med? Är ganska liten i storleken, 170cm & 40kg. Är ute efter den ångestdämpande effekten och kanske litet skönt rus men inte så jag får minnesluckor el liknande.
Ta ekvivalent dos Xanor som Stesolid = 10 mg Stesolid (=) 0.5 mg Xanor. Du får inte mycket till rus på Xanor, men den ångestdämpande effekten är kanon.
Citera
2021-08-04, 07:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Hade det varit Alprazolam i dessa, hade du ju mått helt annorlunda (typ utslagen). Dessa är ju allmänt kända som fejk, så det enda rådet är att kasta bort de du har kvar.

Kan ju vara i princip vad som helst i dom, så har du jätte ont i magen är det en stor varningsklocka.
Hoppas det går över och sköt om dig.
De flesta innehåller nog Alprazolam då effekten är så och smaken är besk, men de är mycket ojämna. Fattar inte varför man inte köper riktiga grejer såsom Stada, Pfizer, och spanskt som det finns nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in