2021-07-20, 13:37
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
har provat Frontin, stada , svenska 1mg lila och 2mg stavar samt de blå serbiska.

alla är likadana!! det är placebo ni känner eller så fattar ni inte vad tolerans är.
Det är ingen skillnad! Det finns däremot stavar som står xanax på , dessa är inte svenska. De svenska är märkta U94 och 1mg upjohn

Du som verkar knarkat mest på hela detta forum borde väl ändå om någon känt skillnad på tex. 1mg Ksalol och 1mg Upjohn från svenskt apotek? Annars måste du på riktigt trolla. Har själv ätit Xanor av och till i flera år och märker verkligen skillnad om jag går från att ha ätit Ksalol som enligt mig (och de flesta jag känner) innehåller ~0.6mg Alpra då 1 st. Frontin tex. känns som två Ksalol. Tror nog 90% här på forumet är villiga att hålla med mig på den fronten.

Samma sak med andra märken med. Är tex. allmänt känt att Diazepam Actavis 5mg inte alls är samma tryck i som Stesolid 10mg. Dvs 1 10mg Stesolid slår på BETYDLIGT bättre än 2 st. 5mg Diazepam. Tom på apoteket är de ofta medvetna om detta och jag har flertalet ggr fått byta tex. Zopiklon då jag fått märken som knappt fungerat och de har hört samma från flertalet kunder som fått generiska istället för MEDA tex.
Citera
2021-07-21, 08:31
Medlem
thebyebyemans avatar
Kan man fylla på med benzo under dagen och samtidigt få samma sköna rus, mår toppen av 2mg men dom tar slut så jävla snabbt, kan man då ta 2mg till för att uppnå samma känsla?

Mvh
Citera
2021-07-24, 19:12
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebyebyeman
Kan man fylla på med benzo under dagen och samtidigt få samma sköna rus, mår toppen av 2mg men dom tar slut så jävla snabbt, kan man då ta 2mg till för att uppnå samma känsla?

Mvh

Jag tycker benzo är svårt att återdosera. Första tabbarna känns alltid bäst. Skulle väll vara att ta dubbel dos nästa gång kanske för att få samma kick. Men då kommer nog toleransen sticka iväg
Citera
2021-07-29, 13:06
Medlem
Losdrivarexistenss avatar
Någon annan som får helt ohyggligt jävla särskolebarnont i magen av dessa jävla ksaol (eller vadfan nu dessa serbiska blåbär heter)? Käkade 20 stycken häromdan och fem till frukost idag, har skitont.
Citera
2021-07-29, 13:20
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Losdrivarexistens
Någon annan som får helt ohyggligt jävla särskolebarnont i magen av dessa jävla ksaol (eller vadfan nu dessa serbiska blåbär heter)? Käkade 20 stycken häromdan och fem till frukost idag, har skitont.
Hade det varit Alprazolam i dessa, hade du ju mått helt annorlunda (typ utslagen). Dessa är ju allmänt kända som fejk, så det enda rådet är att kasta bort de du har kvar.

Kan ju vara i princip vad som helst i dom, så har du jätte ont i magen är det en stor varningsklocka.
Hoppas det går över och sköt om dig.
Citera
2021-07-29, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Hade det varit Alprazolam i dessa, hade du ju mått helt annorlunda (typ utslagen). Dessa är ju allmänt kända som fejk, så det enda rådet är att kasta bort de du har kvar.

Kan ju vara i princip vad som helst i dom, så har du jätte ont i magen är det en stor varningsklocka.
Hoppas det går över och sköt om dig.

Det värsta har lagt sig nu och är lugn som en filbunke. Dessa var jävligt mjöliga, men fungerar mot ångest, det gör de. Vadan det egentligen innehåller är en annan fråga. Lite tråkigt det här, hade sett fram emot att sätta en gubbe fult i analen, men ska till farbror-doktorn för hälsokontroll tidigt imorgon så när nog lika bra.
Citera
2021-07-29, 14:18
Medlem
MordFustangs avatar
Citat:
Man blir uppstoppad av ksalol. Använd rivotril/iktorivil istället. Ger jämn ångestdämpning under dagen och energi att få saker gjort. Bästa benzon.
Citera
2021-07-29, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MordFustang
Man blir uppstoppad av ksalol. Använd rivotril/iktorivil istället. Ger jämn ångestdämpning under dagen och energi att få saker gjort. Bästa benzon.

Är själv en stesolidman i grund och botten, rena rama 55-6 för både kropp och själ, men nu blev det alpra. Fått för mig att det går ur kroppen snabbare också då jag misstänker att jag kommer drogtestas på måndag, skiter egentligen i resultat men ändå. Blir stess nästa gång, så skön känsla i kroppen på den. Har aldrig förstått mig på tjusningen med ikto, känns mest fysiskt.
Citera
2021-07-29, 14:43
Medlem
MordFustangs avatar
Citat:
Är själv en stesolidman i grund och botten, rena rama 55-6 för både kropp och själ, men nu blev det alpra. Fått för mig att det går ur kroppen snabbare också då jag misstänker att jag kommer drogtestas på måndag, skiter egentligen i resultat men ändå. Blir stess nästa gång, så skön känsla i kroppen på den. Har aldrig förstått mig på tjusningen med ikto, känns mest fysiskt.
Svårt att hitta stesolid illegalt men jo den är fin.

Tycker dom är ganska likvärdiga men en "stimulanteffekt" och hybris också på ikton. Man får käka 2-3st, om det inte är något skit, för att det ska kännas bra i skallen. Sen fortsätter man med det dagligen i någon vecka så kommer den riktigt hänsynslösa sidan fram, vilket kan vara roligt för omväxlingens skull.
Citera
2021-07-29, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MordFustang
Svårt att hitta stesolid illegalt men jo den är fin.

Tycker dom är ganska likvärdiga men en "stimulanteffekt" och hybris också på ikton. Man får käka 2-3st, om det inte är något skit, för att det ska kännas bra i skallen. Sen fortsätter man med det dagligen i någon vecka så kommer den riktigt hänsynslösa sidan fram, vilket kan vara roligt för omväxlingens skull.

Så är det. Ska droppa några innan Dr Mustafa imorgon, kommer både vridas pung och antagligen ett finger eller två i anus. Då är det skönt att vara någon annanstans mentalt. Skulle i sig vara komiskt att komma in med en inverterad och minimal tjackballe, vem är han att döma??
Senast redigerad av Losdrivarexistens 2021-07-29 kl. 18:02.
Citera
2021-07-30, 22:35
Medlem
yournotlikemes avatar
Fick idag tag på Spanska Aristo Alprazolam 2mg och jäääävlar vad bra dessa var. Kändes nästan starkare än riktiga U94 stavar. Om ni får möjlighet köp dessa en 2mg kändes fan som typ 4-5 blåa!
Citera
2021-07-30, 23:16
Medlem
SvempaInDaCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Jag tycker benzo är svårt att återdosera. Första tabbarna känns alltid bäst. Skulle väll vara att ta dubbel dos nästa gång kanske för att få samma kick. Men då kommer nog toleransen sticka iväg

Det är det som är det jävliga - ett nollsummespel, at best. Måste själv ta några dagar på lågdos och vara absig för att få ut ngt positivt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in