2021-07-31, 11:30
Medlem
Oavsett hur det hela gått till kan ju knappast någon påstå att det är några Kling och Klangpoliser som agerar denna gång
Citera
2021-07-31, 11:35
Medlem
Fettsugnings avatar
Är det hon med jamaicansk bakgrund?
Citera
2021-07-31, 11:36
Medlem
smoerreboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etttryggareland
Finns inga Getton i Luleå
En socialdemokratisk lögnare som undertrycker sanningen I presume

Hertsön är ett getto sedan länge och Porsön är på väg att bli det. Det var rätt ok på Porsön länge men nu har det tack vare våra inkompetenta skenheliga politiker fått samma utveckling som i övriga delar av landet med områden med importerad etnisk underklass. Man kan se utvecklingen nästan i realtid men man stoppar det inte.

Notviken och områden låångt runtomkring där är medelklassvillor så detta lutar åt WT snarare än den självförvållat importerade brottsligheten
Citera
2021-07-31, 11:36
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Sen går det att hitta krutrester på kläder osv.

Det håller inte i en rättegång eftersom man kan säga att krutresterna kommer från ett annat tillfälle då man jagade eller var ute i skogen och sökte lite på skoj.

Ser nu också att polisen plockat in en snubbe. Det var snabbt. Hoppas att detta löser sig. Luktar ju som att det är relationsleraterat på något sätt.
Citera
2021-07-31, 11:37
Medlem
C.B.G.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Det finns en F.L i Luleå som är i rätt ålder och är folkbokförd på en adress på Hertsön med en 45-årig man (!) som har ett outalbart namn. Lite "utmanande" utseende på Facebook.

Landin är en ganska stor släkt i Ö-kalix.

Låter som ett armeniskt namn. Mannen alltså.
Citera
2021-07-31, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.B.G.
Misstänkte gärningsmannen är dock i 30-årsåldern så mannen som delar adressen har med all sannolikhet inget med detta att göra
Citera
2021-07-31, 11:40
Medlem
Citat:

Det är definitivt ett armeniskt namn, men hur pass säkra är uppgifterna om att det är rätt kvinna som nämns i tråden?
Citera
2021-07-31, 11:40
Medlem
Troians avatar
Citat:

Sen om båda faktiskt bor där får nog betraktas som en öppen fråga. Personligen tror jag inte det.
Citera
2021-07-31, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
FL gissar jag är den från Överkalix som menas. Tidigare åtalad i flera brottsmål, enligt MrKoll.

Varför länkar ingen fb?
Citera
2021-07-31, 11:41
Medlem
dannbaggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Misstänkte gärningsmannen är dock i 30-årsåldern så mannen som delar adressen har med all sannolikhet inget med detta att göra

Man ska nog vara källkritisk till allt i denna tråd. Bostadsadressen kommer från att en enda person postade namnet "Landin" helt utan något belägg alls, och sen hittade FB snabbt den enda 25-åriga personen med detta namn i Luleå.

Noll trovärdighet, om du frågar mig.
Citera
2021-07-31, 11:43
Medlem
Om det är hon som outats i tråden har hon en gammal blogg, Fridabinladen… bara att döpa sin blogg till det får mig att tänka att allt nog inte stått rätt till med denna tjej…
Citera
2021-07-31, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannbaggen
Man ska nog vara källkritisk till allt i denna tråd. Bostadsadressen kommer från att en enda person postade namnet "Landin" helt utan något belägg alls, och sen hittade FB snabbt den enda 25-åriga personen med detta namn i Luleå.

Noll trovärdighet, om du frågar mig.
Namnet på BO kan nog stämma men som du säger det är inte bekräftat nånstans. Tills motsatsen bevisats ser jag 45-åringen på adressen helt oskyldig i detta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in