Citat:
Det du skriver låter inte så värst sannolikt, och med tanke på att detta är ditt första och enda inlägg i detta forum har jag lite svårt att tro på dig.
Men ok, vi får väl se vad media rapporterar under natten och morgondagen. Om din information mot förmodan stämmer kommer det att bli ett enormt pådrag i media. Minderårig tjej ute och fiskar och blir avrättad av skjutande gangstrar - det är lika extremt som den 12-åriga flickan som sköts till döds i södra Stockholmsområdet.
Men, som sagt, jag tror inte på detta förrän uppgifterna får stöd från någon etablerad källa.
Men ok, vi får väl se vad media rapporterar under natten och morgondagen. Om din information mot förmodan stämmer kommer det att bli ett enormt pådrag i media. Minderårig tjej ute och fiskar och blir avrättad av skjutande gangstrar - det är lika extremt som den 12-åriga flickan som sköts till döds i södra Stockholmsområdet.
Men, som sagt, jag tror inte på detta förrän uppgifterna får stöd från någon etablerad källa.
En kompis mamma hörde en livad diskution och hon tyckte de var konstigt när de var så unga personer som var inblandad. Efter de har nån slags bil kommit in och 2 personer ska ha klivit ut och skjutit mot de yngre paret och flickan träffades
Enligt vad hon sa hade dom stått å fiskat och nere på stranden är de då de är 100% säkert då jag kört förbi själv .
Vi frågade polisen som stog med skottsäker väst och automatvapen om vi behövde vara orolig att nån fanns kvar i området men de kunde hon varken bekräfta eller förneka.
Innan man tar sig ner till detta kvarter där stranden är stog även en enskild polis en kvinna och lyste in i bilar och man fick uppge namn och vad man hade för ärende in på detta kvarter
När vi åker ut 5 minuter senare då är plötsligt denna polis borta
Reagerade på att de kändes lite konstigt och poliskvinnan var lite nervös så de kändes inte alls bra köra in här men jag hade med mig en passagerare som inte hade fått tag på sin dotter ännu så vi var tvungen
Tack å lov svarade hon i telefon senare så de var inte hon som avlidit i alla fall
Säger inte att allt jag hört stämmer jag berättar bara vad vittnet sagt och att de är nere på stranden är vi 100 på och de är en ung flicka som är död .
Förmodligen var inte hon de tilltänkta offret