Citat:
Ursprungligen postat av
kaspuh
Det är ett väldigt vedertaget sätt att styrka ett påstående i olika sammanhang på internet. Så jag instämmer att det skulle styrka dina yttranden om att du och Johann faktiskt kommunicerar med varandra.
Citat:
Ursprungligen postat av
Volvoellersaab
Visst har han en poäng?
Vill du få folk här tro på att du har info direkt från binninge, så får du på nåt sätt minst visa att du har kontakt med honom. Annars kan det vara påhitt från påskharen eller nån annan…
Sedan är det en annan sak vad hans info är värd….
Sen förstår jag heller inte vad det ska ha för betydelse. Jag AKA kubun kan ju vara vem som helst utom just JB och har ni verkligen inte kunnat utläsa det av vad jag här skriver att jag INTE är JB så blir ni svårhjälpta är min omedelbara reflektion över era inlägg.
Är ni riktigt säkra på att det är JB sen på bilderna och inte kubun som maskerat sig professionellt till att nästan till exakthet se ut som JB, på hans kapade Facebook?
....eller JB läser tråden och ser belåtet att några nu äntligen pressar kubun på plats. För jag, dvs Facebook-JB, tänker ta tillfället i akt å inte gå ut med någon skylt som ska bekräfta vår vänskap eftersom den inte finns.
Ja vad tror ni efter vad som hittills visats i tråden?
Som sagt jag har bättre metoder men nöjer ni er med foto på Facebook så visst då kan jag
"spela högt" om det är så ni vill ha det...eller så säger ni bara nej lugn vi ser å förstår vad du säger det var dumt det här med att ifrågasätta att ni två blivit bästa vänner för inte så länge sedan och det fastän ni inte sett varandra och det inte ens på ett nätmöte.
Ja så är det - ska lägga upp några skärmdumpar av min telefon...om det kommer mer kokkopost till mig