Citat:
Ursprungligen postat av
negrofoben
Nej troligtvis inte!
Sossarna är ju redan borträknade, även om man får med sig V och MP så funkar det inte!
Bara att inse att nu är det slut med blattar och gängkriminalitet....
Höjda pensioner för svenskar som jobbat hela livet är ju även nåt som känns rättvist--
Sossarna är aldrig borträknade, vänder kappan efter vinden så länge regeringsmakten ligger nära.
Gängkriminalitet är inte slut, har knappt börjat.
Höjda pensioner för svenskar som jobbat hela livet är något som dagens politiker aldrig kommer genomföra eftersom då måste man strama åt bidragsfloden för den nya adeln.