Citat:
Ursprungligen postat av
Prempion
Är det någon väsentlig skillnad mellan detta och "öppna era hjärtan" (dvs plånböcker)? Det var först när opinionsmätningar 2019 visade att SD var större än M som de Reinfeldt-trogna tystnade. I valkampanjen 2010 sjöng Moderaterna "bygg en moské baby, bygg gärna tre baby" och det hette att "det ursvenska är blott barbari".
"Statsminister Fredrik Reinfeldt varnar för att avbryta EU-förhandlingarna med Turkiet. Han vill heller inte ställa nya krav på turkiskt EU-medlemskap."
https://www.gp.se/ekonomi/reinfeldt-st%C3%B6der-turkiskt-eu-medlemskap-1.1205422
Korrekt.
Det finns 7 partier i riksdagen som totalt saknar trovärdighet i migrationspolitiken, och som är ansvariga för ”det svenska tillståndet”.
Och så finns det SD.
Fast V, MP och C utmärker sig fortfarande (trots alla numera tydliga problem) som massmigrationspartier, och S är mer än villiga att implementera deras politik. Full fart mot avgrunden.
V utmärker sig även genom att vara tydliga i sitt partiprogram med att de vill begränsa äganderätten, och med att totalt sakna förståelse för ekonomi.
Total oförståelse för ekonomi delar de iofs med MP, som är allmänt skogstokiga och får röster bara för att förvirrade tonåringar tror att partinamnet på något sätt implicerar att deras politik är bra för miljön.
I verkligheten är det motsatta sant.