2021-07-30, 18:58
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schmoove
Detta måste jag ha missat. Har det hänt Vvd och Gomez något? Nu är båda gossarna tillbaka? Konstigt att foolsen inte har pratat mer om detta. Varför har inte detta narrativ utnyttjats mer? Inte likt foolsen...

White nu klar för Arsenal.

// PoK
Citera
2021-07-30, 19:05
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
White nu klar för Arsenal.

// PoK

£50M för Premier Leagues bästa mittack är ju ett rån..
Citera
2021-07-30, 19:11
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk

Tänk om det inte hade varit corona tider! Brighton skulle kunna få £75m minst..

// PoK
Citera
2021-07-31, 11:52
Medlem
Arons avatar
ser ut som om xhaka blir kvar i arsenal och har erbjudits ett forlangt kontraktforslag med okad lon
Citera
2021-07-31, 14:25
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Hahaha floskler.
Lycka till med bottenstriden.
Och gör inte av med för mkt pengar så ni har råd med maskoten..
Detta var alltså det bästa svaret du hade att komma med? Grattis.
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Förstår inte hur en spelare på väg upp i karriären,knackar på dörren till en startplats i landslaget,är en större stjärna I sin klubb,väljer gå vidare till en klubb som har haft katastrofa säsonger,en klubb i total nedgång,väljer Arsenal,Ben White känns fick nåt brutalt bra kontrakt..

Läste även nåt att de även är intresserade av Lautauri Martinez i Inter..visst det är en silly season,men vad får spelare ens spänna upp ögonen på en klubb likt Arsenals läge?
Vafan har du rökt egentligen? Arsenal har 2-3 tuffa säsonger bakom oss, men vi är i bättre skick i dag än vad tex Liverpool för 5 år sedan. Arsenal kommer tillbaka, och inte fan om vi är en klubb ”i total nedgång”.
Citera
2021-07-31, 14:31
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Haha och ändå stämmer inte dina uttalanden som vi flertalet gånger bevisat för dig.

Vad var det nu du hävdade, att Arsenal skulle med lätthet sälja både Auba och Laca för £100M stycket om man ville..

Tjena mittbena och goddag yxskaft - nu tänker jag inte bemöda mig svara på fler idiotinlägg.
Visa till ett enda inlägg från mig, där jag har hävdat ngt som inte stämmer? Till skillnad från dig, så uttalar inte jag mig om ngt som jag har 100% koll på. Den saken är klar.

Auba/Laca hade lätt kunna säljas för mkt, mkt pengar. Kanske inte €100m, men iaf bra mkt mer än de 45-50m som du hävdade.
Citera
2021-07-31, 14:34
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Är iaf en bra mkt bättre affär än vad Man Utd betalade för Maguire och/eller Lindelöf.
Citera
2021-07-31, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Är iaf en bra mkt bättre affär än vad Man Utd betalade för Maguire och/eller Lindelöf.
Det återstår att se. White är duktig men har endast gjort en säsong som ordinarie i PL och har mycket att bevisa. Prislappen är ju helt sanslös när man tänker efter och killen kommer synas stenhårt från och med nu.

Arsenals tredje dyraste värvning någonsin, för övrigt.
Citera
2021-07-31, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Det återstår att se. White är duktig men har endast gjort en säsong som ordinarie i PL och har mycket att bevisa. Prislappen är ju helt sanslös när man tänker efter och killen kommer synas stenhårt från och med nu.

Arsenals tredje dyraste värvning någonsin, för övrigt.

Om Ben White från ett lag som Brighton är värd 50m (med typ 1 landskamp på sitt CV) så är Maguire definitivt värd sina 80m som Utd pungade ut för två år sen. Eller så kan vi vara överens om att båda var/är galet överprisade.
Citera
2021-07-31, 16:26
Medlem
Citat:

Vafan har du rökt egentligen? Arsenal har 2-3 tuffa säsonger bakom oss, men vi är i bättre skick i dag än vad tex Liverpool för 5 år sedan. Arsenal kommer tillbaka, och inte fan om vi är en klubb ”i total nedgång”.
Vadå 2-3år... säsongen 14-15 var väl er senaste ok säsong..att ni ska komma tbx,det återstår att se,men otroligt svårt se ni ska kunna ta en top 6 med er trupp .
Citera
2021-07-31, 16:48
Medlem
Citat:

Snälla
Visa arsenal 5 senaste placeringar
Ni är en klubb på total nedgång.

Ben White är en sämre värvning än maguire..
Citera
2021-07-31, 16:51
Medlem
Citat:
Visa till ett enda inlägg från mig, där jag har hävdat ngt som inte stämmer? Till skillnad från dig, så uttalar inte jag mig om ngt som jag har 100% koll på. Den saken är klar.

Auba/Laca hade lätt kunna säljas för mkt, mkt pengar. Kanske inte €100m, men iaf bra mkt mer än de 45-50m som du hävdade.
Du sa lätt 100.

Ändrar du dig nu?

Laca är värd 15 miljoner hahaha.

Du måste börja fakta granska dina inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in