2021-07-30, 15:54
Medlem
--2--s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
Jag har jobbat som chattop sedan 2017. Jag dikterar in mina mess. Låter mkt troligt. Kan visa vem som helst mina lönespecar. 71 tecken, istället för 150 på CC.

så du sitter ca 160 timmar i månaden, dikterar in minst 175 mess i timmen som är (enligt dig) "ytterst bra meddelanden, har bra innehåll" och loggar "relevanta saker". hehehehe

söt du är och såg att du lärt dig hur man ändrar i källkoden också så att man får fina screenshots, wow haha. Skål!
Senast redigerad av --2-- 2021-07-30 kl. 16:05.
2021-07-30, 16:30
Medlem
frekkinheads avatar
Haparandaflickan verkar vara rätt desperat med att se bättre ut än oss andra. Om han/hon verkligen velat rekrytera hade hen låtit vem som helst jobba och inte fått det att låta så "mystiskt" och exklusivt haha. Patetiskt.
Nä lilla du, vi håller oss till friheten på JH, här mår vi bäst och tjänar bäst. Förlåt, bättre* än dig

Försök aldrig mer gå emot oss, för då kommer vi äta upp dig. Det är sånt som kallas karma ser'u. Det man ger ut det får man tillbaka. Det lärde jag mig av Kjell-Åke för länge sedan och det borde du också ha gjort
Senast redigerad av frekkinhead 2021-07-30 kl. 16:35.
2021-07-30, 17:06
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostery
Är det ett seriöst företag? Är det endast för kvinnor eller även för män?

Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Haparandaflickan verkar vara rätt desperat med att se bättre ut än oss andra. Om han/hon verkligen velat rekrytera hade hen låtit vem som helst jobba och inte fått det att låta så "mystiskt" och exklusivt haha. Patetiskt.
Nä lilla du, vi håller oss till friheten på JH, här mår vi bäst och tjänar bäst. Förlåt, bättre* än dig

Försök aldrig mer gå emot oss, för då kommer vi äta upp dig. Det är sånt som kallas karma ser'u. Det man ger ut det får man tillbaka. Det lärde jag mig av Kjell-Åke för länge sedan och det borde du också ha gjort
Exakt. Vi älskar våran familj här, och trivs bra med att. Vi är som vi är, för vi blev inte som vi borde. Nu jövla ska det jobbas helg
2021-07-30, 18:01
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Exakt. Vi älskar våran familj här, och trivs bra med att. Vi är som vi är, för vi blev inte som vi borde. Nu jövla ska det jobbas helg
Lycka till, vännen. Glöm inte att logga och berätta vart du bor sen. Puss o Kram.
2021-07-30, 18:34
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Lycka till, vännen. Glöm inte att logga och berätta vart du bor sen. Puss o Kram.
Lovar att logga. Puss
2021-07-30, 18:49
Medlem
Mcsvettloffs avatar
HUR orkar dessa äckel skriva 15000 TECKEN?! HARAM.

Nu blir det en paus i min Herman Miller med en ESPRRESSO, som är gjord på nypressad apbajs direkt från Colombia.
Tack Kjell för du gjorde det möjligt.
2021-07-30, 19:10
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mcsvettloff
HUR orkar dessa äckel skriva 15000 TECKEN?! HARAM.

Nu blir det en paus i min Herman Miller med en ESPRRESSO, som är gjord på nypressad apbajs direkt från Colombia.
Tack Kjell för du gjorde det möjligt.
Det finns värre saker som kan ske. Testa säga "Per Wissler" fem gånger i spegeln. Då kommer du bara få Hampus, Janne, Lakke och *bada bing bada boom* Per Wissler.
2021-07-30, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Det fungerar som så att du följer lokala lagar?

Obegåvad fråga. Hur ska vi veta vilket land du vill bosätta dig i och vilka överenskommelser dom har med västerländska skatteväsenden eller hur lätt du kan öppna ett konto? Eller hur skatterna ser ut?

Jag betalar 0% skatt lagligt då jag bor i ett land som varken sammabertar med västerländska regeringar eller beskattar utlänningar för löner som tas in i landet från utländska företag. Dom vill få in pengar i landet. Det är bara om jag blir medborgare som jag behöver skatta för det.

Men du får ta fram svaren själv istället för att bli curlad. Lycka till!

Jag menade såklart om man stannar i Sverige och således betalar svensk skatt. Även om du bor utomlands men är bokförd i Sverige måste du väl betala skatt i Sverige?
2021-07-31, 00:49
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Det finns värre saker som kan ske. Testa säga "Per Wissler" fem gånger i spegeln. Då kommer du bara få Hampus, Janne, Lakke och *bada bing bada boom* Per Wissler.

Jag testade det... asså what the fuck... du skulle inte ha sagt det
varför fasen gjorde jag det
2021-07-31, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kryckerycke
Jag menade såklart om man stannar i Sverige och således betalar svensk skatt. Även om du bor utomlands men är bokförd i Sverige måste du väl betala skatt i Sverige?

Tekniskt sett, ja, men Skatteverket har ju svårt att gå igenom allt lol.

Bodde på Malta förut och majoriteten av alla tusentals svenskar som bor och har bott där skrev ju inte ut sig... aldrig hört att någon blev dubbelskattad.
2021-07-31, 02:57
Medlem
Du Op som fick Target (undergiven) att komma i sitt eget ansikte (han säger han gjorde det iaf) ... You are evil... And I like it
2021-07-31, 03:47
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Tekniskt sett, ja, men Skatteverket har ju svårt att gå igenom allt lol.

Bodde på Malta förut och majoriteten av alla tusentals svenskar som bor och har bott där skrev ju inte ut sig... aldrig hört att någon blev dubbelskattad.
Du lvla upp från callcenter i Malta till chatthora i Pojkrummet. Nice progress.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in