2021-07-30, 09:26
Medlem
vittne-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Transyl
Foliehatt-för att jag har varit orolig för min frus hälsa?
Vi hade ett ”bra”samtal med varandra inatt och min fru bröt i hop, ja hon känner själv att hon inte frisk hon är orolig när hon ska köra bil bla träningen går skit(hon typ kollapsade på träningen) utan säga något till mig.
Hon är själv livrädd att det är sprutan och hon gjort det här på sig själv.
Vi åker till läkaren imorgon

Ber om ursäkt å Flashbacks vägnar för vad "arbetet" vräker ur sig, hen är en extrem person som skrivit tusentals med rena skitinlägg i ämnen runt covid-19.

Du gör helt rätt, åk till läkare med frugan, förutom undersökningen begär du att läkaren gör ett "Biosynex D-dimer test", för att kolla upp hennes blodvärden så att rätt åtgärder kan göras.
Vi håller tummarna för dig
2021-07-30, 09:29
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spanaren007
Så du förstår alltså inte poängen med att göra långtidsstudier på nya vaccin och läkemedel innan de går ut på marknaden?
Med din retorik så finns inga problem så länge som man blundar och har ett finger i vardera öra.
Men det gör man ju. Det pågår långtidsstudier av vaccinerna.

Vad du inte fattar är att alla vacciner som används har gått igenom obligatoriska test nämligen avslutade fas III-studier med godkänt resultat.

Vad man sedan har gjort är att snabbat upp det administrativa. Det är det "nödgodkännande" handlar om eller vad man kallar det.
2021-07-30, 09:32
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vittne-x
Ber om ursäkt å Flashbacks vägnar för vad "arbetet" vräker ur sig, hen är en extrem person som skrivit tusentals med rena skitinlägg i ämnen runt covid-19.

Du gör helt rätt, åk till läkare med frugan, förutom undersökningen begär du att läkaren gör ett "Biosynex D-dimer test", för att kolla upp hennes blodvärden så att rätt åtgärder kan göras.
Vi håller tummarna för dig
Det framgår ganska uppenbart att han själv inte har tagit vaccinet för att han anser det vara farligt om du läser första inlägget mellan raderna.

Det bästa han kan göra är att nu själv ta vaccinet. Det går säkert att ordna över dagen.

Men frågan är vad han vill. Att få sina "farhågor" bekräftade eller hjälpa sin fru.

Om du hade något vett i skallen skulle du föreslå det. Men jag antar att du också anser att vaccinet är farligt, eller?
2021-07-30, 09:33
Avstängd
Citat:
Så du förstår alltså inte poängen med att göra långtidsstudier på nya vaccin och läkemedel innan de går ut på marknaden?
Med din retorik så finns inga problem så länge som man blundar och har ett finger i vardera öra.

Jag är inte alls emot att utföra långtidsstudier, vilket redan görs. Min poäng är dock att det torde vara väldigt låg risk att biverkningar plötsligt uppstår långt fram i tiden.
2021-07-30, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Men det gör man ju. Det pågår långtidsstudier av vaccinerna.

Vad du inte fattar är att alla vacciner som används har gått igenom obligatoriska test nämligen avslutade fas III-studier med godkänt resultat.

Vad man sedan har gjort är att snabbat upp det administrativa. Det är det "nödgodkännande" handlar om eller vad man kallar det.
Vad svamlar du om?
Finns inga färdiga fas 3 studier, dom pågår för fullt och tar 5-10 år att slutföra.
Alla vaccinerade ingår i skrivande stund i denna studie är detta så svårt att förstå?
Nödgodkänna betyder ju just att man skippat/kortat något av säkerhetsstegen i långtidsstudien.
2021-07-30, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Vilka studier talar för långtidseffekter?

Det finns inga dokumenterade långtidsstudier som är offentliga avseende cov-19 vaccinet med Mrna och Graphene oxide. Dom som tar vaccinet ingår i den globala testgruppen som blir klar 2023. Dom slutade med försök på djur då dessa dog.
2021-07-30, 09:51
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Vad svamlar du om?
Finns inga färdiga fas 3 studier, dom pågår för fullt och tar 5-10 år att slutföra.
Alla vaccinerade ingår i skrivande stund i denna studie är detta så svårt att förstå?
Nödgodkänna betyder ju just att man skippat/kortat något av säkerhetsstegen i långtidsstudien.
Nej, det är du som yrar. Fas III-studierna är avslutade innan godkännandet. Vad som nu är igång är fas IV-studier:

https://www.pfizer.com/science/clinical-trials/guide-to-clinical-trials/phases

Dessutom kommer vaccinerna följas upp så länge de används oavsett hur länge det är
2021-07-30, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Kollade in VAERS nyss och såg att de gjort ett tillägg i sitt amälningsformulär:
Warning: Knowingly filing a false VAERS report with the intent to mislead the Department of Health and Human Services is a violation of Federal law (18 U.S. Code § 1001) punishable by fine and imprisonment.

Det verkar som de tröttnat på foliehattar som skickar massa skit!

Du vet att konspirationsteoretiker numera bytt namn till konspirationspoilers.
2021-07-30, 09:55
Medlem
CathelynWajlds avatar
Citat:
Jag är inte alls emot att utföra långtidsstudier, vilket redan görs. Min poäng är dock att det torde vara väldigt låg risk att biverkningar plötsligt uppstår långt fram i tiden.

Torde vara?

And there you have it.

Samma livsfarliga tankegods som rimligen, osannolikt, högst otroligt, "varför skulle någon vilja göra det?", konspirationsteori, "Ha ha ha ha! Bitchute? Skojar du? Jävla foliehatt!!!"

Det är dylika ignoranta, avfärdande tankegångar som alltid har dödat människor genom historien, och som kommer att fortsätta skörda offer även imorgon.

Människan är lat av naturen men för att optimera sina överlevnadschanser måste hon ovillkorligen övervinna sin livsfarliga lathet och börja söka information. Så länge den möjligheten finns.
2021-07-30, 09:56
Medlem
Citat:
För att kunna svara på om eventuella biverkningar kan uppstå efter en längre tid, så måste man ju först slutföra långtidsstudien(5-10 år vilket är normalt förfarande), sedan analysera datan och först då vet man.
Senast redigerad av spanaren007 2021-07-30 kl. 09:59.
2021-07-30, 09:57
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natione-suecos
Du vet att konspirationsteoretiker numera bytt namn till konspirationspoilers.
Nej! Vad är vitsen med det?
2021-07-30, 09:59
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natione-suecos
Det finns inga dokumenterade långtidsstudier som är offentliga avseende cov-19 vaccinet med Mrna och Graphene oxide. Dom som tar vaccinet ingår i den globala testgruppen som blir klar 2023. Dom slutade med försök på djur då dessa dog.
Ok då är du nöjd 2023 och kommer att ta vaccinet då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in