2021-07-29, 20:46
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natione-suecos
Om detta vaccinet är säkert, varför kan du inte ställa dessa läkemedelsbolag till svars om det skulle skita sig, eller att ditt försäkringsbolag vägrar ersättning.

Men det pratar inte ”experterna” om....på (tell a vision) tv.

Vilka vaccin brukar man kunna stämma bolagen för? Har du någon lista att bjuda på?
2021-07-29, 20:46
Medlem
Ingen skillnad alls.

Morgonbånge varje dag.

Klarar lätt genomföra 3-4 samlag per dag.

Bara skitsnack.
2021-07-29, 20:58
Bannlyst
Nageltrång, mensvärk och ilningar i tänderna, men utöver det är allt ok än så länge.
2021-07-29, 21:08
Medlem
PaoloRobertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
Ingen skillnad alls.

Morgonbånge varje dag.

Klarar lätt genomföra 3-4 samlag per dag.

Bara skitsnack.

Så bara för du inte har samma bieffekt som jag då är det skitsnack?
2021-07-29, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AztecCrystal
Läkemedelsverken kan inte förväntas hållas ansvariga för bieffekter då ett vaccin aldrig är helt perfekt. Det gäller att väga upp nackdelarna mot fördelarna, och gällande covid-vaccinen så kan man bara konstatera att de är säkra och testade. Varför skulle experterna på nyheterna ljuga för dig?
Frågan var inte till mig, men Wolodarski förklarar det bäst i sin krönika om agendasättande journalistik. Läs den om du är nyfiken på varför medier (enligt Wolodarski) har ett ansvar att vilseleda om det krävs.
2021-07-29, 22:18
Medlem
Observationer på min fru efter vaccination

Börjar bli orolig för min fru som va så jävla snabb på sina sprutor,det är små små förnedringar som kanske inte betyder någonting och hon blir super irriterad om jag bara nämner minsta lilla oro.
Det förändringar jag tycker mig se är följande
Hon har blivit lite glömsk och kommer ihåg ”fel”och blir skitsur om jag påtalat det
Hon har typ fått yrsel ett par ggr och säger det är värmen-kanske men går över när hon sitter still ett tag.
Tycker ser äldre ut på något sätt tunnare hår osv.
Tål alkohol skitdåligt blir konstig och slocknar. Förut var hon normalt full när vi har fest.
Vad tror ni,är det någon annan i nära relation som har märkt någon förändring om det nu är det?kan ju var då hon bara blivit gammal
2021-07-29, 22:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Transyl
Börjar bli orolig för min fru som va så jävla snabb på sina sprutor,det är små små förnedringar som kanske inte betyder någonting och hon blir super irriterad om jag bara nämner minsta lilla oro.
Det förändringar jag tycker mig se är följande
Hon har blivit lite glömsk och kommer ihåg ”fel”och blir skitsur om jag påtalat det
Hon har typ fått yrsel ett par ggr och säger det är värmen-kanske men går över när hon sitter still ett tag.
Tycker ser äldre ut på något sätt tunnare hår osv.
Tål alkohol skitdåligt blir konstig och slocknar. Förut var hon normalt full när vi har fest.
Vad tror ni,är det någon annan i nära relation som har märkt någon förändring om det nu är det?kan ju var då hon bara blivit gammal
Hur lite jag än blir förnedrad, så blir jag ändå jätteledsen.
2021-07-29, 22:25
Medlem
Klimakteriet?
2021-07-29, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johanjohan71
Klimakteriet?
Kanske -lite tidigt vid strax efter 40 bara orolig att hon håller på och bli sjuk
2021-07-29, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turist i tiden
Eller så har du blivit gammal.
Hur menar du?jag är ju orolig för hennes hälsa.
2021-07-29, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Transyl
Kanske -lite tidigt vid strax efter 40 bara orolig att hon håller på och bli sjuk
Ja det är förstås tidigt men inte helt omöjligt.
2021-07-29, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johanjohan71
Ja det är förstås tidigt men inte helt omöjligt.
Ok man får hoppas att det bara är naturlig åldrande. Hon har faktiskt haft ett par ganska jobbiga menstruationer (smärtsamma)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in