Citat:
Ursprungligen postat av
Eoppoyz
Det är ett måste i ett tropiskt land.
Hur orkar ni? Jag hade gärna skrivit +1000 meddelanden om dagen, men jag har inte den mentala orken att se analfabetiska gubbkukar hela tiden. Mitt rekord var ca 120 meddelanden på en dag, men det var för att jag tvingade mig själv att uppnå minimikravet, då jag låg efter så mycket i söndags.
Du är väl ny? Du vänjer dig. När du börjar göra 1976 per vecka och får 4000 - 4500 utbetalt så blir det enklare, tro mig.
Du blir effektiv, gör det på sidan om ett vanligt jobb och du har säkerligen upp mot 35-40k före skatt.
Det är fint.
Sedan lär du dig hur du ska skriva, hur du ska skumma och plocka ut nödvändig information.
Förut när jag var ny kunde jag snitta max 180, nu om jag VERKLIGEN pushar mig själv så kan jag skriva 135 per timme, det är det högsta jag har gjort, det hjälper också att ha en Stopwatch på en skärm bredvid, så vet du ditt tempo på ett ungefär, då kan du enklare sikta på 2 meddelande per minut vilket ger fina pengar.
Du löser det mannen, jag lovar dig, ge det någon månad med regelbundet arbete och du kommer slakta gubbkukarna hur enkelt som helst!!
Edit: Såg att du hade löst annat jobb, lycka till!!