2021-07-28, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Det är ett måste i ett tropiskt land.

Hur orkar ni? Jag hade gärna skrivit +1000 meddelanden om dagen, men jag har inte den mentala orken att se analfabetiska gubbkukar hela tiden. Mitt rekord var ca 120 meddelanden på en dag, men det var för att jag tvingade mig själv att uppnå minimikravet, då jag låg efter så mycket i söndags.

Du är väl ny? Du vänjer dig. När du börjar göra 1976 per vecka och får 4000 - 4500 utbetalt så blir det enklare, tro mig.

Du blir effektiv, gör det på sidan om ett vanligt jobb och du har säkerligen upp mot 35-40k före skatt.

Det är fint.

Sedan lär du dig hur du ska skriva, hur du ska skumma och plocka ut nödvändig information.

Förut när jag var ny kunde jag snitta max 180, nu om jag VERKLIGEN pushar mig själv så kan jag skriva 135 per timme, det är det högsta jag har gjort, det hjälper också att ha en Stopwatch på en skärm bredvid, så vet du ditt tempo på ett ungefär, då kan du enklare sikta på 2 meddelande per minut vilket ger fina pengar.

Du löser det mannen, jag lovar dig, ge det någon månad med regelbundet arbete och du kommer slakta gubbkukarna hur enkelt som helst!!

Edit: Såg att du hade löst annat jobb, lycka till!!
Senast redigerad av Edicor429 2021-07-28 kl. 23:41.
2021-07-28, 23:42
Medlem
Nattbonusarna denna vecka går ju på nå jävla anabola, blir väl att kötta upp sig till 150 ish nu efter midnatt och sedan 100 till innan man börjar vanliga jobbet imorgon vid 08:00

Skönt att jobba hemifrån haha, underbart alltså
2021-07-29, 00:20
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kobent
Nej det drar inte mycket alls bara att köra
Tack. ❤️
2021-07-29, 00:36
Bannlyst
är det någon som blivit stämd än av företaget? iom "avtalet" som ni tvingats skriva på innan anställning menar jag. där de ger sig friheten att böta den som går utanför deras regler med högst 2Miljoner kronor eller vad det var.
2021-07-29, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carnivorous
är det någon som blivit stämd än av företaget? iom "avtalet" som ni tvingats skriva på innan anställning menar jag. där de ger sig friheten att böta den som går utanför deras regler med högst 2Miljoner kronor eller vad det var.

Jag blev det, så dom drog av 250,000 på min senaste lön, jag skriver ju ändå cirka 125k meddelanden per vecka
2021-07-29, 01:01
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Har blivit stämd på 250k ångrar som faaaan att jag skrev på alla papper.
2021-07-29, 01:02
Medlem
Mcsvettloffs avatar
Haha fy fan vad gubbarna börja vilja ses nu.. Vartenda jävel jag fått nu i natt har tröttnat och vill ses.
2021-07-29, 01:04
Bannlyst
tycker ni det går enklare och fortare att skriva en massa lögn, hittepå? och kan ni se någon väg tillbaka, där det förfarandet vänds eller blir det bara mer och mer lögner, i era liv?
2021-07-29, 01:05
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ja, fan, dom upptäckte minst 5 av mina konton så jag blev stämd på en jävla massa pengar. Lever på nudlar 24/7 nu. Men hoppas kunna få en avbetalningsplan med jh under nästa vecka.
2021-07-29, 02:15
Medlem
ostmannen111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Du är väl ny? Du vänjer dig. När du börjar göra 1976 per vecka och får 4000 - 4500 utbetalt så blir det enklare, tro mig.

Du blir effektiv, gör det på sidan om ett vanligt jobb och du har säkerligen upp mot 35-40k före skatt.

Det är fint.

Sedan lär du dig hur du ska skriva, hur du ska skumma och plocka ut nödvändig information.

Förut när jag var ny kunde jag snitta max 180, nu om jag VERKLIGEN pushar mig själv så kan jag skriva 135 per timme, det är det högsta jag har gjort, det hjälper också att ha en Stopwatch på en skärm bredvid, så vet du ditt tempo på ett ungefär, då kan du enklare sikta på 2 meddelande per minut vilket ger fina pengar.

Du löser det mannen, jag lovar dig, ge det någon månad med regelbundet arbete och du kommer slakta gubbkukarna hur enkelt som helst!!

Edit: Såg att du hade löst annat jobb, lycka till!!

Tack så mycket för ett schysst tips att köra med en Stopwatch!

En annan fråga, är det värt att använda sig av något specifikt script?
2021-07-29, 04:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Denna tråd har: bALLaT uR^!

BTW Lurken beskriver:
Vänskap och KK är ju inte riktigt samma sak. KK fokuserar ju främst på sex och där är det inte säkert att man umgås för annat än just sex. Vänskap kan vara både med eller utan sex och där görs även mkt annat tillsammans som tex att se på film och att umgås även utöver sexet. Jag föredrar nog att pyssla med saker, tex pyssla med något av mina intressen, annars blir jag ofta rastlös. Men jag har inga problem att sätta mig en stund och bara snacka också och där kan jag nog snacka om lite blandat (gärna sånt som jag är intresserad av), men jag behöver ju någon att sätta mig ner med och snacka med först.

Har Lurken blivit av med oskulden nu?
2021-07-29, 05:22
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
Har Lurken blivit av med oskulden nu?

Om min kuksåspoesi räknas som att bli av med oskulden så ja det har han verkligen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in