2021-07-27, 11:17
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
En sorgens dag!

Malm United r fom idag upplst & existerar inte lngre som en del av Malms ligistkultur. Vi har alla gtt skilda vgar. Vi har haft mnga roliga r tillsammans, inte bara med framgngsrika box utan ox med god kamratskap. Men nu har vi kommit till tgets ndstation. Nu r det dax att kliva av. Vi orkar inte lngre. JAG orkar inte lngre. r s fucking tired. Yes, sir! So fucking tired. Trtt p att bli kallad troll. I'm human med knslor som alla andra.

Malm United har sedan dag ett ftt utst hat & gliringar, jag som topboy har tillsammans med MJ & kolindroba ftt mngder med allvarliga hot via PM. Trots detta stod vi starka, pushkick all the way, men nu r det slut. Nya ventyr vntar.

Inre stridigheter, dlig uppslutning, uppstyrda box, alltfr vnstervriden politik & bristande respect fr topboys bde internt & bland supras blev det som fick bgaren att rinna ver. Jag har inte lngre kvar min lgh i Malm (de som vet de vet ). Kommer satsa p min karrir som mklare i sthlm & ven frska f min klockkbusiness p ftter. Allt r fucked up. Jag lmnar Malm med sorg i mitt hjrta. Full time Sthlm i fortsttningen. Men krleken till Malm FF finns kvar, 4-ever in my heart! Over & out!

Bring back the glory days!

Cheers,
Tony
Du fr joina de p Retro kungsholmen d...
Citera
2021-07-27, 15:38
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
MJ & kolindroba

http://e.lvme.me/plmusf5.jpg
Citera
2021-07-28, 16:52
Medlem
Federgays avatar
Citat:
En sorgens dag!

Malm United r fom idag upplst & existerar inte lngre som en del av Malms ligistkultur. Vi har alla gtt skilda vgar. Vi har haft mnga roliga r tillsammans, inte bara med framgngsrika box utan ox med god kamratskap. Men nu har vi kommit till tgets ndstation. Nu r det dax att kliva av. Vi orkar inte lngre. JAG orkar inte lngre. r s fucking tired. Yes, sir! So fucking tired. Trtt p att bli kallad troll. I'm human med knslor som alla andra.

Malm United har sedan dag ett ftt utst hat & gliringar, jag som topboy har tillsammans med MJ & kolindroba ftt mngder med allvarliga hot via PM. Trots detta stod vi starka, pushkick all the way, men nu r det slut. Nya ventyr vntar.

Inre stridigheter, dlig uppslutning, uppstyrda box, alltfr vnstervriden politik & bristande respect fr topboys bde internt & bland supras blev det som fick bgaren att rinna ver. Jag har inte lngre kvar min lgh i Malm (de som vet de vet ). Kommer satsa p min karrir som mklare i sthlm & ven frska f min klockkbusiness p ftter. Allt r fucked up. Jag lmnar Malm med sorg i mitt hjrta. Full time Sthlm i fortsttningen. Men krleken till Malm FF finns kvar, 4-ever in my heart! Over & out!

Bring back the glory days!

Cheers,
Tony
Jag har lst vid flera tillfllen att grupperna blir mer och mer vnster men jag frstr inte hur? Gr huligansimen hand i hand med vnsterpolitik eller vad?
Citera
2021-07-28, 21:57
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Federgay
Jag har lst vid flera tillfllen att grupperna blir mer och mer vnster men jag frstr inte hur? Gr huligansimen hand i hand med vnsterpolitik eller vad?

Adonis r de siste du ska frga om du vill ha ett serist svar.

Men som svar p din frga, nej det tycker ja inte att de gr
Citera
2021-07-29, 21:42
Medlem
Jermuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GFNGBG
Jag r inte heller ett fan av dagens scen men frsta ren med mer uppstyrda box var magisk. Allt frsvann lite nr man inte ens behvde vara ett fan fr att vara firmagubbe och nr fighting skills blev viktigare n lojalitet. De som kr idag r dock betydligt bttre fighters och vi var mnga som var rtt kassa p att slss frr men fick vara med nd

Tidigare gllde att var du inte med, fick du inte veta ntt. Nu kan cyberhuliganer lsa sig till mycket av vad som hnder.

Det var bttre frr.
Citera
2021-07-29, 22:54
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jermuk
Tidigare gllde att var du inte med, fick du inte veta ntt. Nu kan cyberhuliganer lsa sig till mycket av vad som hnder.

Det var bttre frr.
Beror vl hur lngt tillbaka i tiden du gr. Tidigare rckte det att du gick p fotboll fr att veta allt eftersom det var en tightare grupp som gick p matcherna och det mesta skedde i anslutning till fotbollen. Det som inte skedde p matchdag fick man hra om p lktaren. Skillnaden r vl att nu knner folk som saknar ett genuint fotbollsintresse till mer n dom som faktiskt r fotbollssupportrar.
Senast redigerad av Teu 2021-07-29 kl. 22:56.
Citera
2021-07-30, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Beror vl hur lngt tillbaka i tiden du gr. Tidigare rckte det att du gick p fotboll fr att veta allt eftersom det var en tightare grupp som gick p matcherna och det mesta skedde i anslutning till fotbollen. Det som inte skedde p matchdag fick man hra om p lktaren. Skillnaden r vl att nu knner folk som saknar ett genuint fotbollsintresse till mer n dom som faktiskt r fotbollssupportrar.

Eller valfri sunkkrog. Eller i laddkretsar. Eller p arbetsplatser. Eller p ett gng forum frn 90-talet. Det r ju en myt att man skulle vara "ITK". Som allt annat. Still och klass r den roligaste *fniss* nr 95% av "scenen" r WT med y-namn, trasiga hemfrhllanden och bokstavskombon. Vldigt mnga var skrytsamma glappkftar som ville att hela vrlden skulle veta hur tuffa och hemliga man var i pojkklubben. F brydde sig dock. Som utomstende sllan gr nr det r inbrdes beundran. Vem mer n "grabbarna" tyckte att det var hett med rutiga kepsar och importerande uttryck frn lagerfeta engelsmn? The lads, liksom.
Citera
2021-07-30, 13:26
Medlem
W@ffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyPop
Det ryktas att WM fick sp av Elfsborgs supportar i mndags...

10 WM fick dng av 5 stycken (vanliga) Elfsborgs supportrar i den sista minuten...

Pinsamma WM

Nn som har det hela p lnk..? Vore roligt att se det hela hih
En vn som var p plats berttade att ett 10-tal borsare satt och skrnade under hela matchen och nr den var slut kastade de l omkring sig. Ett antal vanliga gteborgssupportrar som satt omkring blev frbannade och gav sig p borsarna som fick stryk. Det r mjligt att det slogs p fler stllen p lktaren.
Citera
2021-08-01, 19:08
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redneck rebel
Mste sga att jag blev frvnad att mnga r s sm av det jag sett av dagens svenska firmor. Jmfr tex wisemen nr det mtte ststatarna i teamfightingen. ven aik och difs firor hade vll folk som lyft rejlt med skrot frritiden? r det vad man strvar efter nu p senare tid. Sm snabba kampsportare?

Citat:
Ursprungligen postat av Theken1891
Hller med. Grabbarna r inte lngre 100 kilos muskelberg. Kndes som steroider var rtt standard frut medan nu r de flesta rtt taniga.

Rufio och Emilanko frn Wisemen som slss i King of the Streets ser ivf vlbyggda ut, i synnerhet sistnmnda.

https://youtu.be/9t62bk3VDZM
https://youtu.be/2uGbikz9878

Bra tryck i nvarna. Hoppas de stller upp igen
Senast redigerad av Vaxad 2021-08-01 kl. 19:11.
Citera
2021-08-03, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Rufio och Emilanko frn Wisemen som slss i King of the Streets ser ivf vlbyggda ut, i synnerhet sistnmnda.

https://youtu.be/9t62bk3VDZM
https://youtu.be/2uGbikz9878

Bra tryck i nvarna. Hoppas de stller upp igen

Att alla var taniga var vl lite verdrivet men att riods kndes vanliga frr tror jag fortfarande. Tyckte inte de var s stora heller men helt klart trnade och riktigt bra slag.
Citera
2021-08-03, 12:26
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theken1891
Att alla var taniga var vl lite verdrivet men att riods kndes vanliga frr tror jag fortfarande. Tyckte inte de var s stora heller men helt klart trnade och riktigt bra slag.

Emilanko 107kg p 185cm med bra form. Inte s stor?

Tycker den andra rdtotten sg tyngre ut n 91kg ocks. Mer som 95-100kg.

Men ja, sett en hel del frn firmorna i Sverige som r taniga med mer pojkaktigt utseende.
Citera
2021-08-03, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Emilanko 107kg p 185cm med bra form. Inte s stor?

Tycker den andra rdtotten sg tyngre ut n 91kg ocks. Mer som 95-100kg.

Men ja, sett en hel del frn firmorna i Sverige som r taniga med mer pojkaktigt utseende.

Kollade lite vl snabbt p Emilanko. Mste sett riktigt skevt fr han var faktiskt vldigt stor. Den andra killen r bra men ven jag r strre n honom och behvs ingen bola fr det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in