2021-07-29, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Tina Fey är den första jag kommer att tänka på. Fantastisk komisk timing.

Jo. Hon blonda i Park and Recreation är också rolig.
Citera
2021-07-29, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det är typ 12-åringar som tror att kvinnor alltid är goda och snälla. Då pratar jag om människor som är 12 både fysiskt och rent mentalt.

Men alltför många enligt mig.
Citera
2021-07-29, 21:44
Medlem
Fettsugnings avatar
Både Pacino och De Niro har väl passerat bäst före datum, men de har gjort bra insatser tidigare.
Citera
2021-07-29, 21:49
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
Jo. Hon blonda i Park and Recreation är också rolig.
Amy Poehler. Ja, hon är också rolig. Eller hon har i alla fall bra timing och kan göra roliga grejer.

Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
Men alltför många enligt mig.
Det håller jag med om. Christopher Hitchens har skrivit en bra grej om varför kvinnor generellt inte är roliga.

https://www.vanityfair.com/culture/2007/01/hitchens200701
Citera
2021-07-29, 21:54
Medlem
Figzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammalhiphopare
Hur bra var Kevin Costner vid närmare eftertanke?

Det stämmer bra, åtminstone efter Dansar Med Vargar.

Av nån anledning lyckades Costner med konsten att vara så stel i en massa senare storproduktioner som Bodyguard, Wyatt Earp, Waterworld och The Postman att han blev mer eller mindre irrelevant innan 1990-talet var över.
Citera
2021-07-29, 22:05
Medlem
PC-Dators avatar
Några har nämnt Vin Diesel. Håller med. Ska alltid spela tuff med långsamma rörelser, halvstängda ögon och låg, mörk röst. Riktigt dålig skådis som nästan garanterat inte vunnit några viktiga priser.

Äkta tönt.
Senast redigerad av PC-Dator 2021-07-29 kl. 22:08.
Citera
2021-07-29, 22:08
Medlem
VoktorDodkas avatar
Drew Barrymore borde ha en hedersplats i tråden, hon är inte ens snygg, har aldrig varit snygg heller.
Citera
2021-07-29, 22:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aztlan
Angelina Jolie, fyfan vilken sopa. Klarar inte av att se på en film när hon medverkar 🤮

Inte jag heller. Fruktansvärt ful är hon också även med 10 lag makeup. Men detta gör inget i Hollywood om bara man har rätt etnicitet.
Citera
2021-07-29, 22:16
Medlem
xyklopfs avatar
Steven Segal, Jean-Claude van Damme, Nicholas Cage, Tom Cruise, Vin Diesel och Adam Sandler. De spelar inte några "roller" i sina filmer. De är sig själva bara.
Citera
2021-07-29, 22:20
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Figzy
Det stämmer bra, åtminstone efter Dansar Med Vargar.

Av nån anledning lyckades Costner med konsten att vara så stel i en massa senare storproduktioner som Bodyguard, Wyatt Earp, Waterworld och The Postman att han blev mer eller mindre irrelevant innan 1990-talet var över.

Svårt att jämföra filmer över tid, Pacino och Niro som nämnts var outstanding på 70-talet, nu som pensionärer inte så bra.
I mina ögon är den nyligen bortgångna Sean Connery en skådespelare som fungerat bra över tid.

Costner har alltid varit usel, som många sagt även Vin Diesel och Steven Seagal.

Nicolas Cage har jag alltid gillat men vet att många tycker han är kass, bildade fint par med just Sean Connery i Alcatraz.
Citera
2021-07-29, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Ryan Reynolds och Ryan Gosling. Behövs det ens en motivering?
Två ärkesopor som endast får roller för att se råkar ser bra ut. Möjligt att de är trevliga också. De ska jag låta vara osagt.
Tyckte Ryan Gosling var bra i filmen Drive
Citera
2021-07-29, 22:24
Medlem
boonies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Ashton kutcher

Han gör Steve Jobs bra men mest för de är så lika. Resten av filmerna är en katastrof

Han var som bäst i That '70s Show (klockren serie)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in