2021-07-29, 19:07
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Brad Pitt har fått roller i en del bra filmer men bra skådis blir han aldrig.
Jo, 12 Monkeys. Blev Oscarsnominerad för den rollen, men vann inte.
Tyckte han var grym i Once Upon A Time … In Hollywood också
Citera
2021-07-29, 19:11
Medlem
Jim Carey. Världens tråkigaste komiker. Fruktansvärd.
Citera
2021-07-29, 19:26
Medlem
Foxan1977s avatar
Jim Carrey och Adam Sandler gillar jag inte alls. Överspel som troligen ska dölja brist på talang
Citera
2021-07-29, 19:33
Medlem
Hur tusan kan man anse Robert Downey JR vara en usel skådis? Då har man inte sett mycket. Han är väl väldigt respekterad i branschen?

Sen höll jag tidigare med om Adam Sandler, men nu det senaste har han fått helt andra roller och karaktärer och tydligen fått beröm för sitt skådespel. Lite som Tom Hanks, som var en utskrattat skådis under sin tidiga karriär.. sen fick han plötsligt en ”seriös” roll och hela världen hyllade honom och de ”rätta” rollerna radades upp. Idag ansedd som en av de större skådisarna.

Men den sämsta skådisen ALLA kategorier är Peter Magnusson. Fy satan vad usel han är. På allt! Hur kan han få synas överallt? Vad är hans hållhake på etablissemanget?

Hans sägs vara humorist i grunden. Inte ens det kan han lyckas med. Än mindre skådespela.

En av de absolut bästa skådisarna är Leo Dicaprio. En method actor på högsta nivå!
Citera
2021-07-29, 19:37
Medlem
-Ines-s avatar
Stört mig på rätt många skådisar i Vikings. T ex Travis Fimmel, Alexander Ludwig som i några av de bärande rollerna.
Citera
2021-07-29, 19:43
Medlem
Gammalhiphopares avatar
Ben Affleck

Hur bra var Kevin Costner vid närmare eftertanke?
Citera
2021-07-29, 19:44
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kill-9
I Willy’s Wonderland (2021-film) spelar han i alla fall inte över.
Han har huvudrollen men inga repliker alls. Nej, han speler inte stum.
Skum film i allmänhet.

Han är mycket bra i Pig, leaving Las Vegas, 8mm, adaptaion, matchstick men tex
Citera
2021-07-29, 19:44
Medlem
Sqrbankens avatar
Adam Sandler var då knappast en naturbegåvning 😅 Skriver ”var” då jag inte har koll på karln i modern tid; ser på film ytterst sällan tillskillnad mot på 00-talet.

”Click” var dock stark (imo) men om det var Herr Sandler som gjorde en av sina bättre roller eller om det snarare var storyn som bar upp filmen minns jag inte.
Citera
2021-07-29, 19:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Det ska du! Här var du rätt ute får jag säga.

Själv nominerar jag hela Marvelfranchiset och dess skådespelare.
Nicholas Cage tycker jag inte bär en film heller.
Dwayne Johnson, "Riddick" , Khal Drogo och liknande skådespelare är väldigt svaga i huvudroller

Har du sett senaste filmatiseringen av H.P. Lovecrafts verk Color out of Space? Där har han huvudroll och spelar rätt bra. Nicholas Cage alltså, senaste åren har han varit en meh skådis dock så blev förvånad att den var så bra.
Citera
2021-07-29, 19:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Adam Sandler var då knappast en naturbegåvning 😅 Skriver ”var” då jag inte har koll på karln i modern tid; ser på film ytterst sällan tillskillnad mot på 00-talet.

”Click” var dock stark (imo) men om det var Herr Sandler som gjorde en av sina bättre roller eller om det snarare var storyn som bar upp filmen minns jag inte.

Adam Sandler håller jag med om är kass dock bör du se Reign Over Me. Där spelar han bra. Det är en seriös film dock.
Citera
2021-07-29, 19:58
Avslutad
Läser många skådespelares namn som inte passar här. Vissa av dom har gjort sämre roller emellanåt men också en massa bra såna. T.ex. Nick Cage, Robert Downey Jr, Ryan Gotland mfl. Men de jag tänker på själv är Steven Seagal och så tycker jag Matthew McConaughey är lite meh.
Citera
2021-07-29, 19:59
Medlem
dentages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PC-Dator
Herregud, hur kunde jag glömma Will Smith? Så jävla kass är han. Han försöker vara rolig och så men framstår i slutändan bara som medioker.
Jag tyckte han var bra i Hancock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in