2021-07-29, 20:45
Avslutad
Vin Diesel, John Cena... jävla tråkiga skådisar!
Citera
2021-07-29, 20:59
Moderator
sosweets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fek77
Kanske han inte är så värdelös om hans karaktär bitit sig så fast hos dig att du blandar ihop skådespelaren och rollen...
Nä, jag har bara en släng av fluktuerande förvirring mellan varven.

Men jag tyckte verkligen att han sög getballe i serien, det var nästan så det gjorde ont att se det.
Citera
2021-07-29, 21:00
Medlem
joumas avatar
Hayden Christensen. Som tur är verkar Hollywood insett detta också.
Citera
2021-07-29, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Alla kvinnliga "komiker".

Word!

Kan inte komma på en bra kvinnlig komiker utom hon "Elaine" i Seinfeld.
Citera
2021-07-29, 21:15
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
Word!

Ha! Julia Dreyfus. Det var den första jag kom att tänka på när jag såg trådstarten men jag kom inte på någon film hon spelat i. Däremot alla tv-serier hon varit med i med sitt enorma jättehuvud har hon verkligen fått att bli dåliga. Genomusel.
Citera
2021-07-29, 21:17
Medlem
aztlans avatar
Angelina Jolie, fyfan vilken sopa. Klarar inte av att se på en film när hon medverkar 🤮
Citera
2021-07-29, 21:20
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aztlan
Angelina Jolie, fyfan vilken sopa. Klarar inte av att se på en film när hon medverkar 🤮
Skumt det där, när Tomb Raider och Bone Collector var nya så tyckte jag hon var bra men när jag ser om dom idag är det gränsfall att skämskudden åker fram. Samma sak med Cameron Diaz, hon är dålig på riktigt. Hoppas inte dagen kommer då jag känner samma för Lucy Liu.
Citera
2021-07-29, 21:21
Avslutad
De Niro ansågs väl vara bra en gång i tiden men de senaste 20 åren tycker jag att han varit usel. Särskilt usel när han gör försök att vara komiker, jag ryser när jag tänker på hans insats i t ex Analysera mera.
Citera
2021-07-29, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Ha! Julia Dreyfus. Det var den första jag kom att tänka på när jag såg trådstarten men jag kom inte på någon film hon spelat i. Däremot alla tv-serier hon varit med i med sitt enorma jättehuvud har hon verkligen fått att bli dåliga. Genomusel.

Tycker hon har en intelligent humor och bra på att driva med Girl Power och visar på att kvinnor kan vara onda och elaka.

Hon bryter mot normen att kvinnor alltid är goda och snälla.
Senast redigerad av DrMurdoch 2021-07-29 kl. 21:54.
Citera
2021-07-29, 21:36
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Word!

Tina Fey är den första jag kommer att tänka på. Fantastisk komisk timing.
Citera
2021-07-29, 21:37
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Tycker hon har en intelligent humor och bra på att driva med Girl Power och visar på att kvinnor kan vara vit har och elaka.

Hon bryter mot normen att kvinnor alltid är goda och snälla.
Det är typ 12-åringar som tror att kvinnor alltid är goda och snälla. Då pratar jag om människor som är 12 både fysiskt och rent mentalt.
Citera
2021-07-29, 21:41
Medlem
Colin Farrell. Stänger typ i princip av om han är med i något. Han verkar vara nån som en del tyckte var snygg och därför fick han roller. Men väldigt tråkig/ pappersdocka-stil på honom. Han kan väl säga några repliker men ska absolut inte ”bära” en film… finns säkert fler såna som han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in