Jag förstår inte riktigt klankeriet mot Cage, gissar dom som dissar honom är samma personer som går bananas i kommentatorfälten på rarbg, det verkar inne att såga honom. Han har gjort mycket bra och är en väldigt bred skådespelare, på senare år har han väl tagit en massa skräproller bara för pengarna, typ att han bara går förbi inspelningen och rapar igenom en massa repliker. Jag tror inte ens han hinner läsa manus eller vet vad filmerna ens handlar om.
Bruce Willis däremot är överskattad, inte usel men han är inte bra som skådis. Grym actionhjälte men han är sig själv, han spelar ingen.
Helena Bergström borde få en utmärkelse som sveriges mest irriterande skådis, det går inte att se en film med henne.
Mikael Persbrant är troligen en av de bästa i sverige men likadant där, hans irl-persona gör att jag inte kan se något med honom. Kanske hans överspel som Gunvald spelar in också men det var nog inte lätt att axla rollen efter Lassgård.
Andrew Dice Clay låter jag vara med i soplistan också. Ford Fairlane blev oförglömlig men det var innan man såg mer av honom, nu kan jag inte ens se filmen igen för jag retar mig på den övertöntiga muppen.
Jag gillar Ryan Gosling bara för han gjorde hela filmen i Lars and the real girl.
Citat:
Ursprungligen postat av
PC-Dator
Herregud, hur kunde jag glömma Will Smith? Så jävla kass är han. Han försöker vara rolig och så men framstår i slutändan bara som medioker.
Han passade bra i MiB, Will har bara en karaktär som han kan spela, fresh prince. Den supande superhjälten han spelade var så sopig att jag inte ens minns vad den heter.