2021-07-29, 17:01
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Rekommenderar Collateral starkt om man vill se Cruise i en roll som passar honom, antisocial yrkesmördare.
Jo, jag har förstått att den är bra. Jag har bara aldrig kommit för att se den.
Han är okej i Minority Report också.
Citera
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Johan Widerberg.. och resten av den svenska skådespelar”eliten”
Citera
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jo, jag har förstått att den är bra. Jag har bara aldrig kommit för att se den.
Han är okej i Minority Report också.
Hans bästa roll i collateral
Citera
2021-07-29, 17:02
Medlem
Jag tycker Nicole Cage gör skitfilmer, han var ju hur grym som helst på 90 talet ena toppfilmen efter den andra.
Men jag gillade faktiskt PIG som släpptes nu i år. Lite efterbliven drama film men som funka på något jävla sätt, haha. Filmen handlar om en gris haha.
Hörde att han också har 25 hem och därför gör skitfilmer, allt för att betala sina räkningar. Han hade tydligen förlorat 150 miljoner dollar i fastighetsaffärer och har ett nettovärde på ca 25-40 miljoner dollar.

Dolph Lundgren gillar jag inte heller, jag mer sympati kollar eftersom jag gillade hans 80 tals filmer.
Lite synd faktiskt han har rätt utseende till det mesta men ingen roll känns rätt, kanske det är hans mörka röst som fuckar upp det men jag spyr fan när jag kollar på hans filmer.
Men som svensk blev jag glad när han fick stor roller som Expendelbles och Aquaman.

Kommer inte på någon mer namn men det finns ett gäng som var grymma för 20-40 år sen som gör skit nu, som jag ibland kollar på.
Citera
2021-07-29, 17:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Ashton kutcher

Han gör Steve Jobs bra men mest för de är så lika. Resten av filmerna är en katastrof

Dude where is my car är ju en klassiker ;P
Citera
2021-07-29, 17:04
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Jag tycker Nicole Cage gör skitfilmer, han var ju hur grym som helst på 90 talet ena toppfilmen efter den andra.
Men jag gillade faktiskt PIG som släpptes nu i år. Lite efterbliven drama film men som funka på något jävla sätt, haha. Filmen handlar om en gris haha.
Hörde att han också har 25 hem och därför gör skitfilmer, allt för att betala sina räkningar. Han hade tydligen förlorat 150 miljoner dollar i fastighetsaffärer och har ett nettovärde på ca 25-40 miljoner dollar.

Dolph Lundgren gillar jag inte heller, jag mer sympati kollar eftersom jag gillade hans 80 tals filmer.
Lite synd faktiskt han har rätt utseende till det mesta men ingen roll känns rätt, kanske det är hans mörka röst som fuckar upp det men jag spyr fan när jag kollar på hans filmer.
Men som svensk blev jag glad när han fick stor roller som Expendelbles och Aquaman.

Kommer inte på någon mer namn men det finns ett gäng som var grymma för 20-40 år sen som gör skit nu, som jag ibland kollar på.
Lord of War är ju modern Cage-rulle som är sjukt värd.
Citera
2021-07-29, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Lord of War är ju modern Cage-rulle som är sjukt värd.

Sant.
Citera
2021-07-29, 17:09
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Kanske ska lägga till Robert Downey Jr. och Dwayne Johnson.
Seriöst? Robert Downey är ju kung, inte en dålig roll, utom möjligen Marveltramset, men det räknar jag inte.
Chaplin, Sherlock Holmes, The Judge, Zodiac, Wonder Boys, mannen är ett geni.

Och som svar på trådstarten vill jag nominera den förfärliga Helena Bergström, visserligen är det inte Hollywood, utan Filminstitutet och hennes make som envisas med att ge henne roller, men usel är hon.

Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Rekommenderar Collateral starkt om man vill se Cruise i en roll som passar honom, antisocial yrkesmördare.
Man kan även se Magnolia, nog det bästa han någonsin gjort.
Det är dessutom en extremt bra film.
Senast redigerad av mikaels 2021-07-29 kl. 17:11.
Citera
2021-07-29, 17:35
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Bruce Willis "storhet" har jag aldrig förstått mig på.. Arnold Schwarzenegger är ännu värre..
Citera
2021-07-29, 17:38
Medlem
PC-Dators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-19
Kul tråd.

När jag tänker efter så är det bara Chris Pratt jag sett i en film av de som nämnts ovan, jag tycker inte att han är usel, men han skulle passa bättre i komedifilmer än t.ex Jurassic World och liknande, lite för oseriös helt enkelt, men aldrig heller rolig.

Utöver honom finns det två som jag avskyr och det är Will Smith och Tom Cruise. Jag har sett några filmer de medverkat i och samtliga har varit bottennapp. Utöver deras skådespel så är de människor med personligheter jag inte klarar av heller. Kanske det är just personen mer än skådespelaren jag avskyr. Men för cirka 10 år sedan bestämde jag mig för att jag aldrig kommer se en film någon av dessa två ingår. De ingår ju även i samma sekt.

Herregud, hur kunde jag glömma Will Smith? Så jävla kass är han. Han försöker vara rolig och så men framstår i slutändan bara som medioker.
Citera
2021-07-29, 17:40
Medlem
PC-Dators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Seriöst? Robert Downey är ju kung, inte en dålig roll, utom möjligen Marveltramset, men det räknar jag inte.
Chaplin, Sherlock Holmes, The Judge, Zodiac, Wonder Boys, mannen är ett geni.

Och som svar på trådstarten vill jag nominera den förfärliga Helena Bergström, visserligen är det inte Hollywood, utan Filminstitutet och hennes make som envisas med att ge henne roller, men usel är hon.

Man kan även se Magnolia, nog det bästa han någonsin gjort.
Det är dessutom en extremt bra film.

Ja just det. Helena Bergström. Utan sin man och utan svenska skattebetalare vars pengar hennes man tilldelas skulle hon vara arbetslös. Så dålig är hon.
Senast redigerad av PC-Dator 2021-07-29 kl. 17:44.
Citera
2021-07-29, 17:42
Medlem
Charles Bronson är inte speciellt bra, även om jag gillar en del av hans filmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in