2021-07-28, 23:11
Medlem
severustheemperors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harrywinston
12 år och uppåt gäller i civiliserade länder och tids nog lär åldrarna sänkas ännu mer. Det är bara Tegnell som är lite sen på bollen som vanligt. FHM vill väl ge svenska ungdomar brain fog och minskat IQ via coronainfektion av solidaritet med tredje världen kan jag tänka mig.

Varför vill du sterilisera barn och ge dem microblodproppar?

"civiliserade länder "
Citera
2021-07-28, 23:14
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Love.Thy.Neighbor
Jo, PCR-tester är otillförlitliga, t.o.m. FHM och CDC har erkänt detta:

https://www.folkhalsomyndigheten.se/publicerat-material/publikationsarkiv/v/vagledning-om-kriterier-for-bedomning-av-smittfrihet-vid-covid-19

Nu byter vi dock lite vinkel. Poängen handlade om falska positiva. Att det kan finnas spår av gammal infektion är många medvetna om. FoHM har publicerat data om säkerheten med testerna och den är ganska tydlig med att de fungerar väl.
Citera
2021-07-28, 23:15
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av severustheemperor

"civiliserade länder "

Varför skulle barn få små blodproppar? Hoffes lilla undersökning tyder inte på det.
Citera
2021-07-28, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TooL
Jag blev precis påhoppad av en rabiat släkting som tyckte att hela släkten måste skämmas bara för att jag 30 års åldern vill avvakta med vaccin. Människan var totalt upprörd för att jag inte ville.

Inte svårt att förstå hur Hitler fick med sig folket på 30talet.
Instämmer faktiskt...skrämmande hur folk uppför sig oavsett om man är för eller emot det här vaccinet ?
Citera
2021-07-28, 23:20
Medlem
Citat:

"civiliserade länder "

Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Varför skulle barn få små blodproppar? Hoffes lilla undersökning tyder inte på det.

Skojar du. Har du sett någon undersökning där de ens har testat det?
Barn är känsligare än vuxna.
Senast redigerad av severustheemperor 2021-07-28 kl. 23:22.
Citera
2021-07-28, 23:25
Medlem
Kina har mindre dödsfall per capita än bla USA och Sverige. Är sinovac bättre?
Citera
2021-07-28, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Skulle nog tro att vi får villkorade regler om vi nu inte når upp riktigt eller att vissa grupper inte har full teckning som vårdpersonal.

Vänta och se!

Min ståndpunkt är klar. Efter att min mor dog antagligen smittad av någon i hemtjänsten och att jag har en nära anhörig på särskilt boende där man inte har fått full vaccinationstäckning p.g.a. att det flugit in vissa idéer bland de boende så är min tolerans för antivaxxare och liberaler i den här frågan mycket liten.
Jag har full förståelse för din ståndpunkt, men efter allt som omsorgspersonalen har tvingats utstå under pandemin är det samtidigt under all värdighet att inte ens låta dem välja själva om de ska vaccineras. De har riskerat livet för att ta hand om covidsmittade när vi andra jobbat hemifrån. De flesta har dessutom haft covid, och vill inte vaccineras av det skälet.
Citera
2021-07-28, 23:43
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Skojar du. Har du sett någon undersökning där de ens har testat det?
Barn är känsligare än vuxna.

Nej, jag har inte sett någon studie som hävdar att barn får blodplättar av vaccinen. Därför jag anser det vara rent nonsens.
Citera
2021-07-28, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittMalmoe
Hur många 12-18 åringar har drabbats av C19 ?

”Många” är inte ett tal
Tydligen har 40%-50% av barnen i USA redan haft covid. Låter mycket men hittar ingen annan källa på det.
10 sek in:
https://www.youtube.com/watch?v=Xp2TwuhrEw4
Citera
2021-07-28, 23:50
Medlem
2020 läckte ett virus från ett labb där man bedrev gain of function forskning. Vaccinbolagen hade redan nästan färdiga vaccin och påbörjade vaccinering på kortare tid än någonsin. Vaccinen ger immunitet bara mot en del av ett enda protein på viruset. Viruset muterar förbi skyddet inom 6 månader, ungefär som i ett gain of function experiment där man ger bra förutsättningar för smittsamma mutationer. Boostershots annonseras som ska ge ännu mer antikroppar som fokuserar på spikproteinet som var så lätt att bryta igenom. Fler sprutor kan behövas i framtiden.

Inget att se här.
Citera
2021-07-28, 23:53
Medlem
Bertil.Enstorings avatar
Citat:

"civiliserade länder "

Har du någon källa på dina jävla hittepå?
Har du ens bland dina värsta källor hittat något om sterilitet?
Sluta nu..
Citera
2021-07-28, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Nej, jag har inte sett någon studie som hävdar att barn får blodplättar av vaccinen. Därför jag anser det vara rent nonsens.

Men du vill testa vaccin på barn när det är känt att vuxna blir sterila och får microblodproppar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in