Citat:
Ursprungligen postat av
RostigHink
De som är med på hans grupptalan. Kravet för att vara med är som jag förstått det att man har någon form av rättsskyddsförsäkring.
ja,rättsskyddsförsäkring skall eventuellt vid förlust täcka motpartens rättegångskostnader,Reiner Fuellmich får inte en krona vid en förlust.
Class action lawyers only get paid if they win. They usually collect a percentage of the settlement or receive a fee award separate from the settlement fund. A judge must review the attorneys' request for fees to make sure it is reasonable