2021-07-23, 14:20
Medlem
Tycker de är kul att hon tjänar pengar.

Bryr mig inte om hur eller vad hon gör.
Något gör hon rätt.

Tyck vad ni vill.
Citera
2021-07-23, 14:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Du är ju den korkade! Hennes pengar är ju knappast hårt förvärvade av eget slit. Hon hade tur att ha en mamma som är känd som fixade ett tv-program. Punkt. Inget är någon nyckfull strategi eller några färdigheter.
Och bekräftar din avundsjuka i ditt bittra inlägg. Stackars du, har du inga pengar
Citera
2021-07-23, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BATT
Och bekräftar din avundsjuka i ditt bittra inlägg. Stackars du, har du inga pengar
Absolut inte avundsjuk, tycker systemet är fel och orättvist bara. Hon har inte bidragit ett jota för männskmkgheten men samtidigt jobbar min far med partikelneukulär fysik i cern och tjänar 70 i månaden, hans forskning bidrar i framtiden till saker som kommer gynna alla på jorden. Hon gör inte ett skit och bli mångmiljonär. Do the math
Citera
2021-07-24, 03:15
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BATT
Hon är inte dummare än att ha intjänat sin egen förmögenhet inte ens fyllda 30. Så korkad och obildad är hon du din avundsjuke fan.
Den trötta klyschan om avundsjuka... Nej, jag är inte avundsjuk på en Wahlgren/Ingrosso-avkomma som inte ens klarat av att gå ut gymnasiet eller ta körkort!
Som har dålig självkänsla och är ätstörd.
Du kanske värderar allt i pengar men det gör inte jag.
Bianca är bara ansiktet utåt, det är andra människor som ligger bakom framgången så du kan imponeras över dem istället. Bianca är på sin höjd en duktig säljare, såna finns det massor av och det är inget jag har som idoler eller är avundsjuk på.

Citat:
Du är ju den korkade! Hennes pengar är ju knappast hårt förvärvade av eget slit. Hon hade tur att ha en mamma som är känd som fixade ett tv-program. Punkt. Inget är någon nyckfull strategi eller några färdigheter.
Citat:
Absolut inte avundsjuk, tycker systemet är fel och orättvist bara. Hon har inte bidragit ett jota för männskmkgheten men samtidigt jobbar min far med partikelneukulär fysik i cern och tjänar 70 i månaden, hans forskning bidrar i framtiden till saker som kommer gynna alla på jorden. Hon gör inte ett skit och bli mångmiljonär. Do the math

Exakt. Bianca är enbart ett tragiskt tecken i tiden.
Att narcissism, ytlighet, sexfixering, avsaknad av bildning och intelligens kan skapa "framgång" och gå hem hos människor som är på samma låga nivå.
Citera
2021-07-25, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FulHjalmPaHuvudet
Jag tycker att ni ska vara snälla mot denna unga kvinna och sluta skvallra om folk ni inte känner.
Indirekt nedvärderar ju hon alla, ALLA, förutom sin familj, Lilis, Lovis, Alice kanske ett fåtal till! Hon gör dat JÄMT. Varför skulle man då inte kunna använda ett enda ord som är kritiskt - såväl positivt som negativt? Hon kritisetar ALLA kollektivt i vilket inlägg hon än gör. Mkt lössläppt dessutom!
Citera
2021-07-25, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HEB123biba
Indirekt nedvärderar ju hon alla, ALLA, förutom sin familj, Lilis, Lovis, Alice kanske ett fåtal till! Hon gör dat JÄMT. Varför skulle man då inte kunna använda ett enda ord som är kritiskt - såväl positivt som negativt? Hon kritisetar ALLA kollektivt i vilket inlägg hon än gör. Mkt lössläppt dessutom!
Alltså riktat mot hennr själv. Agerar man som Bianca Wahlgren gör, tigger man ju bars efter motugg/kommentarer.!
Citera
2021-07-28, 12:17
Medlem
Hvorfor har Lovisa blitt anklaget for å ha ligget med en gift mann? Hvor kommer ryktene fra?
Citera
2021-07-28, 12:24
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skywaaalker
Hvorfor har Lovisa blitt anklaget for å ha ligget med en gift mann? Hvor kommer ryktene fra?
Vars har du läst om det?
Citera
2021-07-28, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Vars har du läst om det?

På EXonphspoilersbackup på instagram. Og hvis du leser under bildene til Lovisa så ser du det.
Citera
2021-07-28, 18:59
Medlem
Ingen har sagt det bättre än en flashbackare: "Om hon inte var ett kändisbarn skulle hon inte ens få plocka brickor på IKEA." Själv tycker jag att hon är en waste of space. När jag ser hennes ig-konto konstaterar jag att vi inte förtjänar bättre än den katastrof vi faktiskt lever i idag. Det finns undersökningar, som visar att människan bara blir dummare och dummare. Vem är förvånad?
Citera
2021-07-29, 21:54
Medlem
Pretto yoga...Nej jag menar bara att B.I skulle kunna utnyttja sitt kändisskap till nåt viktigt,m förmodligen är smink o yta viktigast för henne o det som gjort henne rik,men allt hon gör är yta yta yta man önskar se nåt djup,för det finns säkert också.Tror absolut inte hon är så korkad som många här påstår!
Lära av Bianca och hitta min nisch?Jag har absolut noll önskan bli influencer! Nej tack!Zero,null,nada! Arbetar inom vården,att se mina patienter tillfriskna från svår sjukdo el skada är så otroligt givande,ger inga miljoner i lön,men en helt en annan sorts rikedom och jag är nöjd så.

Citat:
Ursprungligen postat av 526
Min fru är Sveriges vackraste kvinna. 2:a är Bianca.

Ja och det har gjort henne till mångmiljonär, och alla hennes följare och kunder lyckliga.

Nej det ser bra ut. Mycket bra.

Du borde lära dig av Bianca och göra en egen version med din personlighet. Du verkar ha energi och gutts.
Renodla din grej och gör en grej av det. Det finns plats för många influencers. Alla måste hitta sin nisch.

Citat:
Ursprungligen postat av 526
Du verkar inte fatta. Grejen med Bianca är att hon inte är Greta. Bianca är en oas i en värld av PK smet. Vi badar i ett badkar av woke, och Bianca är en räddare i nöden.
Om du vill ha pretto yoga woke influncers - så är Bianca helt fel case.
Citera
2021-07-29, 21:56
Medlem
TheJackets avatar
Hon är ett perfekt exempel på hur sjuk den svenska samhällskroppen är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in