Citat:
Ursprungligen postat av
BATT
Hon är inte dummare än att ha intjänat sin egen förmögenhet inte ens fyllda 30. Så korkad och obildad är hon du din avundsjuke fan.
Den trötta klyschan om avundsjuka... Nej, jag är inte avundsjuk på en Wahlgren/Ingrosso-avkomma som inte ens klarat av att gå ut gymnasiet eller ta körkort!
Som har dålig självkänsla och är ätstörd.
Du kanske värderar allt i pengar men det gör inte jag.
Bianca är bara ansiktet utåt, det är andra människor som ligger bakom framgången så du kan imponeras över dem istället. Bianca är på sin höjd en duktig säljare, såna finns det massor av och det är inget jag har som idoler eller är avundsjuk på.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cheddarjoe
Du är ju den korkade! Hennes pengar är ju knappast hårt förvärvade av eget slit. Hon hade tur att ha en mamma som är känd som fixade ett tv-program. Punkt. Inget är någon nyckfull strategi eller några färdigheter.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cheddarjoe
Absolut inte avundsjuk, tycker systemet är fel och orättvist bara. Hon har inte bidragit ett jota för männskmkgheten men samtidigt jobbar min far med partikelneukulär fysik i cern och tjänar 70 i månaden, hans forskning bidrar i framtiden till saker som kommer gynna alla på jorden. Hon gör inte ett skit och bli mångmiljonär. Do the math
Exakt. Bianca är enbart ett tragiskt tecken i tiden.
Att narcissism, ytlighet, sexfixering, avsaknad av bildning och intelligens kan skapa "framgång" och gå hem hos människor som är på samma låga nivå.