2021-07-27, 23:02
Medlem
Liberationfronts avatar
Har träffat henne för länge sedan. Hon är vad jag förstod lite pervers men inte höger. Hon har däremot hår i armhålorna. Det är ju konservativt.

OnT "sätta en kniv i" är ju inte ett riktat direkt hot. Det är presumtivt. Tycker Politiker får ta sånt.
Citera
2021-07-27, 23:07
Moderator
Fear2bes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Skicka frågan till Ingrid och Conrad eller har de hamnat i kylan också? Eller fråga Offervilja här
Varför skulle jag fråga Ingrid och Conrad om Hannas problem med Annika Strandhäll? Jag känner ingen av dem och varken läser eller lyssnar på dem, förutom något enstaka inlägg av Hanna ett antal år tillbaka. Hanna kunde vara ungefär lika läsvärd som Alexander Bard med vissa ljusglimtar och andra inlägg kunde vara så tokiga att man blev förundrad.
Citera
2021-07-27, 23:18
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fear2be
Varför skulle jag fråga Ingrid och Conrad om Hannas problem med Annika Strandhäll? Jag känner ingen av dem och varken läser eller lyssnar på dem, förutom något enstaka inlägg av Hanna ett antal år tillbaka. Hanna kunde vara ungefär lika läsvärd som Alexander Bard med vissa ljusglimtar och andra inlägg kunde vara så tokiga att man blev förundrad.
De är ju kända höger profiler och Conrad var tajt med henna innan Hannagate
Citera
2021-07-28, 00:01
Moderator
Fear2bes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
De är ju kända höger profiler och Conrad var tajt med henna innan Hannagate
Efter en kort granskning av Ingrid Carlqvists twitter så gissar jag att hon sympatiserar med AFS. Oklart om man kan kalla det höger, vänster, liberaler eller konservativa. Här i sverige har vi ju en konsensuskultur som gör att skillnaderna mellan de olika partierna är betydligt mindre än man först skulle tro. Vissa saker i AFS partiprogram såsom platt skatt är höger och andra är helt vanlig socialdemokrati. Om det du säger stämmer så kan man också undra om Conrad har fått banankontakt av tredje graden.
Citera
2021-07-28, 08:27
Medlem
Juggernawts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClinicallyBlaze
Hon beskriver sig själv som en socialkonservativ libertarian.
Jag kan beskriva mig som en korvstroganoff - betyder inte att jag är det
Citera
2021-07-28, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ronnebyfredde
Hanna är en anarkokapitalistisk libertarian. Hon befinner sig extremt långt ut på högerkanten.

Dessutom är hon öppet invandrarkritisk och hon har rört sig i nationella kretsar (SD-sfären, Avpixlat till mer radikal nationalism som Ingrid & Conrad podcasten).

avslutar med att citera Hanna Söderström själv:

https://www.dagenssamhalle.se/samhalle-och-valfard/skola/bunta-inte-ihop-alla-konsavvikelser/

Fast du stödjer väl Pride och HBTQP rörelsen? Så varför har problem med hans sexualitet?
Citera
2021-07-28, 09:52
Avslutad
Det är ändå poetic justice att Strandhäll, som sossarnas främsta kulturmarxist med bl a lagförslag att minderåriga ska få könsstympa sig utan föräldrars medgivande på sitt samvete, nu trakasseras av just en sådan hombre nuevo som var tänkt att befolka den surrealistiska utopin.
Citera
2021-07-28, 10:00
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cowboyhatten
Är någon förvånad över att en jävla transa också är ett jävla pedo? Fy fan för att sån här degenererad skit ska normaliseras i dessa tider.
Annika Strandhäll må också vara ett degenererat svin, men givetvis gick pedotransan för långt. Varför låser man inte in såna avarter? Denne "Hanna", ja jag skiver denne, för att "Hanna" är en man, spelar i samma äckliga liga som Kristoffer "Kim Marie" Johansson, transäcklet som mördade stackars Vatchareeya Bangsuan. När ska folk fatta att transor är helt galna i skallen?

Finns i stort sett inga mentalsjukhus längre (det som finns är överbelagt), det är därför den här "högerprofilen" och Strandhäll båda är ute i det fria och härjar runt, båda behöver låsas in, även TS bör låsas in, TS är inte heller frisk.
Citera
2021-07-28, 11:54
Medlem
Stark-Senaps avatar
Det är något som inte stämmer här.

Hon har/har haft nära kopplingar till SD.
Hon vill normalisera pedofili.

Men enligt Jimmys mobb här på Flashback är pedofili en arabisk egenskap. (Oklart om Iranier ingår)
Så hur hänger detta ihop? Är hon själv arab? Och vad gör hon då i SD?
Citera
2021-07-28, 12:21
Medlem
FetOrvars avatar
Den här mannen äter alltså bajs och har inte blivit tvångsvårdad. Hur är det ens möjligt?
Folk blir ju tvångsvårdade när dom gör saker som inte ens är i närheten av så sinnessjukt som att käka bajskorvar.
Senast redigerad av FetOrvar 2021-07-28 kl. 12:25.
Citera
2021-07-28, 12:24
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Det var något om någon som skrev om att dunka någon SD:are gul och blå och hänga i flaggstång och Sverigevännerna gick i taket av det i flera år efteråt.

Gällande knivhotet så är det förstås mycket allvarligt.
Citera
2021-07-28, 12:33
Avslutad
Att homosexuella är överrepresenterade inom pedofili och sexuellt relaterade mord har varit vida känt i USA sen 60-talet.

En ickenyhet således.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in