• 1
  • 2
2021-07-27, 18:59
Medlem
ronnebyfreddes avatar
Citat:
Under torsdagen gick Hanna Söderström ut på sitt privata Twitterkonto ”Gothbarbie” och uppmanade sina drygt 8400 följare att knivmörda den socialdemokratiska riksdagsledamoten Annika Strandhäll. ”Ja strandhäll får någon gärna sätta en kniv i. Totalt empatilös fitta. Hon kan dra åt helvete”, skrev Hanna Söderström.

Citat:
”Ja strandhäll får någon gärna sätta en kniv i” och ”Må hon dö i elände och misär” är bara några av de saker som opinionsbildaren Hanna Söderström hävde ur sig mot riksdagsledamoten Annika Strandhäll (S). Nu visar det sig att Hanna Söderström kopplas till en tidigare ökänd hemsida för pedofiler.

Syftet bakom hemsidan pedofil.se var att normalisera pedofili. Ett av tillvägagångssätten var att beskriva pedofili som en sexuell läggning.

Citat:
Pedofil.se var aktiv mellan 2007-2014 och ledde till att allmänheten ville att staten skulle stänga ned hemsidan. Tidigare grävare på Flashback har lyckats koppla Hanna Söderström, som även gått under porrfilmspseudonymen Hannah Warg, till den ökända pedofilsajten. Söderström, som också varit skribent på SD-politikern Kent Ekeroths tidigare sajt Avpixlat och Sverigedemokraternas husorgan Samtiden, kopplas till sajten med hjälp av sin tidigare e-postadress. Hanna Söderström hade nämligen signerat sitt namn under ett inlägg på hennes tidigare sajt sexualpolitik.se. Kontakten till pedofil.se visade sig gå via e-postadressen ”sexualpolitik@gmail.com”, det vill säga sajten som Hanna Söderström drev.

https://aktuelltfokus.se/nationell-h...ka-strandhall/

Kan ni tänka er vilket liv det hade blivit om någon skrivit liknande om Jimmie Åkesson? Sverigevänner hade gått i taket. Mordhot ska naturligtvis inte accepteras - förutom när det gäller politiska motståndare tydligen:

Citat:
Efter att kopplingarna mellan Hanna Söderström och den ökända pedofilsajten blev kända för den breda allmänheten har Hanna Söderström fått ta emot enormt mycket kritik. Men det är inte alla som tar avstånd från den kontroversiella högerprofilen. På Twitter har Söderström fått stöd och sympatier av flera uttalade så kallade ”Sverigevänner” och nationalister. Flera av dem till och med beklagar att informationen har blivit känd.

https://aktuelltfokus.se/har-stottas...erigevannerna/

Vad tycker ni om det hela? Gick Hanna för långt ?

Diskutera!
Senast redigerad av ronnebyfredde 2021-07-27 kl. 19:04.
Citera
2021-07-27, 19:09
Medlem
TheJackets avatar
En transa som äter bajs och filmar sig själv är knappast en "högerprofil".
Citera
2021-07-27, 19:14
Medlem
ClinicallyBlazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
En transa som äter bajs och filmar sig själv är knappast en "högerprofil".
Hon beskriver sig själv som en socialkonservativ libertarian.
Senast redigerad av ClinicallyBlaze 2021-07-27 kl. 19:21.
Citera
2021-07-27, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ronnebyfredde

Kan ni tänka er vilket liv det hade blivit om någon skrivit liknande om Jimmie Åkesson? Sverigevänner hade gått i taket. Mordhot ska naturligtvis inte accepteras - förutom när det gäller politiska motståndare tydligen:

Diskutera!

Är någon förvånad över att en jävla transa också är ett jävla pedo? Fy fan för att sån här degenererad skit ska normaliseras i dessa tider.
Annika Strandhäll må också vara ett degenererat svin, men givetvis gick pedotransan för långt. Varför låser man inte in såna avarter? Denne "Hanna", ja jag skiver denne, för att "Hanna" är en man, spelar i samma äckliga liga som Kristoffer "Kim Marie" Johansson, transäcklet som mördade stackars Vatchareeya Bangsuan. När ska folk fatta att transor är helt galna i skallen?
Citera
2021-07-27, 19:22
Medlem
okok1s avatar
Vad har Annika gjort då?

Citat:
Tidigare grävare på Flashback har lyckats koppla Hanna Söderström...till den ökända pedofilsajten.
Vilken chock att de ljuger! Om jag inte minns fel så var hon öppen med det i sin poddcast.

Om de ljuger om en sådan sak så kan hela artikeln vara en lögn.
Senast redigerad av okok1 2021-07-27 kl. 19:31.
Citera
2021-07-27, 19:29
Medlem
kyrkstockens avatar
bajsätande bögpedofil, trumfar politiska åsikter i intersektionalitets-herarkin.
Citera
2021-07-27, 19:38
Medlem
Det kallas för borgerlig dekadens, inget nytt att höger människor har dessa intressen.
Mordhotande och bajsätande, en sjuk lära skapar sjuka individer
Citera
2021-07-27, 19:39
Citat:
Ursprungligen postat av ClinicallyBlaze
Hon beskriver sig själv som en socialkonservativ libertarian.
Ja, vad ska man säga om människor som dessa?

Socialkonservativa människor äter inte bajs. Sovialkonservativa män låter inte skära av sin penis.
I ett socialkonservativt samhälle tvångsvårdar man lämpligen sådana individer i syfte att få dem att sluta äta bajs och nära fantasier om att skära av sin penis.
Citera
2021-07-27, 19:41
Medlem
ClinicallyBlazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Vad har Annika gjort då?

Vilken chock att de ljuger! Om jag inte minns fel så var hon öppen med det i sin poddcast.

Ljuger om vad?
Citera
2021-07-27, 19:44
Medlem
ClinicallyBlazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Mmm, det här låter ju som en trovärdig källa...
Det mesta som framkommer i artikeln är redan bekräftat och känt sedan tidigare. Tweeten av Hanna Söderström är också svår att förneka.
Citera
2021-07-27, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ronnebyfredde

Diskutera!

Jag är tveksam om detta är en offentlig person eftersom jag aldrig hört talas om personen. Vidare är det Twitters roll att ta bort hot. Vidare undrar jag också om det är rimligt att kalla folk "högerpedofil" för något 15 år gammalt inlägg på någon HBTQ-sajt som inte jag heller har hört talas om. Detta kanske är ett bevis på att Samnytt och Aktuellt Fokus tillhör två sidor av som i alla fall jag inte vill befatta mig med.
Citera
2021-07-27, 20:10
Medlem
GoatPunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Vad har Annika gjort då?

Hur kan de ljuga om det om hon till och med själv säger att det är sant?
Nu slog du nog knut på dig själv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in