2021-07-27, 23:30
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
5 timmar om dagen är inga problem alls. Varför skulle man behöva knarka för att klara det?
Hur soft som helst och ligga i soffan och skriva.

Då får man nog jobba väldigt långsamt i så fall. I och för sig nådde jag nog 5h i söndags, men då var man trött efteråt.
2021-07-27, 23:38
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kryckerycke
Hur funkar det med skatt om man befinner sig i ett land utanför Europa? Funderar på att börja med det här jobbet och jobba lite för att täcka mina levnadskostnader i ett billigt land utanför Europa.

Det fungerar som så att du följer lokala lagar?

Obegåvad fråga. Hur ska vi veta vilket land du vill bosätta dig i och vilka överenskommelser dom har med västerländska skatteväsenden eller hur lätt du kan öppna ett konto? Eller hur skatterna ser ut?

Jag betalar 0% skatt lagligt då jag bor i ett land som varken sammabertar med västerländska regeringar eller beskattar utlänningar för löner som tas in i landet från utländska företag. Dom vill få in pengar i landet. Det är bara om jag blir medborgare som jag behöver skatta för det.

Men du får ta fram svaren själv istället för att bli curlad. Lycka till!
Senast redigerad av Bbobi 2021-07-27 kl. 23:41.
2021-07-27, 23:44
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Då får man nog jobba väldigt långsamt i så fall. I och för sig nådde jag nog 5h i söndags, men då var man trött efteråt.
Bara att dela upp timmarna. Den här jävla värmen gör att man orkar inte tänka och därför går det segt. Fattar inte att gubbarna på 80år orkar vara så kåta och skriva noveller.
2021-07-27, 23:45
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Bara att dela upp timmarna. Den här jävla värmen gör att man orkar inte tänka och därför går det segt. Fattar inte att gubbarna på 80år orkar vara så kåta och skriva noveller.

Jag delade upp timmarna, men bör bli bättre på det. Själv har jag AC:n på dygnet runt, men så är det i regeln 30+ året runt.
2021-07-27, 23:48
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Jag delade upp timmarna, men bör bli bättre på det. Själv har jag AC:n på dygnet runt, men så är det i regeln 30+ året runt.

Ange ORT. Har du barn???
Vart bor du, var snäll och svara på den frågan
2021-07-27, 23:55
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
AC är fan drömmen. Har ingen sån så det är +29 i lägenheten nu. Håller på att kräkas. Kan säga att det är absolut inte läge för att se några håriga pungkulor i vidvinkel. Funkar bäst för mig att köra på förmiddagen och sen hoppa in igen vid 18.
2021-07-27, 23:58
Medlem
Citat:
Du får nog knarka en del om du ska orka med 5h om dagen.

5 timmar är inget problem, får du aldrig max bonus och gör mer jobb utöver det?
2021-07-28, 01:35
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Du får nog knarka en del om du ska orka med 5h om dagen.

Jag gör 12 timmar om dagen haha
2021-07-28, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Lär mig hur man jobbar samtidigt som man sover och jag betalar dig 10,000kr rakt av
Sova ? Nej jag steker kött och har sex samtidigt sa jag ju, om du ska sova så måste du ha kapital som jobbar för dig dårå. Men det har jag inte. Jag har bara Spisen. Köttet. Tvåan.
2021-07-28, 03:11
Medlem
Citat:
AC är fan drömmen. Har ingen sån så det är +29 i lägenheten nu. Håller på att kräkas. Kan säga att det är absolut inte läge för att se några håriga pungkulor i vidvinkel. Funkar bäst för mig att köra på förmiddagen och sen hoppa in igen vid 18.
AC är för fransmän, bögar, och socfall. Elektrisk fläkt ska det vara. Se så, iväg till Claes Ohlsson imorgon, tänk på barnen!!!
2021-07-28, 08:44
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:

Det är ett måste i ett tropiskt land.

Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
5 timmar är inget problem, får du aldrig max bonus och gör mer jobb utöver det?

Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Jag gör 12 timmar om dagen haha

Hur orkar ni? Jag hade gärna skrivit +1000 meddelanden om dagen, men jag har inte den mentala orken att se analfabetiska gubbkukar hela tiden. Mitt rekord var ca 120 meddelanden på en dag, men det var för att jag tvingade mig själv att uppnå minimikravet, då jag låg efter så mycket i söndags.
2021-07-28, 08:57
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
AC är för fransmän, bögar, och socfall. Elektrisk fläkt ska det vara. Se så, iväg till Claes Ohlsson imorgon, tänk på barnen!!!
Har en som kommer från Ica Maxi.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in