Citat:
Ursprungligen postat av
bobo909
Tja, ska man överväga mellan 40 alternativt till svar och solla ut vad som mest är lämpligt och förståelsebart i just den situationen medan ångestnivån är skyhög, kan det emellanåt bli rätt tufft.
Men ska ta till mig din strategi, rätt rationell.
Jag förstår dig. Blir ofta så på forum, många känner igen sig och vill dela med sig av sina erfarenheter och svar.
Just att tappa tråden och orden när jag pratar händer generellt när jag är utbränd och/eller har en panikångest på gång. Först trodde jag att jag hade drabbats av en stroke eller något men detta avfärdades ganska omgående.
Man blir ständigt förvånad över hur psykisk hälsa påverkar det som man tycker borde vara självklart, te.x att kunna föra en konversation i 10 minuter utan att det totalt svartnar och det känns som en total nollställning. Om man tänker efter så är det inte så konstigt om man har en dålig period och hjärnan börjar gå lågt på batteri, då blir det bluescreen ibland.
Hur som helst. Jag tror inte du behöver oroa dig. Hade det varit något allvarligt hade du haft en ytterlig drös av symtom.
Och ja, som du redan bekräftat att du tagit till dig från mitt första svar blir situationen aldrig bättre av att stressa upp sig, få prestationsångest eller komma med ursäkter för att man skäms. Det är bara att säga "Jag tappade tråden. Känner mig trött. Vart var vi?"
Lycka till!