2021-07-27, 01:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Och anser du att något är skumt med valresultaten i bland annat Utah, Alabama och Kentucky eller är det bara osäkert om Joe Biden eller demokrater kammade hem vinsten?

Det korrupta CNN försöker distrahera oss med en audit i Arizona när alla vet att det egentliga valfusket förekom i West Virginia.

Deep state och demokrat partier påstår att Trump bara vann med 68 procent av rösterna mot bidens 28%

DET ÄR FEL!
alla vet att Trump vann med 99 procent av rösterna.

Jag kräver en recount och en audit i den folkrikaste Countyt kanawagha där biden låg jämnt med Trump.

Bortse från Gilmer County. Där gick allt rätt till.

Finns tid och pengar över vill jag upprepa denna audit i Tennessee och längs hela appalacherna där Trump borde vunnit med 100 procent för jag är övertygad om att deepstate riggade valet just där med.

VAD ÄR NI RÄDDA FÖR?
NI SOM ÄR EMOT EN AUDIT?
2021-07-27, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zielinsky
Så här ser gaslighting ut.
lita inte på era egna ögon är poängen med detta inlägg ovan
"En miljon Trumpfans" på the Ellipse? Haha, det låter som när någon kvällstidning (långt före internet) satte rubriken "En miljon kvinnor på Hötorget".

Men Trump och arrangörerna hade redan i december, efter ett liknande möte, helt utan grund hävdat att en miljon dykt upp och marscherat för honom i Washington.
2021-07-27, 02:27
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zielinsky
Det korrupta CNN försöker distrahera oss med en audit i Arizona när alla vet att det egentliga valfusket förekom i West Virginia.

Deep state och demokrat partier påstår att Trump bara vann med 68 procent av rösterna mot bidens 28%

DET ÄR FEL!
alla vet att Trump vann med 99 procent av rösterna.

Jag kräver en recount och en audit i den folkrikaste Countyt kanawagha där biden låg jämnt med Trump.

Bortse från Gilmer County. Där gick allt rätt till.

Finns tid och pengar över vill jag upprepa denna audit i Tennessee och längs hela appalacherna där Trump borde vunnit med 100 procent för jag är övertygad om att deepstate riggade valet just där med.

VAD ÄR NI RÄDDA FÖR?
NI SOM ÄR EMOT EN AUDIT?

Konstigt nog är det bara ett problem om delstater Joe Biden vann poströstade. "Ser du verkligen inte hyckleriet?"
2021-07-27, 02:52
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
My Pillow guy uppdate!

13 Augusti (en fredag som vanligt) så kommer enligt Mike Lindell Joe! avträda och kamala oxså och Donald kommer bli president..

https://twitter.com/patriottakes/status/1419680011166965770?s=20
https://twitter.com/RonFilipkowski/status/1419807385737105408?s=20
https://twitter.com/patriottakes/status/1388198124590567425?s=20
https://defendingtherepublic.org/category/newsletter/

Det är knappt någon valfusktroende som skriver om Mike Lindell, Sidney Powell eller Lin Wood i den här tråden längre. Anledningen till det är förstås att majoriteten har insett att dom där är spritt språngande galna. Märkligt nog överges personerna men inte deras idéer om valfusk? Idéer som inte ens har bevisats, inte på långa vägar. Det kanske tar åtta månader till, sen har man lämnat både personerna och konspirationsteorierna bakom sig? Jag håller tummarna
2021-07-27, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Det är nog inte riktigt där osäkerheten ligger kring mail-in-ballots. Det går ju att jobba på säkert distansröstande mellan valen, lite sådär att komma efteråt och prata osäkerhet. Sen var det inte det "Stop The Count" handlade om utan att man tyckte att räkningen av rösterna skulle stoppas. Nu är det augusti och det räknas fortfarande. Lycka Till.

Stop The Big Shit

Mike Pensé
Jag brukar inte skriva så här men du verkar uppriktigt sagt dum i huvudet.
2021-07-27, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mirning
Så varför försöker ni hela tiden argumentera emot granskning.
Ni inser att ingen av oss som tycker att något är konstigt här satt och argumenterade mot muller hela tiden, vi tyckte bara det var bra att situationen granskades (nåja det fanns säkert ngn knäppgök som var emot det också givetvis, det är ändå fb och inget skulle förvåna mig).
Svaret är, tror jag, att de inte vågar tänka självständigt; den media de litar på: CNN, DN, SvD, The Guardian, Aftonbladet, SvT har sagt åt dem att de ska tycka något visst och då gör de (och alla deras kompisar) detta utan att reflektera vidare över varför de egentligen tycker det. Renlärigheten blir till en dygd. Det är därför de blir så ursinniga när man pekar på uppenbara motsägelser i demokraternas agerande: hela deras världsbild skulle omkullkastas om de såg en spricka i sin herrars ofelbarhet.

För att ta ett exempel. En normalbegåvad människa inser att det ligger en motsägelse mellan att å ena sidan påstå sig vilja "ena befolkningen" och å andra sidan kalla alla meningsmotståndare för terrorister:

1) efter demokraternas fyra år långa tjat om valfusk 2016 med Hillary i spetsen, två gånger inför riksrätt och portad på sociala medier är det inte helt obegripligt att Trump hans anhängare är en smula... sura revanschlystna förlorare som vill ha upprättelse.

2) Om demokraterna är ute efter att ena befolkningen som Biden påstod under valrörelsen så borde de, med tanke på punkt 1 samt att situationen är en krutdurk, kunna visa en del storsinthet och tillåta att auditerna hade sin gilla gång för att lugna misstänksamma republikaner.

Istället kallar demokraterna och deras media alla som ens vågar knystas om auditer för terrorister. De som finansierar dem, t ex Mike Lindell, skall lynchas offentligt och förlora försörjningen. Och de som motsätter sig auditerna här hyllar demokraternas sadistiska reaktioner i stället för att, som de borde, äcklas av dem.
2021-07-27, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Det blir rätt mycket sekt om man, som du, skriver att republikanska väljare måste respekteras, att demokrati är viktigt, att andra har en felaktig bild av Donald Trump och sedan skriver du raljerande inlägg om demokrater, Joe Biden, media (demokraterna är bara dumma och lurade av media antar jag?) och gud vet allt du skriver om istället för att diskutera ämnet.
Jag förstår inte riktigt vad du försöker säga. Kan du förtydliga? Du är arg för att jag skriver att Biden är senil och korrupt och att media skyddar honom? Varför gör detta dig arg?
Citat:
Men visst, vi kan prata poströster! Vilka är "de" som säger att det bara är nynazister som är emot poströster? Och anser du att något är skumt med valresultaten i bland annat Utah, Alabama och Kentucky eller är det bara osäkert om Joe Biden eller demokrater kammade hem vinsten?
Poströster kan givetvis missbrukas av alla partier. Om jag fick gissa en anledning till att demokraterna nu plötsligt är jättemycket för poströstning, så vore den emellertid att de har förhoppningar inte bara om att poströstning gör deras grupper mer röstbenägna utan också att de tror sig veta att republikanerna i varje inte kommer att fuska mer än de själva.
2021-07-27, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Poströster kan givetvis missbrukas av alla partier. Om jag fick gissa en anledning till att demokraterna nu plötsligt är jättemycket för poströstning, så vore den emellertid att de har förhoppningar inte bara om att poströstning gör deras grupper mer röstbenägna utan också att de tror sig veta att republikanerna i varje inte kommer att fuska mer än de själva.

Nu ska vi förra valet inte glömma Corona/Covid. R tyckte att man skulle gå på valmöten och stå i kö i vallokalerna och utsättas för smitta, medan D tyckte att man borde undvika folksamlingar och därmed undvika smitta. Förklarar en del av poströstandet.

Sedan är det ju så att i USA är valet på en arbetsdag och många människor måste därför avstå lön om de ska stå i röstningskö i flera timmar. Dvs man tvingas betala för att få rösta. Skulle du själv vara beredd att avstå en dagslön för att rösta i Riksdagsvalet?
2021-07-27, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mirning
Jag förstår inte erat tanke sätt här...
Bara om valfusk kan bevisas på flera ställen så kommer det att leda till att Trump vinner.
Ni inser detta va ?

Så varför försöker ni hela tiden argumentera emot granskning.
Ni inser att ingen av oss som tycker att något är konstigt här satt och argumenterade mot muller hela tiden, vi tyckte bara det var bra att situationen granskades (nåja det fanns säkert ngn knäppgök som var emot det också givetvis, det är ändå fb och inget skulle förvåna mig).

Och du förstår väl att Trump inte kan vinna valet oavsett vad som eventuellt kan framkomma?

Valet är avslutat och avgjort. Hur mycket fusk som man än skulle hitta förändrar det inte resultatet. Det enda som åstadskoms är en politisk kris och ökade motsättningar mellan partierna.

Tycker du att det är bra argument för allt mer bisarra granskningar? Att driva fram en politisk kris?
2021-07-27, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auric
Nu ska vi förra valet inte glömma Corona/Covid. R tyckte att man skulle gå på valmöten och stå i kö i vallokalerna och utsättas för smitta, medan D tyckte att man borde undvika folksamlingar och därmed undvika smitta. Förklarar en del av poströstandet.

Sedan är det ju så att i USA är valet på en arbetsdag och många människor måste därför avstå lön om de ska stå i röstningskö i flera timmar. Dvs man tvingas betala för att få rösta. Skulle du själv vara beredd att avstå en dagslön för att rösta i Riksdagsvalet?
Undantaget förstås att det enligt demokraterna gick utmärkt att delta i George Floyd, BLM och antifa-protester för att dessa var så viktiga. Du ser inget hyckleri här antar jag?
2021-07-27, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Undantaget förstås att det enligt demokraterna gick utmärkt att delta i George Floyd, BLM och antifa-protester för att dessa var så viktiga. Du ser inget hyckleri här antar jag?

Jag visste inte D hade något de demonstrationerna att göra. Visst, politiker uttalade sitt stöd för folks reaktioner, men menar du att D på något sätt hade organiserat demonstrationerna?
2021-07-27, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auric
Jag visste inte D hade något de demonstrationerna att göra. Visst, politiker uttalade sitt stöd för folks reaktioner, men menar du att D på något sätt hade organiserat demonstrationerna?
Jag menade att D helhjärtat stödde demonstrationerna. Om du tittar på CNN-klipp från när det begav sig kommer du att se detta. (Anledningen: demonstrationerna skadade orange man bad politiskt. Covidspridning sket man i vid ett sånt tillfälle.)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in