Citat:
Ursprungligen postat av
Hexen666
Det är intressant att vi s.k "foliehattar" ger källor och länkar till trovärdiga människor på löpande band men covidianerna avfärdar det konstant. Jag tror knappast dom ens försöker förstå sig på ämnet över huvud taget. Personligen så tycker jag det är riktigt intressant med själva vetenskapen bakom, även om kontexten är tragisk.
Vid det här laget så kommer covidianerna bara ändra åsikt om ny information kommer från politiker och/eller media. De är fullständigt insyltade i narrativet och helt oförmögna att tänka själva. Ställa kritiska frågor kommer inte på tal. Min tilltro till människors kognitiva förmåga har sjunkit drastiskt under den här cirkusen.
I och med att de nästan universiellt försöker misskreditera källor, utan att ge minsta fakta el. logik.
Så börjar man fråga sig om de är betalda troll eller svin som köpt aktier i Pfizer, mm.
Från och med nu kommer jag varje gång citera regel:
0.09. Falsk ryktesspridning
Att sprida påhittade uppgifter om personer, företag eller organisationer med uppsåt att utsätta dessa för andras missaktning, eller att avsiktligen sprida förvrängd eller påhittad information med uppsåt att vilseleda, är förbjudet.
Om de skall kalla forskare som i bästa fall, bara gör slut på sin karriär, genom att gå ut med fakta. för foliehattar , så kommer jag kräva källa. Annars så kommer jag anmäla varje inlägg enligt 0.09
Har tröttnat på alla troll som förstör varje covidrelaterad tråd, där indevider försöker få fram fakta.
Och i de fall någon kan påvisa att en forskare el artikel jag länkat till är "foliehattsrelaterat" så kommer jag bara uppskatta det.
Ego har ingen plats inom fakta sök.