2021-07-26, 23:33
Medlem
EulersIdentitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
Oj vad förvånad jag kommer att bli om Joe Biden avgår.

2020-11-03 skrev jag följande:

Citat:
Är du medveten om att Biden inte kommer att sitta länge om han vinner? Han är dement och kommer att ersättas av psykopaten Kamala Harris. Folk som röstar på Biden, röstar på Kamla egentligen.

https://www.flashback.org/sp73464879

Fast det behöver inte bli Kamala, även om det är mycket troligt. När en amerikansk president avgår kan presidenten tillsätta en ny vice president så länge det går igenom i en röstning i the House of Representatives och senaten. Kanske en Hillary Clinton comeback? Eller någon annan media har vant in oss vid?
Citera
2021-07-26, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EulersIdentitet
Fast det behöver inte bli Kamala, även om det är mycket troligt. När en amerikansk president avgår kan presidenten tillsätta en ny vice president så länge det går igenom i en röstning i the House of Representatives och senaten. Kanske en Hillary Clinton comeback? Eller någon annan media har vant in oss vid?
Omöjligt. Kamala är väl svart + latino + indian eller vad hon nu kommit på. Pundig & helt galen också. Annars skulle hon aldrig blivit vice president…
Citera
2021-07-26, 23:38
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
Oj vad förvånad jag kommer att bli om Joe Biden avgår.

2020-11-03 skrev jag följande:

https://www.flashback.org/sp73464879

Då detta är en tråd om ingenting så undrar jag hur detta har med POLITIK att göra?

Citera
2021-07-26, 23:54
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Bra fråga. Ännu bättre fråga är hur medierna komplett ignorerar det och låtsas som om det regnar.
Jo, obehagligt.
Citera
2021-07-26, 23:57
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Allting går enligt schemat. Det har varit planerat ändå från början att Harris ska bli den som styr USA. Biden är bara en fasad. Det enda som inte är uppenbart ännu är hur de avpolletterar honom. Gubben kanske faller i demens av sig själv och besparar dem mödan.
Citera
2021-07-26, 23:59
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Är trådämnet mer fanfiction och önsketänkande från sekten eller? Vad skulle det isåfall ha för relevans för (FB) Politik: USA?
https://twitter.com/ZTPetrizzo/status/1419726560559501317?
Så du tycker inte att Biden inte verkar vara särskilt fit for fight? Nähä.

Han är president (eller nåt) för Amerikas förenta stater så visst hör det hemma i politikforumet.
Citera
2021-07-27, 00:04
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotsverige
https://www.youtube.com/watch?v=9yThy1zV2Zk

Vad säger ni? Hur länge tror ni han får sitta kvar i stolen?

Tror han får sitta kvar hela perioden. Msm har ju heeelt mörkat hans mentala "besvär". Det är ju bara typ FOX eller Sky (i australien) som tar upp detta.´Eller Daily Mail i GB.

Bor själv i Norge och detta klipp du tar upp har inte berörts utav norsk msm, och det samma gäller ju hans tidigare "missar". Man skriver inte om det. Man drar fortfarande upp Trump, närmast varje vecka. Sist i dag :

Watergate-legenden Carl Bernstein stempler Donald Trump som krigsforbryter

https://www.abcnyheter.no/nyheter/politikk/2021/07/26/195775446/watergate-legenden-carl-bernstein-stempler-donald-trump-som-krigsforbryter

"Detta" och liknande drar Msm upp.., och att all media.., har samma policy, lika ensidigt.., det säger nog en hel del : it's a rigged system
Senast redigerad av Snapcount 2021-07-27 kl. 00:26.
Citera
2021-07-27, 00:05
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Det visste demokraterna hela tiden. Amerikanerna röstar inte för en första kvinnlig president så partiet går runt det istället. Biden var senil redan under valkampanjen, men de visste han skulle behöva avgå av hälsa. Kamela Harris blir första kvinnliga presidenten i USA utan att det var folkets vilja.

Win för woke eliten

Kamala hade inte haft en chans att bli vald som president så därför satte de en nickedocka som president och vid nästa val så kommer demokraterna ha henne som presidentkandidat och då är det bra att hon har haft jobb som vice under 4 år. Media måste bara dölja alla dumheter som sker och sen kanske de får den första kvinnliga presidenten. Biden behöver bara hålla landet flytande och helst inte göra något alls och då kan de låtsas som att det är en framgång
Citera
2021-07-27, 01:02
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Bara för att du läst det i MSM eller för att du skriver det här så blir inte anklagelsen om att Trump är dement mer sann för det. Jävla tönt.

Jag säger inte heller att han är det, det är läkarens och hur Trump har fått för sig och/eller bestämt sig för att det skulle visa på att han skulle vara ett "stabilt geni" som jag ifrågasätter.

Testet är absolut inte något test som kan visa på att man är vare sig stabil eller ett geni utan den används för att testa om patienten har demens eller inte.

Att han klarade testet är positivt för honom (Trump) men der visar inte något annat än att han inte har demens.

Det är därför man bör vara väldigt, väldigt skeptisk till denna läkares uttalande.
Citera
2021-07-27, 01:03
Medlem
Amerikanarna har begåvats med Joe Biden och vi hade vår JEAN-CLAUDE JUNCKER (Europeiska kommissionens ordförande från den 1 november 2014 till den 30 november 2019), en totalt oduglig katastrof till människa, alkoholist och opålitlig. Ovärdigt att låta honom ha denna positionen, men än mer ovärdigt att se media tona ner pinsamheterna (Juncker's weirdest moments https://www.youtube.com/watch?v=Qjwf0Vmeg0A&ab_channel=TheSun)

Man kan nog fråga sig om dessa personer sitter där pga deras kompetens eller för att de är viljelösa dockor som sätter sin signatur på de papper som läggs framför dem.

Juncker var lättledd pga alkoholism och Biden är lättledd pga demens (något som framträdde tydligt redan i valrörelsen).

Jag var inget Trumpfan heller, men EN sak är säker.....Den gubben var inte lättledd !

Ska man få fram någon som ska spela president (...eller "EU-president") så får man fan ta mig ta fram trovärdigare människor än dessa exempel. Nu blir det ju uppenbart att allt är regisserat och att de är marionetter.

Den stora frågan handlar inte om Joe Bidens hälsa och mentala status, utan om vilka som styr och vad deras mål är. Något är fel även hos oss. Att blunda så jävligt som den här regeringen gör och få folket att "köpa" paketet är helt otroligt att se (JA...det var Reinfeldt som satt bollen i rullning, men varför satt inte sossarna stopp för galenskapen ?).

Något är större än Biden, kanske ska man följa pengarna...jag vet inte. Dimridån och propagandan kommer vi läsa om i framtidens historieböcker.
Citera
2021-07-27, 01:08
Medlem
Ha ha ha vi hade precis den mest okompetenta människa/president som absolut var det största hotet mot rikes/världens säkerhet. En phsykopat, en galning! Men ingen republikan hade stake ( mest fittan/landsförrädaren Pence) att avsätta galningen. Men nu vill dom få bort Mr Biden.

Skrattretande, sorgligt!

Fuck the Republican party and most of all fuck Trump and his supporters. You are all cowards and Traitors to this great country!
Citera
2021-07-27, 01:48
Medlem
hjaelploskilles avatar
Det som är kul här är att skaran som har haft så jävla fel de senaste åren och nu sitter och säger att Harris utan tvekan kommer bli president snart bara kommer svepa det under mattan 2025 och komma med nya förutsägelser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in