Amerikanarna har begåvats med Joe Biden och vi hade vår JEAN-CLAUDE JUNCKER (Europeiska kommissionens ordförande från den 1 november 2014 till den 30 november 2019), en totalt oduglig katastrof till människa, alkoholist och opålitlig. Ovärdigt att låta honom ha denna positionen, men än mer ovärdigt att se media tona ner pinsamheterna (Juncker's weirdest moments
https://www.youtube.com/watch?v=Qjwf0Vmeg0A&ab_channel=TheSun)
Man kan nog fråga sig om dessa personer sitter där pga deras kompetens eller för att de är viljelösa dockor som sätter sin signatur på de papper som läggs framför dem.
Juncker var lättledd pga alkoholism och Biden är lättledd pga demens (något som framträdde tydligt redan i valrörelsen).
Jag var inget Trumpfan heller, men EN sak är säker.....Den gubben var inte lättledd !
Ska man få fram någon som ska spela president (...eller "EU-president") så får man fan ta mig ta fram trovärdigare människor än dessa exempel. Nu blir det ju uppenbart att allt är regisserat och att de är marionetter.
Den stora frågan handlar inte om Joe Bidens hälsa och mentala status, utan om vilka som styr och vad deras mål är. Något är fel även hos oss. Att blunda så jävligt som den här regeringen gör och få folket att "köpa" paketet är helt otroligt att se (JA...det var Reinfeldt som satt bollen i rullning, men varför satt inte sossarna stopp för galenskapen ?).
Något är större än Biden, kanske ska man följa pengarna...jag vet inte. Dimridån och propagandan kommer vi läsa om i framtidens historieböcker.