2021-07-26, 21:29
Medlem
Gaffelpärms avatar
Är inte hela idén att Harris ska ta över?
Citera
2021-07-26, 21:30
Medlem
Odagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaffelpärm
Klart det är.
Citera
2021-07-26, 21:33
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaffelpärm

Since day 1
Citera
2021-07-26, 21:34
Medlem
Har inget problem med att han sluddrar, det är att han pratar så extremt osamanhängande som är sjukt.

"Hejsan folket. idag ska jag prata lite om vaccinet.
Vaccinet är viktigt att ta eftersom...., eftersom, , för att när fötterna är kalla på små barn, som i australien, min farmor, min farmor bodde i sverige på 60 talet och det var då man brukade skjuta älgar med pilbågar"

Jag över driver ju nästan inte heller. Har sett många videor där det satan är omöjligt att förstå vad han menar.
Citera
2021-07-26, 21:45
Medlem
Gusselbys avatar
Fanns det inte en tråd om det här redan? Tyckte jag svarade i en igår och det var inte den här.

Att Biden uppträder dement ibland och mumlar och pratar osammanhängande är inte nytt, det gjorde han då och då innan han blev vald också vilket en del uppmärksammade medan andra låtsades som inget. Det är ett stort skämt alltihop, USA:s president är inte riktigt tillräknelig skov-vis. Som en docka de har ställt fram, det är nästan så strängarna från dockmästaren syns.

Vad håller de på med over there? Obehagligt.
Citera
2021-07-26, 21:56
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Fanns det inte en tråd om det här redan? Tyckte jag svarade i en igår och det var inte den här.

Att Biden uppträder dement ibland och mumlar och pratar osammanhängande är inte nytt, det gjorde han då och då innan han blev vald också vilket en del uppmärksammade medan andra låtsades som inget. Det är ett stort skämt alltihop, USA:s president är inte riktigt tillräknelig skov-vis. Som en docka de har ställt fram, det är nästan så strängarna från dockmästaren syns.

Jupp den är nr3 (FB) Dement Biden går vilse. "Plågsamt att se."
Citera
2021-07-26, 22:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby

Bra fråga. Ännu bättre fråga är hur medierna komplett ignorerar det och låtsas som om det regnar.
Citera
2021-07-26, 22:22
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Jupp den är nr3 (FB) Dement Biden går vilse. "Plågsamt att se."

Det finns en anledning till det.
Även om inte du vill se sanningen.
Citera
2021-07-26, 22:32
Medlem
Tjoflos avatar
Klarar knappt av att se det, känns så obekvämt och pinsamt.
Fasen vad man längtar efter Trump som iaf. gav glädje till vardagen.
Citera
2021-07-26, 22:36
Medlem
Mongoprofetens avatar
Oj vad förvånad jag kommer att bli om Joe Biden avgår.

2020-11-03 skrev jag följande:

Citat:
Är du medveten om att Biden inte kommer att sitta länge om han vinner? Han är dement och kommer att ersättas av psykopaten Kamala Harris. Folk som röstar på Biden, röstar på Kamla egentligen.

https://www.flashback.org/sp73464879
Citera
2021-07-26, 23:26
Medlem
zergrushs avatar
Är trådämnet mer fanfiction och önsketänkande från sekten eller? Vad skulle det isåfall ha för relevans för (FB) Politik: USA?
https://twitter.com/ZTPetrizzo/status/1419726560559501317?
Citat:
MyPillow CEO Mike Lindell's new big promise: on the morning of August 13th - the morning after his "cyber symposium" concludes - Joe Biden and Kamala Harris will resign after seeing the "evidence."
In a chat with @Salon this afternoon, Mike Lindell was "very happy to hear" that his conspiracy theories are trending on Twitter today. He also doubled down on his claim that Harris and Biden will resign once they see his "evidence" that "China stole" the election.
Citera
2021-07-26, 23:29
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Hur orkar du skydda Biden oavsett vad han gör? Har du ingen heder i kroppen? Är du blind?

Jag har kallat honom en senil nickedocka i denna tråden, frågan är om du är läskunnig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in