2021-07-26, 21:21
Medlem
Kvastfeningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaDea
Det är sådana som dig man kallar faktaresistent och en annan term som vänsterbliven. Eftersom du är i stort behov av medhåll från andra och anser att majoriteten av åsikter är den enda sanningen. Vilket tragiskt du och enbart två andra skiter ur er. Alla ni tre har dock en sak gemensamt att ni bajsar ur baserat på hur extremt kränkt ni känner er.

Vilket är ett klart signum för curlade millennials.

Så så, fortsätt att tokrunka till hentai eller något istället för att besvära mig.

Snälla sluta nu, du skämmer ut dig så in i helvete

Proverna har samlats in bland blodgivararna och så har man använt överblivna blodprover från övriga sjukvården.

Poängen från början med mätningarna har varit att få en uppskattning på hur många som varit infekterade då vi missar en stor del. Detta beroende på högst bristfällig testning inledningsvis plus alla asymptomatiska fall och dom som helt enkelt struntar i att testa sig.

Läs igenom dina länkar igen och bit i det sura äpplet, DU HAR FEL.
Citera
2021-07-26, 21:22
Medlem
Ni som tänker ta en tredje spruta. Ni tänker alltså göra samma sak som inte fungerade, en gång till?
Citera
2021-07-26, 21:24
Medlem
Love.Thy.Neighbors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av severustheemperor
"Richard Bergström som chef för affärsområdet Pharma på det schweiziska företaget Sicpa med huvudkontor i Lausanne."

Hela skiten körs från Lausanne

Tack för att du uppmärksammade detta!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Eftersom vaccinet inte hindrar smitta och infektion är chansen att "stoppa pandemin" med vaccinet effektivt noll. Ivermektin däremot verkar ha så pass bra antivirala effekter att det även är effektivt mot varianter, även om det krävs mer data för att verifiera det.

Som jag förstått det så behöver man bara ta en tablett ivermektin i månaden. Den är billig, säker (vilket vaccinen inte är) och kan distribueras globalt utan problem och skulle potentiellt kunna driva smittan till utrotning.

Att den inte tillåts i västvärlden är enligt mig brott mot mänskligheten. Om det finns ett bevisat effektivt läkemedel som är billigt och säkert, men inte används, till förmån för ett vaccin som inte är effektivt och dyrt, så är agendan klar och tydlig.

Ja, det är så uppenbart. TGA - CONNECTING THE DOTS
Citera
2021-07-26, 21:26
Medlem
AnnaDeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvastfeningen
Snälla sluta nu, du skämmer ut dig så in i helvete

Proverna har samlats in bland blodgivararna och så har man använt överblivna blodprover från övriga sjukvården.

Poängen från början med mätningarna har varit att få en uppskattning på hur många som varit infekterade då vi missar en stor del. Detta beroende på högst bristfällig testning inledningsvis plus alla asymptomatiska fall och dom som helt enkelt struntar i att testa sig.

Läs igenom dina länkar igen och bit i det sura äpplet, DU HAR FEL.

Som jag har sagt så var det just undre den perioden som man insamlade blodprov från pågående infekterade för att bilda sig en uppfattning om just hur antikroppar fungerar.

De säger det rätt ut i mina länkar.

Jag menar, självklart ingår vanlig testning av pcr i strategin.

Men det jag visar är just pågående infekterade för antikroppar.

Varför måste de vänta flera veckor på resultat om man nu inte tittade på de som redan var infekterade?
Citera
2021-07-26, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaDea
Som jag har sagt så var det just undre den perioden som man insamlade blodprov från pågående infekterade för att bilda sig en uppfattning om just hur antikroppar fungerar.

De säger det rätt ut i mina länkar.

Jag menar, självklart ingår vanlig testning av pcr i strategin.

Men det jag visar är just pågående infekterade för antikroppar.

Varför måste de vänta flera veckor på resultat om man nu inte tittade på de som redan var infekterade?

Nej blodgivare lämnar INTE blod som innehåller SARS-CoV-2 virus. De lämnar blod till blodbanker.
Citera
2021-07-26, 21:30
Medlem
Citat:
Kommer bli intressant att se hur fransmännen reagerar. Hittills har ju det varit rätt intensiva protester. Det lär bara bli mer och mer. Personligen hade jag stått längst fram och kastat sten på covidpolisen. Dödligt våld bör brukas mot fascisterna i detta skede. Det finns inget annat alternativ. Alternativet är dystopi av episka mått

Protesterna kommer fortsätta såklart. Jag tror inte detta kommer få dom inbitna nej sägarna ändra och ställa sig i kö bland fåren.
Ingen chans.
Fatta vilken äre kränkning att inte kunna gå ut å ta en lunch på jobbet.
Jag hade gått fullständigt bananas i så fall.

I Cypern och Malta får inte ”antivaxxerna” ens gå in på mataffären.
Dom ska svälta i hjäl nej sägarna.

Då ska vi veta att dom lockar med ett preparat som värsta biverkningen är slutet.

[quote=WimHof|76690566]
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Nu är vaccinpassen igenomröstade i Frankrike./QUOTE]
Källa? De kan rösta igenom vad de vill men bara ett fåtal kommer att följa reglerna.

Citat:
Ursprungligen postat av Porky123
Men snart så kommer sverige med med sitt trams, håll i dig! jag är nästa helt preppad för att gå offfgrid

Sverige kommer inte införa nåt sånt. Nu är det fördel att ha en tamt styre.
Citera
2021-07-26, 21:33
Medlem
AnnaDeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TAD2
Nej blodgivare lämnar INTE blod som innehåller SARS-CoV-2 virus. De lämnar blod till blodbanker.

Det sa jag inte heller.

Folk ger inte blod till FHM heller som du påstår.
Citera
2021-07-26, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hbphys
Ni som tänker ta en tredje spruta. Ni tänker alltså göra samma sak som inte fungerade, en gång till?

Det är inte tal om nån tredje spruta med detta nödvaccin.
Vi hade ju en god försöksperson som testade en tredje spruta och vi vet ju hur det gick.
Citera
2021-07-26, 21:35
Medlem
severustheemperors avatar
Citat:
Eftersom vaccinet inte hindrar smitta och infektion är chansen att "stoppa pandemin" med vaccinet effektivt noll. Ivermektin däremot verkar ha så pass bra antivirala effekter att det även är effektivt mot varianter, även om det krävs mer data för att verifiera det.

Som jag förstått det så behöver man bara ta en tablett ivermektin i månaden. Den är billig, säker (vilket vaccinen inte är) och kan distribueras globalt utan problem och skulle potentiellt kunna driva smittan till utrotning.

Att den inte tillåts i västvärlden är enligt mig brott mot mänskligheten. Om det finns ett bevisat effektivt läkemedel som är billigt och säkert, men inte används, till förmån för ett vaccin som inte är effektivt och dyrt, så är agendan klar och tydlig.

Citat:
"Richard Bergström som chef för affärsområdet Pharma på det schweiziska företaget Sicpa med huvudkontor i Lausanne."

Hela skiten körs från Lausanne

Citat:
Ursprungligen postat av Love.Thy.Neighbor
Tack för att du uppmärksammade detta!!!

Ja, det är så uppenbart.

Titta på denna video. https://www.bitchute.com/video/gEacO6RAKBEY/ Tyder på att man vill sterilisera befolkningen.
1. Hon säger att de använt sämsta tänkbara metod för skapandet av vaccinet.
2. Kommer i mindre eller högre grad göra den vaxade steril
3 Använder novel mnra kombinationer, som kroppen ej kan känna igen. Som vi ej vet vad de gör!
4. Ger seriösa autoimmuna sjukdommar. Antikropparna förstör friska celler
5. Fuses med blod/blodkärl

Hon är ju toppforskare som jobbar åt franska staten......
Senast redigerad av severustheemperor 2021-07-26 kl. 21:53.
Citera
2021-07-26, 21:35
Medlem
Citat:
Vad pratar du om? Tror du Svenska bloggare får artiklar publicerade i Tyska tidningar....
Japp, pinsamt nog.

Kritiken mot Sverige är oavsett något som tyskarna nu helst vill glömma. De har fullt upp med att bearbeta det katastrofala missnöjet kring hur den tyska staten hanterat corona:

https://apnews.com/article/pandemics-coronavirus-pandemic-germany-frank-walter-steinmeier-europe-727e8fc5096f1916244fcf20a3951c be
Steinmeier said the country had swung from self-satisfaction over lower infection numbers in the early stage of the pandemic to excessive pessimism today.
Citera
2021-07-26, 21:45
Medlem
Onkel Kostias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aw
Det är tack vare den mannen som svenska folket sluppit offra dubbelt så mycket. Det är tack vare honom som vårt samhälle nu öppnas, när andra länder stänger ner för femtioelfte gången trots att de är vaccinerade.

Det är sannolikt tack vare honom som stater som Florida fått de politiska verktygen att våga testa mer frihet utan att kunna brunsmetas för det. Det är sannolikt tack vare honom som UK nu kan öppna upp, trots deltavarianten.

På det stora hela är det väldigt många människor ute i världen som har skäl att känna tacksamhet mot Anders Tegnell. Som fått mer frihet, och som kunnat känna sig lite mindre rädda för viruset tack vare Sveriges framgångsrika (ja) hantering. Om det inte var för Sverige så hade det inte funnits något liberalt land i hela världen som gjort ett vetenskapsbaserat försök att leva med viruset, och visat att det går utan att vara högernazist och utan högre dödstal än sin världsdel.

Du kan tycka vad du vill om Anders Tegnell, men det är lika bra att du vänjer dig vid tanken på att han går till historien som en internationell hjälte. Du vet talesättet, ingen blir profet i sitt eget land. Du och många andra här gör en typisk hemmaplansbedömning av Anders Tegnell. Ni väljer att fokusera på det dåliga istället för det bra. Faktum är att ingen bryr sig om anekdoter om brister i svensk äldreomsorg utanför Skandinavien. Andra länder har sina egna historier som är mycket värre än våra.

Varje gång jag hör vindflöjeln Annika Linde sparka in öppna dörrar i media med klämkäcka uttalanden om att stänga ner, så tackar i alla fall jag min sekulära skapare för att hon hann pensioneras i tid för pandemin. Vilken jävla tur, rent ur sagt.

Hur Anders Tegnell kommer att beskrivas, beror på vem som skriver historieböckerna.

Utifrån vad vi har kunnat se, så förefaller Anders Tegnell ha många anhängare bland dom personer som styr det offentliga samtalet. Jag räknar med att Anders Tegnells anhängare kommer att arbeta hårt på att rikta allmänhetens uppmärksamhet bort från dom episoder som är genanta för Anders Tegnell.

Ja, jag kanske får vänja mig vid att Anders Tegnell beskrivs som en hjälte. Men jag kommer fortfarande att anse att det var vansinne att låta smittbärarna forsa in i Sverige, och snabbt dränka Sverige med smitta.
Citera
2021-07-26, 21:48
Medlem
[quote=Porky123|76690633]
Citat:
Ursprungligen postat av WimHof
ja vad hände när tillräckligt många inte följer riktlinjerna? utan bara kör på? (militären dödar alla bla bla nää de kommer de inte göra)

Hur skulle dom kunna köra på som vanligt menar du?

Dom har ju ett chip i fickan som säger att dom är vaxade, som en stämpelklocka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in