2021-07-26, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Alltså, -Vi gör ju det .. Dagarna i enda faktiskt..
Jag vet inte vilken värld du lever i och vilka värderingar Du har, men i.o.m att du verkar imponeras av Baronens hittills uppnådda livsgärningar så kan jag ju bara dra mina slutsatser..

Bajjamajja-vältande och lek med kiss och bajs samt lekande med Dildos i utslagna människor är ingenting JAG iaf imponeras över, inte heller mobbing och uthängning av missbrukare och psykiskt sjuka ger några pluspoäng i min bok..
Och gällande arbetslivserfarenheten och bidragandet till samhället i övrigt så tippar jag att jag ledde redan över BB i 22-23 års åldern jämfört mot vad han lyckats prestera fram tills nu som 30-åring, och pappa Fredrik som nu missbrukat i många år men tidigare jobbat hårt lär han heller aldrig slå gällande prestationer i arbetslivet vad det verkar..

Lista gärna Baronens gärningar här som du imponerats över och som du anser vara överlägsna de som vi som skriver i tråden förväntas prestera....

Tror ingen här imponeras utav Rask, skärp dig…. Aldrig påstått något ang det heller.

Jag tjänade lika mycket om inte mer som 15 åring, och som 18 åring tjänade jag nästan 30 gånger mer. Tell me, hur är det relevant?
Och vem bryr sig om sånt?
Senast redigerad av Kubeen 2021-07-26 kl. 17:09.
Citera
2021-07-26, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Tjänar han så otroligt mycket pengar verkligen? Varför säger folk att han inte har pengar och varför ljuger han om att han bara fått in några hundralappar?

Han har tjänat runt 100k kr i några månader.
Någon gång kanske runt 80 nångång kanske runt 70-60k. När det gick som allra bäst.
Inte att han tjänar det nu.
Citera
2021-07-26, 18:15
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Någon gång kanske runt 80 nångång kanske runt 70-60k. När det gick som allra bäst.
Okej ja det var ju en hel del deg.. Advokatlön för fan.

Förståeligt att han själv verkar gå under då han verkar väldigt vild själv. Tycker det är helt vidrigt att han sitter och bajsar och filmar sig själv, ganska sjukt att det ens får vara uppe på Youtube.

Sitta och bajsa och snacka skit om sin farsa några gånger i veckan: 70 lax i månaden. Skum värld!
Citera
2021-07-26, 18:28
Medlem
Citat:

Vad snackar du om?? År 2018 tjäna han 88k före skatt, år 2019 tjäna han 250k före skatt, år 2020 tjäna han 87k före skatt. År 2019 var hans ”bästa” år och det är knappast några 100k ena månaden och 70k andra månaden. Varför svarar du när du inte vet? Han säger dessutom att han endast tog ut en lön på 20k i månaden, före skatt, alltså 250k på hela året vilket stämmer med deklarationen. Och tror du mig inte är det dig fritt att kontakta Skatteverket, vilket jag gjort för att få fram siffrorna.
Citera
2021-07-26, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Okej ja det var ju en hel del deg.. Advokatlön för fan.

Förståeligt att han själv verkar gå under då han verkar väldigt vild själv. Tycker det är helt vidrigt att han sitter och bajsar och filmar sig själv, ganska sjukt att det ens får vara uppe på Youtube.

Sitta och bajsa och snacka skit om sin farsa några gånger i veckan: 70 lax i månaden. Skum värld!

Han har inte tjänat dom pengarna, se mitt tidigare inlägg. Han har som bäst tjänat 20k i månaden FÖRE skatt. Han har säkert fakturerat någon månad för 100k men det är ju inget som åker rakt ner i fickan, förutom vissa efterblivna här i tråden som tror det, även en del retards i hans kommentarsfält köper nog också det tugget.
Citera
2021-07-26, 18:42
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Han har inte tjänat dom pengarna, se mitt tidigare inlägg. Han har som bäst tjänat 20k i månaden FÖRE skatt. Han har säkert fakturerat någon månad för 100k men det är ju inget som åker rakt ner i fickan, förutom vissa efterblivna här i tråden som tror det, även en del retards i hans kommentarsfält köper nog också det tugget.
Jaha okej jag tyckte han sa att han bara fått några hundralappar för sin kanal så jag blev lite paff när vi snackade 10-tusentals kronor här.

Från att ha fått ett bra intryck av honom till att förstå att han har stora mentala problem gick från typ 0-100 på en sekund. Det lär dock komma in mera skit om honom vilket det verkar göra konstant? Wtf idag fick jag reda på att han är ett fyllo själv!
Citera
2021-07-26, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Tydligen så har Bajsbaronen spårat ut fullständigt I lördags.

Han blev full, spydde i sovrummet, startade bråk hos värdparet, ramlade och föll över köksbordet så det fastnade massa sallad och majs i ansiktet på honom (dom åt tacos), sen började han skrika och säga att allt var Therese fel och att han inte ens gillar tacos, sen försökte han stjäla en barncykel som han sedan kvaddade, pinsamt värre.
Försöker du vara lustig så har du totalt misslyckats.

Vilken kloak tråden har blivit de sista veckorna.
Citera
2021-07-26, 19:00
Medlem
Ny video, en 50 minuter lång banger där han hänger ut en påstådd fuskläkare.

https://youtu.be/mafTP6XB-hA

Läkaren ville inte medverka på Baronens självutnämnda domtstolskanal, surprise surprise, enjoy!
Citera
2021-07-26, 19:05
Medlem
Citat:
Vad snackar du om?? År 2018 tjäna han 88k före skatt, år 2019 tjäna han 250k före skatt, år 2020 tjäna han 87k före skatt. År 2019 var hans ”bästa” år och det är knappast några 100k ena månaden och 70k andra månaden. Varför svarar du när du inte vet? Han säger dessutom att han endast tog ut en lön på 20k i månaden, före skatt, alltså 250k på hela året vilket stämmer med deklarationen. Och tror du mig inte är det dig fritt att kontakta Skatteverket, vilket jag gjort för att få fram siffrorna.

Har inte sagt något annat..?
Förstår ju själv att han inte fick 100 eller ens 50k i fickan. Så nej helt fel återigen har du.
Helt önödigt att ta fram siffror som inte existerar och som alla vet är fantasi.
Senast redigerad av Kubeen 2021-07-26 kl. 19:07.
Citera
2021-07-26, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tulipa
Försöker du vara lustig så har du totalt misslyckats.

Vilken kloak tråden har blivit de sista veckorna.

Det är just det som är märkligt. Folk skriver så mycket osanning och skit, sedan gnäller de på att man är på Rasks sida. Men det är ju faktum?! Folk skriver hittepå saker om Rask jämt i tråden. Nästan likamycket hittepå som Rask himself ju
Citera
2021-07-26, 19:15
Medlem
Citat:
Det är just det som är märkligt. Folk skriver så mycket osanning och skit, sedan gnäller de på att man är på Rasks sida. Men det är ju faktum?! Folk skriver hittepå saker om Rask jämt i tråden. Nästan likamycket hittepå som Rask himself ju

Du bidrar ju också till det, genom att hitta på siffror som inte stämmer.
Citera
2021-07-26, 19:43
Medlem
Citat:
Du bidrar ju också till det, genom att hitta på siffror som inte stämmer.

Då är ni två
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in