2021-07-26, 13:32
Medlem
jocke51s avatar
Janne Andersson lär tveka att anlita Granen som myspappa till nästa VM. Bråket som sådant är inte mycket att hetsa upp sig över...
Citera
2021-07-26, 13:48
Medlem
Jag(37 år) var ute för en dryg vecka sedan, jag kände mig inte skitful l men vakter på två ställen ansåg det och det var bara att acceptera. Tredje stället kom jag precis in på men det var på nåder att hålla mig till en öl vilket jag gjorde. Men jag tycker nog att man skall kunna festa till det som Granen gjorde, visst gjorde han bort sig men det gör alla då och då. Nästa gång är det jag eller någon annan av er som gör bort sig.
Citera
2021-07-26, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kula1968
Fy fan vilken patetisk tråd det här är, man spyr av er fruktansvärda vargflock som bara älskar när det går dåligt för någon annan TYPISKT Svenne banan som sitter hemma och bara gottar sig i andras fördärv! Vad har ni själva gjort för att åstadkomma något bra. Tänk vad Granen har gjort för er hemma i soffan när ni hejade fram Sverige!! Eller för HIF!!
Han är bara en människa precis som NI som skriver i den här tråden ...man kan göra fel ibland, han förstår såklart att han gjort fel!!!
Han är en bra person med en go familj han är en människa som tog ett snedsteg bara ❤

Kämpa Granen

Kan bara instämma. Lite symptomatiskt för många på Flashback. Dom som slår sig för bröstet i andra trådar och gnäller mest på att Svenskar är mesiga fittor som fogar sig i allt etc tar ofta också ledartröjan när det gäller att förakta och klanka ner på allt som sticker ut minsta millimeter från den korrekta mittfåran.

Går man i taket av att någon tar sig en helt vanlig traditionell svensk fylla och inte agerar helt passivt vid minsta lilla tjafs är det inte svårt att räkna ut att samma personer också sitter tysta som små möss på jobbet och nickar inställsamt åt allt från kvoteringar till knäböjningar och regnbågsutsmyckningar.

Förmodligen mest akademiker som använder sådana här trådar för att pysa ut lite av ångesten över att ha målat in sig i ett hörn där dom varken vågar säga emot chefen, frun, bekantskapskretsen eller ens dricka alkohol ute vid utemöblerna på den egna tomten pga rädsla att grannen ska se att dom råkat vingla till.

Såg att några också gnällde över att han bad om ursäkt. Insikten verkar vara noll hos den här gruppen, dom förstår inte ens att det är just pga deras moralpredikningar som han känner sig tvingad att krysta fram en ursäkt.

Med en så stor andel av dom sk. välartade som vaktar övriga befolkningen så flitigt blir pk-maskineriet ett självspelande piano.

Tycker knappt ens det som framkommit kvalar in som ett snedtramp utan mer fakta.

Citat:
Ursprungligen postat av jocke51
Janne Andersson lär tveka att anlita Granen som myspappa till nästa VM. Bråket som sådant är inte mycket att hetsa upp sig över...

Jo som folk håller på är det nog bättre att Janne tar med någon som är ett bättre föredöme, Granen är ju dessutom en vit heterosexuell lågutbildad man så redan där är ju hans roll som förebild lite tveksam.
Senast redigerad av rotebro-conny 2021-07-26 kl. 14:16.
Citera
2021-07-26, 14:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
36 år... Han ska föreställa en vuxen man med ansvar och ska vara en förebild för sina och även andras barn.

Ni som inte tycker han är pinsam hoppas jag aldrig får barn för ni förstår inte vad det innebär att bli vuxen. Man ska med åren lära sig hur man själv fungerar och var gränserna går så att man kan dricka utan att skämma ut sig.
Men vad fan, ge dig nu. Vem är det som säger att han ska vara en förebild för hela världens barn? Som om du vore den perfekta människan och har råd med att sitta på läktaren och utdöma dina fatwan över minsta lilla snedsteg någon annan gör i livet? Ska mänskligheten marschera i raka led, prata likadant och se likadana ut för att du ska uppnå ditt utopia? Skaffa dig en hund så att du också kan känna att du betyder något för någon, jävla moralfjant.

Varför ens dricka överhuvudtaget om man har din inställning? Du verkar vara så bekymrad över vad andra tycker om dig att det är ett mysterium att du ens vågar gå utanför dörren.
Citera
2021-07-26, 15:32
Medlem
Låg han på marken såg ut som han hade blivit ned knuffad i början
Citera
2021-07-26, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrazanSatansson
Men vad fan, ge dig nu. Vem är det som säger att han ska vara en förebild för hela världens barn? Som om du vore den perfekta människan och har råd med att sitta på läktaren och utdöma dina fatwan över minsta lilla snedsteg någon annan gör i livet? Ska mänskligheten marschera i raka led, prata likadant och se likadana ut för att du ska uppnå ditt utopia? Skaffa dig en hund så att du också kan känna att du betyder något för någon, jävla moralfjant.

Varför ens dricka överhuvudtaget om man har din inställning? Du verkar vara så bekymrad över vad andra tycker om dig att det är ett mysterium att du ens vågar gå utanför dörren.

En gång är ingen gång. Tycker han verkar folklig och en förebild för oss andra män att tänka till detta år och inte falla i denna fälla i höst.

Man måste väll få försvara sig i detta land? Aldrig vara en toktvåa.
Zlatan har ju bett sig så här i nyktert tillstånd ett flertal gånger på en fotbollsplan. Men är invandrare så han kommer undan med det. Som vit svensk 36 årig man kan man alltså inte göra ett skit utan att någon ska bli kränkt och ha åsikter om hur man ska bete sig, man får alltså inte ha känslor och be någon dra åt hellvete? Sen kan man ju ångra sig av empati och be personen om ursäkt att det var kanske inte så genom tänkt men jag blev arg.. tycker Granen har all rätt i världen att bli det och de som motsätter sig det kanske ska ta sig en funderare vad vill ni leva i för värld?
Citera
2021-07-26, 15:57
Medlem
Kaozbbar som rör vår fina gran! 😡
Citera
2021-07-26, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kula1968
Fy fan vilken patetisk tråd det här är, man spyr av er fruktansvärda vargflock som bara älskar när det går dåligt för någon annan TYPISKT Svenne banan som sitter hemma och bara gottar sig i andras fördärv! Vad har ni själva gjort för att åstadkomma något bra. Tänk vad Granen har gjort för er hemma i soffan när ni hejade fram Sverige!! Eller för HIF!!
Han är bara en människa precis som NI som skriver i den här tråden ...man kan göra fel ibland, han förstår såklart att han gjort fel!!!
Han är en bra person med en go familj han är en människa som tog ett snedsteg bara ❤

Kämpa Granen

Bra skrivet! De som klagar och gnäller är bara för tragiska.
Citera
2021-07-26, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Kommer det här att stänka på HIF? Som MFF-are vet jag ju att varje övertramp från en nuvarande eller före detta spelare i MFF leder till en massa Flashback-snack om vilken äcklig klubb MFF är.

Granen har ju nästan varit symbol för HIF. Men det är kanske okej att han skämmer ut sig utanför krogen? För han har ju slutat i HIF, ja, han är ju visserligen sportchef i HIF, men HIF är ju en sån fin klubb så den ska vi inte tala illa om?

Lite skillnad på att ha pedofiler i laget kontra en sportchef som är glad i spriten?

Djurgårn har Super-bo, hamnade i fyllecell och visa kuken för pliten.
Citera
2021-07-26, 16:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
36 år... Han ska föreställa en vuxen man med ansvar och ska vara en förebild för sina och även andras barn.

Ni som inte tycker han är pinsam hoppas jag aldrig får barn för ni förstår inte vad det innebär att bli vuxen. Man ska med åren lära sig hur man själv fungerar och var gränserna går så att man kan dricka utan att skämma ut sig.
Äh, 36 år är ingenting. Får man i sig för mycket brukar det hända en massa skit. Är man ute med polarna utan barnen så har väl vem som helst rätt att festa ordentligt, det gör ju även kvinnor. Man tar igen lite förlorad tid med vänner och om man sen dricker över sin normala gräns är väl helt ok. Visst får man leva med konsekvenserna av det, men vad gör det om man hamnar i lite bråk?

Är du en sån där tråkig en som kör nolltolerans på allt kul livet har att erbjuda bara för du har fått barn? Jag antar att du har varit singel ett bra tag.
Citera
2021-07-26, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killar-kan
Jag(37 år) var ute för en dryg vecka sedan, jag kände mig inte skitful l men vakter på två ställen ansåg det och det var bara att acceptera. Tredje stället kom jag precis in på men det var på nåder att hålla mig till en öl vilket jag gjorde. Men jag tycker nog att man skall kunna festa till det som Granen gjorde, visst gjorde han bort sig men det gör alla då och då. Nästa gång är det jag eller någon annan av er som gör bort sig.

Det har också med åldern att göra att "man är för full".
Helt plötsligt tycker krogvakterna att man är för gammal och säger att man är full fast man inte är det
och man blir därför förbannad.
Citera
2021-07-26, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Äh, 36 år är ingenting. Får man i sig för mycket brukar det hända en massa skit. Är man ute med polarna utan barnen så har väl vem som helst rätt att festa ordentligt, det gör ju även kvinnor. Man tar igen lite förlorad tid med vänner och om man sen dricker över sin normala gräns är väl helt ok. Visst får man leva med konsekvenserna av det, men vad gör det om man hamnar i lite bråk?

Är du en sån där tråkig en som kör nolltolerans på allt kul livet har att erbjuda bara för du har fått barn? Jag antar att du har varit singel ett bra tag.
Tror inte Granen tycker det blev så där jävla jättekul efterspel när han "festade till ordentligt"
Det tycker nog inte vare sig hans familj eller arbetsgivare heller. Men vad gör väl det om han hamnar i lite bråk och får se sig själv på både film och bild i kvällspressen drängfull... Det där med nolltolerans hade nog inte varit ett så dum beslut när allt kommer omkring.
Det är inte första gången som pojken spårar ur...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in