2021-07-26, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lello10
Det med lustgas är skitsnack.

Den avlidne är min kusin och min äldre bror var med honom när det hände.

Den avlidne skulle hoppa för att dyka, och när han väl ska göra det så halkar han bakåt och slår i huvudet på kanten av Poolen.

Så inget med lustgas stämmer!

Vila i frid C❤
Undrar fortfarande om det är "Coco" från Märsta med initialerna K.G? 🤔
Citera
2021-07-26, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsteria
Undrar fortfarande om det är "Coco" från Märsta med initialerna K.G? 🤔
Tyvärr inget du behöver veta. Låt dom avlidna vara.
Citera
2021-07-26, 02:51
Medlem
Eftersom flera i tråden inte vill yppa vem den avlidne är så är det säkerligen någon spännblatte med inte alltför rent mjöl i påsen, som tog ett svandyk mot evigheten... Man vill helt enkelt inte att dennes brottsregister skall komma Flashbacks läsare till livs.

Har jag fel lär framtiden utvisa detta och jag får då bedöma om jag skall be om ursäkt, eller ej.
Citera
2021-07-26, 07:35
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittknullare
fyfan vad klantigt, hur i helvete lyckas man slå ihjäl sig genom att hoppa i en pool Dök han och slog i skallen i botten?

Det vet vi inte riktigt. Mest troligt så hamnade han i pollen av misstag och drunknade utan att någon la märke till det i tid. Men om han inte varit påverkad av någonting så hade det givetvis aldrig hänt.

Citat:
Ursprungligen postat av Vetefasiken
Eftersom flera i tråden inte vill yppa vem den avlidne är så är det säkerligen någon spännblatte med inte alltför rent mjöl i påsen, som tog ett svandyk mot evigheten... Man vill helt enkelt inte att dennes brottsregister skall komma Flashbacks läsare till livs.

Har jag fel lär framtiden utvisa detta och jag får då bedöma om jag skall be om ursäkt, eller ej.

Mycket troligt. Vi får väl se med tiden.
Citera
2021-07-26, 08:00
Medlem
awoke11s avatar
Tråkigt, sjukt o-episk död
Citera
2021-07-26, 11:22
Medlem
Hur patetisk måste ens tillvaro vara för att man ska sitta på Flashback och

1. Förminska anhörigas lidande
2. Försöka sprida felaktig information om händelseförloppet
3. Vrida och vända på varenda sten för att ta reda på om personen är av utländsk härkomst (som om ni brydde er mer om det var en svensk, det gör ni inte ens, ni vill bara känna er lite bättre i er patetiska tillvaro och trycka till en död person och dess familj i en extremt svår situation)

Fyfan, föreställ er själva om en anhörig halkar vid en pool och dör (kan hända VEM SOM HELST) och man hittar denna tråd med snack om överdos, spännblatte, kriminalitet, och doxxningsförsök. Flashback har alltid varit tillhåll för bittra incels men man hittar verkligen bottenskrapet i denna tråd.

Skärpning för fan.
Citera
2021-07-26, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxy
Hur patetisk måste ens tillvaro vara för att man ska sitta på Flashback och

1. Förminska anhörigas lidande
2. Försöka sprida felaktig information om händelseförloppet
3. Vrida och vända på varenda sten för att ta reda på om personen är av utländsk härkomst (som om ni brydde er mer om det var en svensk, det gör ni inte ens, ni vill bara känna er lite bättre i er patetiska tillvaro och trycka till en död person och dess familj i en extremt svår situation)

Fyfan, föreställ er själva om en anhörig halkar vid en pool och dör (kan hända VEM SOM HELST) och man hittar denna tråd med snack om överdos, spännblatte, kriminalitet, och doxxningsförsök. Flashback har alltid varit tillhåll för bittra incels men man hittar verkligen bottenskrapet i denna tråd.

Skärpning för fan.

Flashback är Flashback. Jag förstår att många inte vill gå ut med namn men en identitet sållar bort iallafall hälften av alla spekulationer.

Däremot diskussion om härkomst osv hör definitivt inte hit!!
Citera
2021-07-26, 12:05
Medlem
fittknullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ihatelifeofibra

Bestämmer du vad folk behöver veta eller?
Citera
2021-07-26, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittknullare
Bestämmer du vad folk behöver veta eller?
I detta fallet ja.
Gå vidare.
Citera
2021-07-26, 12:18
Medlem
Citat:
Ditt svar säger mig att jag har rätt, bara att kolla på Instagram och söka "Baran.vad" och kolla de inlägget som har två personer som första bild, upplagd 4 dagar sedan där ser man den "Coco" som jag antar denna tråd handlar om.
Senast redigerad av Monsteria 2021-07-26 kl. 12:19. Anledning: Felstavning
Citera
2021-07-26, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsteria
Ditt svar säger mig att jag har rätt, bara att kolla på Instagram och söka "Baran.vad" och kolla de inlägget som har två personer som första bild, upplagd 4 dagar sedan där ser man den "Coco" som jag antar denna tråd handlar om.
Låt det eventuella offret vara. Sluta snoka.
Citera
2021-07-26, 14:15
Medlem
fittknullares avatar
Citat:
I detta fallet ja.
Gå vidare.

Kan du förklara för mig hur du juridiskt bestämmer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in