2021-07-25, 13:55
Medlem
BuckshotBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
vad det nu spelar för roll egentligen. Död som död.
Givetvis spelar dödsorsak roll.
Citera
2021-07-25, 15:21
Medlem
Tråkigt att dö på det sättet, döden finns alltid runt hörnet
Citera
2021-07-25, 15:51
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Skadorna av lustgasen hade han sedan tidigare, det behöver inte gasats på festen.
Ja, men han tog bara lite.
Citera
2021-07-25, 15:56
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Ja, men han tog bara lite.

Att han var i gasen betyder inte att han inhalerade gas...
Citera
2021-07-25, 16:10
Medlem
Kavajfyllos avatar
Låter skumt att kalla sin kusin som dött för "den avlidne"... Jag tycker det luktar troll om personen som uttalar sig för att vara anhörig till mannen.
Citera
2021-07-25, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoExcuse4Violence
Verkar helt uppenbart att det handlar om droger. Personen som skrev att hen kände killen har inte lämnat någon källa, så jag tror att det är safe att gå på vad som återgivits i media. Killen är knappast den första som snear på en "partydrog". Det är bra att det lyfts fram så att Sverige inte går samma ryggradslösa väg som de sydeuropeiska länderna som verkar fast beslutna att låta sina medborgare knarka ihjäl sig.

Lustgas är knappast något man snear på. Effekten av lustgas räknas i sekunder, snarare än minuter. Dessutom är det avslappnande. Nu har jag inte testat det på flera år, men vill minnas att man inte direkt reste sig upp efter att ha tagit det. Risken med lustgas är att man kan få syrebrist, inte att man får för sig att göra galna saker.

Ang. att andra länder är fast beslutna att låta sina medborgare knarka ihjäl sig, så vill jag minnas att det är vanligare med överdoser här än där. Sverige har väldigt många som knarkar ihjäl sig på grund av vår fokus på drogfrihet där vi helt skiter i skademinimering.
Citera
2021-07-25, 16:45
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Att han var i gasen betyder inte att han inhalerade gas...
Han hade nog inhalerat lite allt möjligt.
Citera
2021-07-25, 16:50
Medlem
fittknullares avatar
fyfan vad klantigt, hur i helvete lyckas man slå ihjäl sig genom att hoppa i en pool Dök han och slog i skallen i botten?
Citera
2021-07-25, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kavajfyllo
Låter skumt att kalla sin kusin som dött för "den avlidne"... Jag tycker det luktar troll om personen som uttalar sig för att vara anhörig till mannen.

Vad ska man annars säga? Den döde? Samma sak. Jag informerar om vad som stämmer. Sen är det upp till läsarna att tro vad de vill.
Citera
2021-07-25, 19:21
Medlem
Kavajfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lello10
Vad ska man annars säga? Den döde? Samma sak. Jag informerar om vad som stämmer. Sen är det upp till läsarna att tro vad de vill.
Nät-trollet (du) skriver så här, uppmärksamma nu detta:

Citat:
Den avlidne är min kusin och min äldre bror var med honom när det hände.
Och sedan skriver han så här:
Citat:
Den avlidne skulle hoppa för att dyka, och när han väl ska göra det så halkar han bakåt och slår i huvudet på kanten av Poolen.

Vem fan skriver så? Hade väl varit på sin plats att skriva enligt följande format om man nu inte var ute efter att trolla?
Citat:
Den avlidne är min kusin
Min kusin skulle hoppa för att dyka

Men det gör du inte. Sen tycker jag det är konstigt att man skulle kommentera detta i en tråd på flashback om sin kusin har dött och speciellt på så kort varsel? Kanske han inte hade så bra relation med sin kusin och därav skriver som han gör?
Citera
2021-07-25, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittknullare
fyfan vad klantigt, hur i helvete lyckas man slå ihjäl sig genom att hoppa i en pool Dök han och slog i skallen i botten?

En del tar sats och hoppar i. Har du aldrig sett det på film? Han kan ju ha halkat på kanten eller trampat snett för sånt har ju faktiskt hänt andra tidigare medans andra tar sats och gör en volt ner i poolen

Vi vet ju inte exakt hur det gått till.
Citera
2021-07-26, 00:26
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veredictum
Tråkigt att dö på det sättet, döden finns alltid runt hörnet
Absolut, krävs inte mycket heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera