2021-05-25, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Away20
Var någonstans står det i FUPen?
Samtalet mellan H och någon av hans vänner ? När han nämner att ’’Hans bror tar allt”?

Typ
Står väl inte rakt ut men mycket att han är på båda sidor ich ingen litar på honom om man läser en chattarna från encro
Citera
2021-05-25, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klangflang
Typ
Står väl inte rakt ut men mycket att han är på båda sidor ich ingen litar på honom om man läser en chattarna från encro
Då pratas det om Faro*
Att han är opålitlig.
Dania* nämns som pålitlig i chattarna.
Citera
2021-05-25, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomelessG
Vart är den så kallade misshandelvideon på barzani? Mycket snack här inne. Kan nägon lägga upp den då?
Vad smart man måste va som misshandlar en torped. Tror dom hämnden kommer i form av en knytnäve då? Har svårt att tro det inträffat men som sagt upp med videon då annars är det bara bullshit

O varför skulle det inte kunnat ha inträffat? Barzani är ett lätt byte nuförtiden… Fortfarande påtagligt handikappad med dålig balans o halvt läkta skador i kroppen. Han haltar till o med o är efter i sin reaktionsförmåga. Det blev ju inte direkt bättre efter den misshandeln. Bröt armen igen o riktigt blåslagen.
Citera
2021-06-08, 09:11
Medlem
Har det hänt något nytt ännu?? Rättegången mot den avlidnes bror när börjar den
Citera
2021-07-06, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomelessG
Fan va ni gapar och skriker efter strängare straff. Det var ett inavlat kriminellt äckel som fick sätta livet till. Barzani min broder borde få medalj inte fängelse. Den dära selma är en riktig krigare som kör ingen kommentar genom en hel mordhäktning. Inte många 17 åriga brudar som klarar av det. Inte ens 30 åriga wannabe gangster killar klarar sånt. Synd att det finns råttor som Emma som förstör festen för övriga inblandade.

FREE BARZANI

Krigare? Hon Selma har ju satt sig själv i skiten totalt. Man är riktigt pantad om man låter sig uttnyttjas till att vara inblandad i ett mord på Jamal Malla, det anser nog dom flesta. Vem fan tror du kommer att hålla hennes rygg sen när det är dags för hämnd? Inte en jävel, det kan jag garantera dig. By the way.. riktiga torpeder och gangsters brukar dessutom inte lämna spår efter sig och bli tagna av polisen direkt efteråt.
Senast redigerad av vrag 2021-07-06 kl. 22:44.
Citera
2021-07-07, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vrag
Krigare? Hon Selma har ju satt sig själv i skiten totalt. Man är riktigt pantad om man låter sig uttnyttjas till att vara inblandad i ett mord på Jamal Malla, det anser nog dom flesta. Vem fan tror du kommer att hålla hennes rygg sen när det är dags för hämnd? Inte en jävel, det kan jag garantera dig. By the way.. riktiga torpeder och gangsters brukar dessutom inte lämna spår efter sig och bli tagna av polisen direkt efteråt.
S kommer nog få en hemsk avslut efter detta med M4ll4 familjen..
Citera
2021-07-07, 01:28
Medlem
Citat:
S kommer nog få en hemsk avslut efter detta med M4ll4 familjen..

Ja det tvivlar jag inte en sekund på. Men det är hon nog för dum i huvudet för att fatta. Ingen av dom som är misstänkta verkar ju vara några einsteins direkt. För eller senare så kommer dom förmodligen bli klippta hela högen.
Citera
2021-07-26, 11:14
Medlem
Oxhagen? Är det Örebros ”ghetto”?
Citera
2021-07-26, 11:20
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Oxhagen? Är det Örebros ”ghetto”?

Ja ett av dom.
Citera
2021-07-27, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Ja ett av dom.

Ett av dom? Hur många finns det? Om jag frågar så här med, hur många fanns det för 20 år sen? 15 år? 10 år? osv
Citera
2021-07-28, 02:18
Medlem
Någon som vet hur det gick i hovrätten? Skulle inte deras dom komma nu i dagarna?
Citera
2021-07-28, 10:44
Medlem
Citat:
Vem är denna Pär?

Om jag inte är felinformerad så har han haft kopplingar till både Bandidos och No Surrender…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in