2021-07-25, 01:42
Medlem
BountyKillers avatar
Någon som vet hur det ser ut nu i kph med tanke på pandemin? Har så jävla tråkigt o tänkte ta en resa till Köpenhamn och prova nåt etablerat ställe o se hur det är... Tänkte ta tåget dit. Vart bör jag åkavar är bästa horhusen? Och var fixar man enklast röka i Köpenhamn?
Citera
2021-07-25, 05:22
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BountyKiller
Och var fixar man enklast röka i Köpenhamn?

På Flygbåten/Centrumlinjen förr fick man en tobaksbiljett, då kunde man köpa en ask cigg skattefritt precis när man korsade gränsen. Vet inte var man köper det nu, tobakshandlare?
Citera
2021-07-25, 08:02
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BountyKiller
Någon som vet hur det ser ut nu i kph med tanke på pandemin? Har så jävla tråkigt o tänkte ta en resa till Köpenhamn och prova nåt etablerat ställe o se hur det är... Tänkte ta tåget dit. Vart bör jag åkavar är bästa horhusen? Och var fixar man enklast röka i Köpenhamn?

Läs dom senare inläggen i den här tråden och här: (FB) Pussy Galores

Fast röka får du fråga om någon annanstans.
Citera
2021-07-25, 16:19
Medlem
Vilka är era favorit bordeller i Köpenhamn?? Vi är ett gäng som ska åka ned om ca 2 veckor och vill läsa på lite. Efter tips från forumet så ska vi dels träffa tjejer med egna annonser och dels gå på nån bordell.

Pussy Galores känner jag till, någon som vill tipsa om flera??

Thaimassage (+sex) förresten, är det något som är vanligt? Om man bara kliver in på en random thaimassage-salong, kan man räkna med att bli erbjuden extra tjänster eller ska man vara noga med att kolla upp ställen på förhand?
Citera
2021-07-25, 21:02
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolt-nick

Seduction girls är också en bra bordell.
Citera
2021-07-25, 23:19
Medlem
Citat:
/.../
Thaimassage (+sex) förresten, är det något som är vanligt? Om man bara kliver in på en random thaimassage-salong, kan man räkna med att bli erbjuden extra tjänster eller ska man vara noga med att kolla upp ställen på förhand?

Eftersom det är lagligt att köpa sex i Danmark så är det inget köpslående om, och smusslande med, "extra" mitt under akten som i Sverige. Min erfarenhet är att de flesta thaimassagesalonger erbjuder "full service" och eftersom det är legalt så görs det upp i förväg hur omfattande massagen ska vara. Salongerna brukar ha en prislista som visas fram för tjejerna är inte alltid så bra på språk.

Det finns dock salonger som är inriktade på att enbart ge god massage, men till skillnad från i Sverige så går det att få reda på i förväg så att man inte blir besviken om man vill ha en mer komplett service. Vidare så finns det någon salong som smyger lite grann med att de erbjuder sex för det uppskattas inte av bostadsrättsföreningen som de hyr av.
Citera
2021-07-26, 06:39
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Vilka är era favorit bordeller i Köpenhamn?? Vi är ett gäng som ska åka ned om ca 2 veckor och vill läsa på lite. Efter tips från forumet så ska vi dels träffa tjejer med egna annonser och dels gå på nån bordell.

Den allra bästa bordellen är Copenhagen sauna, men där kostar det också betydligt mer. Läs mer här: (FB) Copenhagen Sauna
Citera
2021-07-26, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Den allra bästa bordellen är Copenhagen sauna, men där kostar det också betydligt mer. Läs mer här: (FB) Copenhagen Sauna
Den har tyvärr stängt.
Citera
2021-07-26, 08:37
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrbitAroundSound
Den har tyvärr stängt.

Aj, fasen ... va synd! Vet du om dom kommer att öppna igen, eller om det är helt nedlagt?
Citera
2021-07-26, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Aj, fasen ... va synd! Vet du om dom kommer att öppna igen, eller om det är helt nedlagt?
Jag har sett att hemsidan är borta och lokalerna varit till salu så de öppnar nog inte på samma ställe.
Citera
2021-07-26, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrbitAroundSound
Jag har sett att hemsidan är borta och lokalerna varit till salu så de öppnar nog inte på samma ställe.

Tråkiga nyheter om mitt favoritställe i Köpenhamn. Men de annonserar fortfarande på eroguide.dk eller kanske gamla annonser?
Citera
2021-07-26, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aremak
Tråkiga nyheter om mitt favoritställe i Köpenhamn. Men de annonserar fortfarande på eroguide.dk eller kanske gamla annonser?
Många stängda "massagekliniker" finns kvar på eroguide, t.ex Afrodites piger, Club Erotica och
Sexy Secret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in