2021-07-25, 23:05
Medlem
Proras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Han har alldeles för kraftig benstomme för att vara hipster. På vilket vis menar du att han är det?

Skägget.
Tror du inte att han har läst någon distanskurs i genusanalys också?
En akademiker, alltså.
Citera
2021-07-25, 23:10
Medlem
Sprit är inte en drog för alla. Borde lyssnat på Ronaldo: Agua.
Citera
2021-07-25, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prora
Skägget.
Tror du inte att han har läst någon distanskurs i genusanalys också?
En akademiker, alltså.

Ok att han har hipster-skägg. Akademiker är en omöjlighet, då hade han aldrig hamnat i den här situationen, dom super och käkar bara piller hemma när ingen kan se dom.
Citera
2021-07-25, 23:11
Avslutad
Många fotbollsspelare får detta problem

Ned i div2 faktiskt

Blir hyllad från barnsben och blir totalskadade alkoholister
Citera
2021-07-25, 23:11
Medlem
Proras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trontyke
Så om det är en svensk som beter sig illa så är det också ett blattebeteende du får ju fan ge dig. Snacka om att helgardera och skylla allt på invandrare. Bättre kan du. Så jäkla svagt.

Visst är det en anekdotisk iakttagelse, men jag tycker mig se gap och skrik som en, i takt med ökad icke-etnisk population i Sverige, tilltagande påtryckningsmetod i allehanda sammanhang. Jag tycker inte att det är en bra utveckling.
Citera
2021-07-25, 23:12
Medlem
Nej man han gör sitt jobb!!!!!
Citera
2021-07-25, 23:13
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
På vilket sätt hanterar J-O livet utanför idrotten på ett dåligt sätt?
JO hade väldigt stora problem med spriten efter att han avslutat karriären (och spelandet, för övrigt, han har väl spelat bort mångmiljonbelopp). Mest känt med alkoholproblemen är väl historien om hur han stod på ett bord på en krog på Larmtorget i Kalmar och vrålade "VEM VILL LIGGA MED EN VÄRLDSMÄSTARE???".
Citera
2021-07-25, 23:23
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kavajfyllo
Dörrvakten är svart. Av erfarenhet vet jag att dessa är väldigt dryga och otrevliga. Detta vet jag för jag har varit med om lite här i livet till skillnad från de flesta mys- och gamingpojkar här på FB som hela tiden vet bäst. Ser man en censur (använder n-ordet engelsk variant) som dörrvakt får man ta det coolt så är det bara.

Dörrvakter är inte världens helgon alla som växte upp runt Stureplan i slutet på 90/00talet och är födda mellan 75-85 kan vittna om det.
Det finns en högre korrelation dörrvakter emellan vad gäller intelligens, falskhet, och aggressivtet. I princip alla som jag känner har en skräckhistoria att berätta om detta.
JAn Emanuel och Fadde Darwhich skrev ju för fan populistiska debattaartiklar runt 05-06 för att dörrvakternas beteende hade spårat så mycket.

Det finns dörrvakter som är svin som är:
Etniska Svenskar
Syrianer
Chilenare
Juggar
och säkert Afrikaner också

Fanns extremt få på min tid. På de dyraste ställerna i ITalien och Frankrike är det oftast en stuats symbol att han en välpolerad 2M Shqueil O'Neal kopia som dörrvaktschef och de är väl bland de mest städade dörrvakterna jag träffat på.

Så sluta försöka trolla och de-raila tråden med din rasistiska agenda.
Citera
2021-07-25, 23:27
Medlem
Citat:
Visst är det en anekdotisk iakttagelse, men jag tycker mig se gap och skrik som en, i takt med ökad icke-etnisk population i Sverige, tilltagande påtryckningsmetod i allehanda sammanhang. Jag tycker inte att det är en bra utveckling.

Men du kan ju också vända på ditt resonemang och dra slutsatsen att en del icke-etniska svenskar beter sig gapigt och skrikigt just pga att många etniska Svenskar gör som jonte400 mfl i tråden och bara går där i från i stället för att som Granen sätta ner foten och försvara det han tycker är rätt och riktigt.
Citera
2021-07-25, 23:31
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kavajfyllo
Du räknas som vuxen när du är 18 också. För det behöver man inte handla rationellt enligt samhällets alla regler eller hur? Och nej, ”står upp” för sina kompisar gör man alltid. Som sagt, om någon trampar på en, ens familj eller sina polare så trampar man tillbaka. Enkelt.

Citat:
Nej, man trampar inte tillbaka för att man blir nekad inträde på en krog. Det är ett jävla blattebeteende. Det hör till medeltiden. Du kan köra upp din heder i röven. Jag är jävligt trött på den allmänna blattefieringen av samhället. Folk kan inte uppföra sig längre. De beter sig som apor. Det krävs snart väktare överallt. På badplatser, akutmottagningar osv. Och nu: En snart medelålders hipsterfjant som spelat i landslaget som inte kan sköta sig. Det finns flera fall av före detta landslagsspelare i fotboll som krökat ner sig. Men det här är den första hipstertönten. Hoppas att hans fall blir hårt.

Håller med dig Prora,
Exakt så är det. Kavajfyllo, tönten som troligtvis äger en kavaj från Dressman spelar rasist (realist) men märker inte själv att han är så jävla tappad att han står för samma värderingar som MENA kulturen förespråkar.
Hedervåld, Blodshämnd, Klantänk.
Det är lite som de Rassar som har en grövre CV på Lexbase än Denho Acar och har plockat ur mer pengar i SOS bidrag för alla sina diagnoser och fuck ups än vad en somalisk flerbarnsmorsa i Tensta har gjort.
Citera
2021-07-25, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Men du kan ju också vända på ditt resonemang och dra slutsatsen att en del icke-etniska svenskar beter sig gapigt och skrikigt just pga att många etniska Svenskar gör som jonte400 mfl i tråden och bara går där i från i stället för att som Granen sätta ner foten och försvara det han tycker är rätt och riktigt.

Du menar att Granen kör nåt politiskt Statement vid 2.5 promille?
Citera
2021-07-25, 23:42
Medlem
Kavajfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
Håller med dig Prora,
Exakt så är det. Kavajfyllo, tönten som troligtvis äger en kavaj från Dressman spelar rasist (realist) men märker inte själv att han är så jävla tappad att han står för samma värderingar som MENA kulturen förespråkar.
Hedervåld, Blodshämnd, Klantänk.
Det är lite som de Rassar som har en grövre CV på Lexbase än Denho Acar och har plockat ur mer pengar i SOS bidrag för alla sina diagnoser och fuck ups än vad en somalisk flerbarnsmorsa i Tensta har gjort.
Ok jag fattar. Du gillar det svenska samhället som det är idag. Svenska kvinnor blir nerslagna och våldtagna av babbas, pensionärer som får plocka burkar för att ha råd med mat och gängskjutningar och explosioner vid flerfamiljehus varannan dag. Men det kanske du tycker är kulturintegrationen vi behöver i sverige, liksom de naiva regeringsmedlemmarna vi har idag? Inte undra på att landet snart är förlorat. Bara en liten andel kämpar för att det etniskt svenska folket ska ha det bra (som innan 2:a och 3:e generationens invandrarna kom hit) samt värnar för att upprätthålla den svenska kulturen och traditioner. Undrar vem det är som är tappad? Det märker du om 10 år (lika lång tid som det verkar ta för dig att fatta fakta). Lägg gärna fram belägg för det förmodade skitpratet om att negerfamiljer i Tensta med ”18 barn” inte plockar ut mer än någon svenne som skadat ryggen. En sann landsförädare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in