Citat:
Ursprungligen postat av
Kavajfyllo
Dörrvakten är svart. Av erfarenhet vet jag att dessa är väldigt dryga och otrevliga. Detta vet jag för jag har varit med om lite här i livet till skillnad från de flesta mys- och gamingpojkar här på FB som hela tiden vet bäst. Ser man en censur (använder n-ordet engelsk variant) som dörrvakt får man ta det coolt så är det bara.
Dörrvakter är inte världens helgon alla som växte upp runt Stureplan i slutet på 90/00talet och är födda mellan 75-85 kan vittna om det.
Det finns en högre korrelation dörrvakter emellan vad gäller intelligens, falskhet, och aggressivtet. I princip alla som jag känner har en skräckhistoria att berätta om detta.
JAn Emanuel och Fadde Darwhich skrev ju för fan populistiska debattaartiklar runt 05-06 för att dörrvakternas beteende hade spårat så mycket.
Det finns dörrvakter som är svin som är:
Etniska Svenskar
Syrianer
Chilenare
Juggar
och säkert Afrikaner också
Fanns extremt få på min tid. På de dyraste ställerna i ITalien och Frankrike är det oftast en stuats symbol att han en välpolerad 2M Shqueil O'Neal kopia som dörrvaktschef och de är väl bland de mest städade dörrvakterna jag träffat på.
Så sluta försöka trolla och de-raila tråden med din rasistiska agenda.