Citat:
Ursprungligen postat av
p1Schwab
Om man ändå bara beaktar källor som MSM förespråkar som äkta så behöver man inte faktakolla alls, bara nicka och lyda propagandamaskinen.
En viktig del i forskning och utveckling är att ifrågasätta och beakta alternativa teorier och källor. Men är man på din nivå där det handlar om att kunna återge en enkel ingress utan att förstå innebörden så är det klart ointressant. Tillsammans med dina likasinnade kan du framstå som duktig och påläst, det är gott nog för dig.
Problemet är att du och 99% av andra som ifrågasätter vaccinet inte har intelligensen för att göra den analysen. Det har inte jag heller, jag är inte virolog eller epidemiolog, därför lyssnar jag på experterna och de som faktiskt hsr den intelligensen och kunskapen.
Om man inte ska lyssna på "MSM" vem ska man lyssna på då? Skumma konspirationsteorisidor på Facebook? Korrupta "läkare" som sprider skit för att bli kända?
Pelle på Flashback som säger att Bill Gates vill plantera ett chip i min kropp?
När man är så otroligt okunnig i ämnet ska man ALDRIG göra sin egen analys, för du är inte kapabel till det. Lyssna på de som vet. Den största majoriteten av världens läkare och forskare står bakom vaccinet, det borde vara tillräckligt för alla med något bakom pannbenet. Eller har alla de snackat ihop sig och ingår i en gigantisk konspiration? 😂