2021-07-14, 00:37
Medlem
LappadHunds avatar
Jag bor i Göteborg och har spenderat pengar för vanliga massager av snygga tjejer samt kommit in i massagesalonger och mött gamla thai tanter, hur fan gör man? Lyckas inte få en bra brud hur hårt jag än försöker. Några tips på hur man hittar rätt salong?
Citera
2021-07-14, 13:39
Medlem
lala-lands avatar
en liten varning nu till alla - det har varit en hel del razzior, och domar mot torskar som faktiskt inte swishat - utan bara köpt kontant. Tänk på att erat brott kan klaras upp under två år, så de går tillbaka i loggarna sen razzian utfördes. =)
Citera
2021-07-14, 16:19
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lala-land
en liten varning nu till alla - det har varit en hel del razzior, och domar mot torskar som faktiskt inte swishat - utan bara köpt kontant. Tänk på att erat brott kan klaras upp under två år, så de går tillbaka i loggarna sen razzian utfördes. =)

Tackar för varningen farbror polis. Men för min del är det inga problem, då jag är svensk.

Men för många andra kan det vara oroligt.
Citera
2021-07-14, 19:38
Medlem
B-types avatar
Citat:

Hur ska man bevisa köp utan några spår som knyter personer till brottet? Frågar åt en kompis.
Citera
2021-07-16, 08:22
Medlem
Citat:
Vilka loggar?
Mobilbloggar? Måste vara efterbliven att förklara i ett meddelande att man vill köpa sex, men sedan förstår jag inte hur det kan vara bevis. Man kan skriva att man vill knulla för att sedan hålla sig till massage, t ex för att det inte klickar med tjejen eller för att hon luktar illa, eller för att hin inte är en hon, etc etc.

OM detta är sant (länka gärna till FUPar), är det pga de anklagade har valt att erkänna eller pga att en tjej pekade ut gubben och berättade vad som hände i rummet. Det sista har jag aldrig sett i en FUP.
Så förklara gärna hur det gick till.
Citera
2021-07-16, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juandersson
Vilka loggar?
Mobilbloggar? Måste vara efterbliven att förklara i ett meddelande att man vill köpa sex, men sedan förstår jag inte hur det kan vara bevis. Man kan skriva att man vill knulla för att sedan hålla sig till massage, t ex för att det inte klickar med tjejen eller för att hon luktar illa, eller för att hin inte är en hon, etc etc.

OM detta är sant (länka gärna till FUPar), är det pga de anklagade har valt att erkänna eller pga att en tjej pekade ut gubben och berättade vad som hände i rummet. Det sista har jag aldrig sett i en FUP.
Så förklara gärna hur det gick till.

Finns exempel på just det i många FUP. Åt bägge håll.
Citera
2021-07-16, 11:42
Medlem
Många verkar tro att thaibrudar från djungeln som inte vet något om svensk lagstiftning och rättsväsende skulle tänka som dom själva. Att eftersom dom faktiskt är involverade i något som är olagligt i Sverige skulle vara hårdkokta kriminella som "inte golar" och att dom bara förstör för sig själva och marknaden om dom gör det.
Fast dom tänker inte så vanligtvis. Dom skiter i både marknaden och torskars integritet. Dom fattar inget av det. Speciellt inte när det sitter en förhörsledare och berättar att dom inte gjort fel som sålt sex utan tvärtom utnyttjats av mama san och torskarna.
Citera
2021-07-16, 12:10
Medlem
Citat:

En liten fråga bara ur ett rent rättssäkert perspektiv.
Även om det skulle finnas en swish-transaktion mellan två personer så är ju det ingalunda något bevis på att en sexuell tjänst utförts mot betalning.
Mycket tyder på det men det kan inte vara ställt "bortom allt tvivel" att så faktiskt är fallet.

Mycket tveksamt om en gammal transaktion kan vara grund för åtal och senare dom.

Det är vad jag tror men jag kan ju absolut ha fel.
Citera
2021-07-19, 17:16
Medlem
Efter ett uppehåll pga känt virus och den senaste tidens skriverier om farbror blå…
Jag har dock fått lite känning av gula febern.
Inte ute efter att köpa sex, men ute efter att inte bli knådad av en tant på 40 plus…

Söder om söder, finns det utbud jag var van med från 2019 kvar…?
Citera
2021-07-19, 17:17
Medlem
Matamoros avatar
Angående mitt tidigare inlägg om salongen på gärdet. Stormen har blåst över. För denna gång i alla fall. Varit på besök och det gladde mig att föreståndarinnan är tillbaka.
Citera
2021-07-19, 21:37
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whiplash666
Efter ett uppehåll pga känt virus och den senaste tidens skriverier om farbror blå…
Jag har dock fått lite känning av gula febern.
Inte ute efter att köpa sex, men ute efter att inte bli knådad av en tant på 40 plus…

Söder om söder, finns det utbud jag var van med från 2019 kvar…?

Jag upplever att utbudet försämrats i söderort men det finns pärlor bland svinen.
Citera
2021-07-19, 21:55
Medlem
Ett vanligt besök på en thaimassage salong under ”rusningstid”:

1-2 tjejer är upptagna med kunder, oftast de två snyggaste som är tillgängliga. En eller två är lediga från jobbet så plötsligt står man där med en äldre, inte så attraktiv dam som man icke önskar idka samlag med. För den som inte är bekant med salongen så är det uppenbarligen ett dåligt ställe som man inte återvänder till.

Det var som hände i helgen på mitt stammisställe och i mina ögon så är det jävligt drygt att hitta bra nya ställen då det antingen kräver att man har tur, åker dit flera gånger eller att man är väldigt frispråkig och tjejen man pratar med är villig att visa bilder. Jag hittade mina två standard ställen eftersom att de låg längs med vägen till och från mitt boende så jag hade redan sett tjejerna som jobbade där.

På andra stället jag besökte så var hon som jobbade där ivrig på att ringa in den nya tjejen som precis hade börjat där så hon kom inspringandes 10 minuter senare.

Det är fördelen med fkk:s och horklubbarna i Spanien, åk dit en gång och du har sett nästan 100% av utbudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in